Zamówienie ze sklepu BEE.PL | Produkty i kosmetyki naturalne.

Cześć dziewczyny!

Wielkimi krokami zbliża się jeden z wyjątkowych, miłych i klimatycznych okresów w roku. Grudzień to miesiąc, w którym nie może zabraknąć uśmiechu, radości, czasu z rodziną, ale w wielu domach — prezentów. W dzisiejszym wpisie zaprezentuje moje zamówienie ze sklepu BEE.PL. Może ono Was zainspirować, jeśli nie macie pomysłu na podarunek dla bliskich. Sklep internetowy BEE.PL posiada w swoim asortymencie produkty nie tylko na Gwiazdkę, ale również na inne okazje. Warto zaznaczyć, że znajdziecie tam topowe ostatnimi czasy kosmetyki naturalne, jak i również zdrową żywność.

bee.pl, sklep bee.pl, kosmetyki naturalne, świece sojowe, prezenty na święta,

Pierwszym produktem ze sklepu BEE.PL jest Zestaw Kosmetyków Resibo, w którego skład wchodzi krem liftingujący oraz świeca zapachowa "Miłość". Box jest idealnym rozwiązaniem, jako prezent na różne okazje dla bliskich nam osób. Posiada śliczne pudełko, dobrze zabezpieczone przed wcześniejszym otwarciem, które już na wstępie cieszy oko. W środku odkryjemy wyżej wymieniony krem liftingujący w pojemności aż 50 ml! Warto zaznaczyć, że kosmetyk jest dodatkowo umieszczony w kartonowym, okrągłym opakowaniu. Prezentuje się bardzo elegancko i minimalistycznie. Znajdziemy na nim najważniejsze informacje między innymi skład czy data ważności. Sam krem mieści się w szklanym, mlecznym, matowym słoiczku. Dodatkowo w środku zabezpieczony jest plastikowym wieczkiem. 

bee.pl, sklep bee.pl, kosmetyki naturalne, świece sojowe, prezenty na święta,

Krem ma bardzo lekką konsystencję oraz szybko się wchłania. Sprawdził mi się świetnie pod makijaż. Nie pozostawił lepkiego filmu, skóra również po nim się nie błyszczała. Krem nie bieli naszej cery. 
Produkt ma świetny i przemyślany skład, który jest bezpieczny dla każdego rodzaju cery. Nie jest to typowe zmieszanie wody, gliceryny i kilku olejów. W składzie znajdziemy między innymi peptydy czy ceramidy. Zawiera również czerwony kwiat, rosnący wyłącznie w  Australii o nazwie — kangurza łapa. Wspomaga on utrzymanie odpowiedniej ilości kolagenu oraz elastyny. 
Produkt nie uczulił mnie, nie podrażnił. Nie powstały po nim żadne zaskórniki, do czego mam skłonności. 

bee.pl, sklep bee.pl, kosmetyki naturalne, świece sojowe, prezenty na święta,

Jeśli chodzi o działanie kremu, to nie jestem w stanie określić, czy pomógł mi w walce ze zmarszczkami, ponieważ jak każdy wie, na efekty trzeba czasu. Osobiście po tygodniu testowania, mogę stwierdzić, że krem poprawił kondycję mojej cery pod względem nawilżenie, odżywienia i regeneracji. Jest idealnym rozwiązaniem na zimowe, mroźne dni. To za sprawą świetnego i bogatego w składniki odżywcze składu. 

bee.pl, sklep bee.pl, kosmetyki naturalne, świece sojowe, prezenty na święta,

Drugą częścią boxa jest malutka świeczka "Miłość". Jest to wegańska świeca sojowa, która zawiera drewniany knot. Płomień staje się wtedy naprawdę wyjątkowy! Sprawia wrażenie migoczącego, kojarzonego z kominkiem lub ogniskiem. Woski sojowe są zdrowszą alternatywą, a dodatkowo palą się dłużej. Zapach świecy to połączenie słodkiej pomarańczy, niepowtarzalny cynamon oraz aromat drzewka różanego. 

bee.pl, sklep bee.pl, kosmetyki naturalne, świece sojowe, prezenty na święta,

Kolejnym produktem, który zamówiłam była świeca sojowa "Cardamon".  Jest ona dużo większa od powyższej z boxa. Posiada drewniany knot, dzięki czemu wygląda jak prawdziwy płomyczek z kominka. Świecę wyróżnia prostota wykonania i jej minimalistyczny styl. Jest ona sojowa, więc znacznie zdrowsza od tradycyjnych. Całość znajduje się w przezroczystym, szklanym słoiczku, na którym znajduje się elegancka naklejka. 

bee.pl, sklep bee.pl, kosmetyki naturalne, świece sojowe, prezenty na święta,
bee.pl, sklep bee.pl, kosmetyki naturalne, świece sojowe, prezenty na święta,

Całe moje zamówienie, to produkty i kosmetyki naturalne pochodzące ze sklepu BEE.PL. Nie jest to moje pierwsze doświadczenie z tą firmą. Za każdym razem jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam zajrzeć na ich stronę internetową. 

 

9 komentarze

  1. Bardzo przyjemnie zamówienie, niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa, jak pachną te świece :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu coś zakupić od resibo 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/10/2022

    Zaciekawił mnie ten krem liftingujący z Resibo :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne produkty :) A stronki nie znam, muszę sobie przejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki naturalne. Jestem świadomym konsumentem i zawsze staram się zwracać uwagę na skład produktów, które kupuję.
    https://kobietawielepiej.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty! Bardzo lubię naturalną serię kosmetyków :)


    https://odcienie-koloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)