PODSUMOWANIE ROKU 2020 W ŻYCIU PRYWATNYM ORAZ NA BLOGU.

Cześć dziewczyny!

Rok 2020 przeleciał mi jak przez palce. Tak naprawdę nawet nie wiem, kiedy minęła piękna wiosna czy upalne lato. Myślę, że jest to związane z pandemią i tymi wszystkimi ograniczeniami. 2020 nie jest taki, jakim go sobie planowałam, jednakże nie chcę go wrzucać do tych najgorszych. 
Jak co roku, również i w tym postanowiłam stworzyć wpis, który krótko podsumuje moje życie oraz działalność bloga przez ten okres. Te z ubiegłych lat znajdziecie TUTAJ. Tego rodzaju działania, pozwalają mi na ocenę siebie, tego co udało mi się odhaczyć, zaliczyć i zrobić. Dotyczy to również bloga: czy on się rozwija, czy rośnie liczba odwiedzin, mój ogólny wkład w jego statystyki i systematyczność wpisów. 


PODSUMOWANIE ROKU 2020 W ŻYCIU PRYWATNYM


♥ Zdrowie

Zaczęłam obserwować sporo kont na Instagramie, które promują bycie fit oraz zdrowe odżywianie. Szczerze mówiąc, dało mi to sporą motywację do wprowadzenia zmian w swoim jadłospisie. Kiedy pracowałam, zawsze miałam stały zestaw posiłków. Dzień wcześniej planowałam i tworzyłam pudełka, które zawierały w sporej ilości warzywa oraz owoce. Kiedy jednak wyjechałam do Niemiec (czytaj niżej), pracując codziennie włącznie z sobotą i niedzielą po 12h, nie miałam wręcz siły na gotowanie. Takim sposobem wpadłam po raz chyba setny w anemię, a moja waga spadła z 48 do 44 kg. 

♥ Znajomi 

Czy poznałam jakichś ludzi, którzy okazali się być na tyle wartościowi, że chętnie się z nimi spotykam? Myślę, że tak, jednakże mogłabym ich zliczyć na palcach u jednej ręki. Odeszło jednak z mojego życia wiele fałszywych i niewprowadzających do niego nic wartościowego ludzi. 


♥ Miłość
Początek tego roku nie był dla mnie dobry. Jednak wszystko się ułożyło i pomimo kilku drobnych sprzeczek, przez resztę miesięcy czułam, że jestem mocno kochana :) W związku, jak to w życiu; raz lepiej, raz gorzej. Chyba nie znam pary, która w ogólne się nie kłóci. Na obecną chwilę, jest dla mnie ogromnym wsparciem! Tu już blisko 5 lat razem <3

♥ Rozwój

W marcu zapisałam się do szkoły policealnej na kosmetyczkę. Profilu jednak nie utworzyli, ze względu na małą ilość zainteresowanych. Na całe szczęście w moim mieście otworzyli inną tego typu szkołę, do której się zapisałam. Kierunek nazywa się "Kosmetyczka z medycyną estetyczną". Szczerze mówiąc, jestem bardzo zadowolona. Mamy wspaniałych nauczycieli, którzy mimo lekcji online, potrafią do nas dotrzeć. Wiele zapamiętuje, ale w końcu to mnie interesuje, więc nie bujam gdzieś w obłokach. 
Końcem listopada, a początkiem grudnia rozpoczęłam kurs na logistyka/spedytora. Zakończyłam go zaraz przed Świętami Bożego Narodzenia, zdaniem egzaminu. 
W tym roku postanowiłam również zmienić lekko kolor włosów. Z blondu, przeszłam na siwe, które po kilkunastu myciach, doprowadziły moje włosy do chłodnego blondu. O czubka głowy mam poprowadzony swój ciemny kolor, tak aby nie musieć latać do fryzjera co miesiąc :)

♥ Podróże

W maju byłam wraz z moim chłopakiem w Zakopanem, ale pisałam o tym TUTAJ
W tym roku byliśmy również taką większą ekipą, bo na dwa auta nad Zaporą, nad Soliną. 
Udało nam się zwiedzić również Krynicę-Zdrój i słynna Wierzę Widokową.
Gdzieś w sierpniu, byliśmy w Szczawnicy KLIK KLIK KLIK

♥ Praca

Od połowy lutego do połowy sierpnia, pracowałam w firmie ze zdrową żywnością. Był to coś w rodzaju sklepu internetowego. Później, końcówką sierpnia aż do połowy października byłam w Niemczech. Pracowałam przy wrzosach, naklejając wcześniej zwiniętym roślinom oczka oraz noski, klejem na gorąco. Praca fajna, dość szybka, ale najważniejsze, że dobrze płatna. Przed wyjazdem, znajomi przygotowali dla nas imprezę pożegnalną, a później przywitaną. 

♥ Zabawa

Pomimo pandemii, udało mi się w tym roku zaliczyć aż dwie osiemnastki! Jedna mojego brata, a druga przyszłego szwagra. Raz udało mi się również, wcisnąć na imprezę firmową mojej mamy :D
W tym roku udało mi się zaliczyć sporo grillów! Kocham tego typu jedzenie, więc.. Ale szkoda, że nie byłam za to na żadnym ognisku.
Za najlepsze imprezy w tym roku, posłużyła nam moja stara rupieciarnia. Jest to budynek gospodarczy, który znajduje się obok domu. Powiem Wam szczerze, że nigdy nie myślałam, że to właśnie tam, będą najfajniejsze imprezy tego lata!
Zapomniałabym wspomnieć, że w tym roku, moja mama miała 50-te urodziny. Przygotowaliśmy przyjęcie niespodziankę! Nie obeszło się bez łez.

♥ Rodzina

Tutaj bym mogła dużo pisać. Jednakże skupię się tylko na relacji z moim młodszym bratem. Myślę, że wszedł w końcu w dojrzały wiek (18 lat) i wydoroślał. Nie myśli o ciągłym graniu w CS'A, lecz wychodzi ze mną do znajomych i spędzamy wspólnie czas. Naprawdę mogę z nim szczerze porozmawiać, pożalić się czy doradzić. Cieszę się, że doczekałam tego momentu.

PODSUMOWANIE ROKU 2020 NA BLOGU

Mój blog nie należy do tych bardzo popularnych. Jest pisany z pasji i jako hobby, więc nie oczekuję, że będę miała statystki na poziomie -set tysięcy. Tegoroczne wyniki są dla mnie zadowalające, szczególnie że nie miałam sporo czasu, wracając po pracy, a nie wspominając nawet tym okresie, spędzonym w Niemczech. 



Najchętniej odwiedzane wpisy w roku 2020 to:


 

Co sądzicie o tegorocznym podsumowaniu? 
Mam wrażenie, że rozpisałam się troszeczkę za bardzo. Zależy mi na tym, abyśmy się lepiej poznali/poznały. Zapewne zauważyliście/zauważyłyście, że coraz częściej można spotkać na blogu typowe lifestylowe teksty, jakieś drobne sesje czy opisy wycieczek. 
Podajcie w komentarzach swoje nazwy na IG, chętnie Was zaobserwuję, abyśmy mogli się lepiej poznać :* I będę wdzięczna, za wzięcie udziału w ankiecie. Jest dla mnie bardzo ważna. 


Życzę Wam wszystkim w Nowym Roku: więcej uśmiechu, radości, czasu na przyjemności, wspaniałych przyjaciół, samych powodzeń i sukcesów. Życzę Wam, aby ten Rok był dla Was życzliwy i pełen niespodzianek! Szczęśliwych oczywiście :)

6 komentarze

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie. Widać, że 2020 był dla Ciebie dobrym rokiem a jeśli pojawiły się jakieś niesnaski szybko zostały zażegnane :) Tak trzymaj.

    Życzę Ci samych dobroci na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie! :) Widać, że mimo trudnego dla wszystkich roku udało Ci się czerpać z niego wiele dobrego :)
    Wszystkiego co najlepsze w 2021!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to podsumowanie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wpis, czytałam z zapartym tchem :) Piękna z Was para <3
    Co do bloga i statystyk, rozmawiam z dziewczynami które miały wielkie zasięgi i pospadały im czasem nawet o ponad połowę...Mi też sporo w porównaniu z poprzednimi latami, myślę że to wina instagrama:)
    Z bratem mam podobnie jak u Ciebie, jako dzieci biliśmy się ile wlezie :D Potem on miał swój świat, ja swój i tak naprawdę dopiero po śmierci mamy dogadujemy się tak na 100 % (mimo zupełnie różnych charakterów) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)