Oryginalny oversize'owy T-Shirt połączony z jeansowymi spodenkami | Stylizacja z koszulką od ENDURO7.

Cześć dziewczyny!

Bardzo dawno nie wrzucałam tutaj żadnej stylizacji. Jako że blog w nazwie posiada słowo "lifestyle", jestem zobowiązana dodawać wpisy o różnej tematyce. Ostatnio zawiało lekko nudą i spamem kosmetycznym. Myślę, że to ciekawe rozwiązanie, bo wiem, że sporo czytelników zaglądających do mnie, interesuje się modą. Dajcie proszę znać w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć na blogu.



Nie od dzisiaj wiadomo, że luźne koszulki z nadrukiem były, są i będą "na czasie". Pasują one do zwykłych szortów, czy do elegantszej spódnicy połączonej z trampkami. Są bardzo uniwersalne, co sprawia, że chętnie trafiają do naszych koszyków. Jesteśmy w stanie stworzyć z nich nietuzinkowe zestawy, które zapewne zostaną zauważone. 

Jeansowe spodenki damskie z wysokim stanem są HITEM lata, już od jakiegoś czasu. Nie oszukujmy się, pasują one do wszystkiego! Można je połączyć z trampkami, bluzami, podkoszulkami, koszulami, a nawet szpilkami. Fakt, że posiadają wyższy stan, sprawia, że są mocno pożądane w okresie wakacji. Dlaczego? Otóż idealnie podkreślają one talię i uwydatniają pupę. 
Trampki, które założyłam to bardzo stare i popularne Converse. Jak wiemy, są bardzo słynne i dość wytrzymałe. Warto zatem zainwestować w jedne, dobre buty, które będą nam służyły przez najbliższe miesiące. 

Stylizacja, którą zaprezentowałam w dzisiejszym, wpisie jest dość luźna. Koszulka, mimo rozmiaru "S" daje dość oversize'owy efekt. Jest bardzo przewiewna, wykonana z dobrego materiału w stu procentach z bawełny. Warto zwrócić na nią większą uwagę, a znajdziecie ją pod TYM LINKIEM. 
Spodenki są prezentem od mojego chłopaka. Kupił mi je w popularnym Primark'u, kiedy byliśmy w Holandii. Są bardzo wygodne, wykonane z dość grubego materiału. Nie sprawdzą się na upalne dni. 
Trampki, które założyłam to bardzo stare i popularne Converse. Jak wiemy, są bardzo słynne i dość wytrzymałe. Warto zatem zainwestować w jedne, dobre buty, które będą nam służyły przez najbliższe miesiące. 
Jeśli chodzi o dodatki, to okulary to stary model, który ma "X" lat. Kupione w Sinsay, wytrzymały już sporo. Lubię tam nabywać tego typu produkty, w szczególności kiedy kończy się lato i można je kupić za mniej niż dyszkę. 
Bransoletka i zegarek to łupy z Aliexpress. Nie pamiętam niestety linków, ale wiem, że były to tzw. ukryte aukcje. Z tego co kojarzę, to nie wykosztowałam się na nie za bardzo. Fajne podróby :)

ENDURO7, Enduro7 Honda

Koszulka -Enduro7
Spodenki - Primark
Buty - Converse 
Zegarek - Aliexpress
Bransoletka - Aliexpress
Okulary - Sinsay
Torebka - Michael Kors

Dajcie znać czy podoba się Wam stylizacja. 
Co sądzicie o koszulkach z napisami? 
Lubicie je? Czy unikacie? 

12 komentarze

  1. A ja tam lubię tematykę modową albo kosmetyczną ;D piękne zdjęcia, fajna ta koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i luźna stylizacja idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię ten kosmetyczny spam na Twoim blogu 😉
    Stylizacja też mi przypadła do gustu -idealna na letnie wieczory ze znajomymi 🙂
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oversizowe bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this look, Great post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ubrania, które kojarzą mi się z jazdą na motorze.Piękna koszulka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7/31/2020

    Super stylizacja :D Spodobały mi się Twoje okulary :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście koszulka oryginalna :)
    Ja wolę bluzki z napisami bądź nadrukami, nie mam z szafie zwykłych bluzek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie 'normalne' stylizacje, bez zbędnych udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie koszulki, stylizacja jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :) Ale czemu akurat Honda :D?
    ______
    urlop wychowawczy a ciąża

    OdpowiedzUsuń
  12. A powiedz mi, czy zwracasz również uwagę na to, aby odpowiednio dobierać bieliznę pod ubrania? Ja niestety mam z tym duży problem i na razie wszystko sobie sprawdzam. Fajne propozycje, jeśli chodzi o bieliznę można znaleźć na stronie https://www.gaia.com.pl/biustonosz-soft-barbara-art-1011-ga-aw20-bs0-1011-czb-s9 . Przyznam, że sklep jeszcze nie jest mi znany, ale dobrą jakość widać z daleka i na pewno skorzystam. Rozmiarów mają tam dość dużo, więc myślę, że każda z nas bez problemu znajdzie swój rozmiar. Wiem, że wiele osób obawia się zabawiać bieliznę online ze względu na to, że nie można jej sprawdzić na żywo. Natomiast ja takich obaw nie mam, ponieważ wystarczy sobie wszystko zmierzyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)