Moje MUST HAVE na jesienne dni | Maseczki VITAMASQUES KIWI I TRUSKAWKA.

Cześć dziewczyny!

Za oknami nastał czas, kiedy to nasza skóra potrzebuje dodatkowej ochrony oraz nawilżenia. Powinnyśmy zwrócić większą uwagę na kosmetyki, które stosujemy w swojej pielęgnacji. Nasza cera w okresie jesiennym potrzebuje przede wszystkim dobrej dawki odżywienia i jak wspominałam nawilżenia. Przez obniżona temperaturę za oknami, włączamy nasze grzejniki, które nagrzewają powietrze w pomieszczeniach, a ono sprawia, że nasza skóra staje się wysuszona. 
Tak więc dzisiejszy wpis, przygotowałam właśnie pod temat nawilżenia naszej cery. Dzięki Bogusi z bloga KLIK miałam przyjemność przetestować dwie maseczki od marki Vitamasques. Dostałam dwa warianty: kiwi oraz truskawkę. Która maseczka była lepsza? Przeczytajcie!

VITAMASQUES maseczki

VITAMASQUES STRAWBERRY YOGHURT MASK - MASECZKA Z JOGURTEM TRUSKAWKOWYM 


VITAMASQUES STRAWBERRY YOGHURT MASK - MASECZKA Z JOGURTEM TRUSKAWKOWYM

Pojemność opakowania maseczki to 15 ml. Szata graficzna przystosowana do rodzaju maski, typowo znajdziemy na czołówce czerwone truskawki. Sam kształt jest równie ciekawy, bo przypomina buteleczkę z korkiem. 
Spokojnie, udało mi się zużyć całość po prawie czterech razach stosowania. Uważam więc, że jest to produkt bardzo wydajny, niejednorazowy. Dzięki swojej idealnej konsystencji pozwala nam na korzystanie z jej właściwości przez dłuższy okres. Jest dość gęsta, kremowa, przez co już niewielka ilość kosmetyku, wystarcza, aby nanieść ją na całą twarz. Szybko się wchłania i jest niewidoczna i niewyczuwalna kiedy ją nosimy. W szybki i łatwy sposób się ją zmywa. Dodatkowo ma piękny zapach! Przy aplikacji towarzyszy nam woń truskawek. Jest jeszcze chwilę wyczuwalna po nałożeniu. Aż chciałoby się ją zjeść.

VITAMASQUES STRAWBERRY YOGHURT MASK - MASECZKA Z JOGURTEM TRUSKAWKOWYM

Już po pierwszym zastosowaniu maseczki na twarz, zauważyłam natychmiastowe odżywienie oraz dodanie blasku mojej cerze. Skóra stała się lekko wygładzona i miękka w dotyku. Poprawiła jej strukturę oraz rozjaśniła. Najważniejszą jednak cechą jest tutaj nawilżenie, jakie pozostało po aplikacji maseczki. 
Osobiście znalazłam tą maseczkę, tylko w jednym sklepie internetowym KLIK. Jej cena to 15,49 zł. 

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Mineral Oil, Methylpropanediol, Glyceryl Stearate, Cetyl Ethylhexanoate, Stearic acid, Trehalose, Fragaria Chiloensis (Strawberry) Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Polysorbate 60, Yogurt Powder, Natto Gum, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Milk Protein Extract, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Carbomer, Triethanolamine, Hydroxyethylcellulose, Allantoin, Benzophenone-5, Mannitol, Cellulose, Iron Oxides (CI 77491), Tocopheryl acetate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Red 33 (CI 17200), Blue 1 (CI 42090), Parfum (Fragrance).

VITAMASQUES KIWI YOGHURT MASK - MASECZKA Z JOGURTEM KIWI

VITAMASQUES KIWI YOGHURT MASK - MASECZKA Z JOGURTEM KIWI

Pojemność opakowania to również 15 ml. Jest ono bardzo zbliżone szatą graficzną do maseczki truskawkowej. Kolorystyka utrzymana w odcieniach zieleni na czele z kiwi opakowania. Podobnie, przypomina ono buteleczkę z korkiem. 
Uważam, że jest bardzo wydajna. Niemalże tak samo jak jej powyższy odpowiednik. Ma kremową, gęstą formułę, co ułatwia rozprowadzanie na twarzy. W mojej opinii jest niemalże identyczna w swoich właściwościach jak wersja z truskawką, więc nie będę tutaj przepisywać swoich słów. 
Jej cena to 15,49 zł do zakupu KLIK

VITAMASQUES KIWI YOGHURT MASK - MASECZKA Z JOGURTEM KIWI

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Mineral Oil, Methylpropanediol, Glyceryl Stearate, Cetyl Ethylhexanoate, Stearic acid, Trehalose, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Polysorbate 60, Yogurt Powder, Natto Gum, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Milk Protein Extract, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Carbomer, Triethanolamine, Hydroxyethylcellulose, Allantoin, Benzophenone-5, Mannitol, Cellulose, Chromium Hydroxide Green (CI 77289), Tocopheryl acetate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Yellow 5 (CI 19140), Blue 1 (CI 42090), Parfum (Fragrance).

Jak stosować maseczki?


1. Umyj i oczyść twarz, przygotowując ją do nałożenia maseczki.
2. Otwórz opakowanie i nałóż maseczkę równomiernie na twarz, unikając okolicy oczu i ust.
3. Po 20 minutach usuń maseczkę i spłucz wodą.

Unikaj kontaktu z oczami. W razie kontaktu z oczami natychmiast przemyj je wodą. Używaj ostrożnie, jeśli Twoja skóra jest wyjątkowo wrażliwa na bandaże lub wilgotne kompresy. Nie używaj produktu na otwartych ranach na skórze, w okolicach objętych egzemą lub infekcją. Jeśli zauważysz poniższe objawy, przerwij stosowanie produktu i skonsultuj się z dermatologiem, ponieważ dalsze użycie może pogorszyć stan skóry (wysypka, opuchnięcie, swędzenie, podrażnienie skóry).

I jak podobał się Wam dzisiejszy wpis? 
Czy dbacie o nawilżenie swojej cery w tym ciężkim dla niej okresie?
Macie swoje TOP1 maseczki na typową jesień?

Dawajcie znać w komentarzach,
buzaiki!

 

18 komentarze

  1. A z przyjemność bym przetestowała ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama bym chętnie nabyła kolejne opakowania <3

      Usuń
  2. musze sie w końcu na nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie teraz w jesiennej porze :)

      Usuń
  3. Już same opakowania kuszą, by je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duet kiwi truskawka - musi bardzo przyjemnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę mieć te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te maseczki :) Chętnie bym przetestowała!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11/05/2020

    Nie spotkałam się wcześniej z tymi maseczkami,
    ale chętnie bym takie przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. JA bym sprawdził kiwi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachu jestem bardzo ciekawa, ale ta parafinka do mnie nie przemawia, mogłyby mnie zapchać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz je widzę ale bardzo podobają mi się te opakowania ;)Ciekawią mnie ich zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maski wyglądają uroczo :) Ja jednak preferuję te, które mogę użyć więcej niż raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię maseczki do twarzy marki Isana. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już same opakowania mnie kuszą :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmią bardzo fajnie. No i te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, opakowania maseczek są bardzo przemyślane i urocze! :)
    Z chęcią przetestowałabym je choćby dla wyodrębnienia własnej opinii.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)