JESIENNA SESJA ZDJĘCIOWA | Stylizacja ze sweterkiem od GUESS

Cześć dziewczyny!

Jesień jest porą roku, która doprowadza mnie do skrajności. W momencie, kiedy świeci piękne, pełne słoneczko, staje się ona jedną z moich ulubionych. Jeżeli natomiast pada deszcz, jest zimno i zmrok zapada już o godzinie 15, staje się nie do zniesienia. Nie bez powodu, powstała nazwa "jesienna depresja". 
W niedzielę udało mi się złapać chyba najpiękniejszy dzień tej pory roku! Na zewnątrz było blisko 20 stopni i cały dzień świeciło promienne słoneczko. Typowa złota, polska jesień, ta, którą tak uwielbiam. Pokusiło mnie to na sesję zdjęciową, podobną jak w tamtym roku, w tym samym miejscu. Link do wpisu z ubiegłego roku:KLIK

Królem dzisiejszej stylizacji jest gruby sweterek od marki Guess. Mogę szczerze przyznać mu miano bardzo ciepłego swetra! Jest nierozpinany i dość luźny. Największą jego zaletą, która sprawia, że tak mi się spodobał, są wycięcia na ramionach. Idealnie sprawdzi się do zwykłych jeansów, jak i w elegantszym wydaniu. Jego wyrazisty kolor, przyciągnie nie jedno spojrzenie. 












Płaszczyk - NANA LOVE
Sweterek - GUESS
Spódnica - CROPP
Buty - SKLEP Z UŻYWANĄ ODZIEŻĄ /moje ulubione buty, jeszcze z tamtego roku/
Zegarek - MICHAEL KORS
 

18 komentarze

  1. SUper spódnica, podoba mi się kolor i fason:)
    Ja też rzeczywiście tak miałam na początku miesiąca taką "jesienną deprechę", zdecydowanie przez pogodę:(
    jednak jak jest słoneczko, to no wiadomo.. witaminka d, endorfinki:-)
    pozdrawiam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką jesień jak na tych zdjęciach to ja lubię ;) Świetne fotki ;) Spódnica bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja, bardzo ładny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja wyszła naprawdę pięknie, ja swoją jesienną sesje też już zrealizowałam :D
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, uwielbiam jesienne klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brąz z różem jest bardzo nowoczesnym połączeniem kolorystycznym, bosko wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweterek jest boski, zakochałam się w nim. I kolor i krój prześwietne :) Fajne jesienne zdjęcia :) Pozdrawiam!
    PS: Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, w oko wpadła mi spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten sweterek
    Świetny kolor. Super ożywia w jesienna szaruge

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja zdjęciowa. Modne kolory kontrastują z piękną jesienną scenerią.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten sweterek, taki inny i ma bardzo energetyzujący kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie wyglądasz 😍
    Do twarzy Ci w różowym kolorze 😍
    Mnie jesienna depresja nie dopada , na szczęście-lubię jesień , ale rzeczywiście gdy jest deszczowa to trochę dobija...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny sweterek i zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja i urocza sesja zdjęciowa :)

    Jesteś bardzo podobna do mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)