Tonik do twarzy z krótkim ale treściwym składem - Feel Free Refreshing Facial Toner.

Cześć dziewczyny!

    Skóra jest najbardziej narażoną na świat częścią naszego ciała, dlatego ważne jest, aby zachować jej zdrowy wygląd fizyczny. Musimy uważać na to, co na nią aplikujemy i odpowiednio dobierać kosmetyki do jej rodzaju. Dzisiejszy wpis dotyczył będzie toniku Feel Free Refreshing Facial Toner (Odświeżający tonik do twarzy). Produkt ten jest naturalny i nie zawierają żadnych drażniących składników, takich jak alkohol czy zapachy, które mogą uczulić. 
Dobry tonik do twarzy to niezbędny produkt w codziennej pielęgnacji każdej kobiety. Wspomaga nawilżenie skóry i zapewnia delikatną cerę, usuwając martwe komórki, nadmiar sebum i szorstkie plamy na powierzchni skóry.

Feel Free Refreshing Facial Toner 

Odświeżający tonik do twarzy z aloesem i rumiankiem. Idealnie koi i gasi pragnienie skóry oraz przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Posiada atest ECO CERT.
Opakowanie: Jest bardzo minimalistyczne i delikatne. Zawiera 200 ml płynu. Wykonane z przezroczystego plastiku, dzięki czemu wiemy, ile produtu nam pozostało. Z tyłu posiada etykietę, na której znajdują się najważniejsze informacje (w kilku językach). Napisy na niej dość szybko się wycierają. Butelka posiada drewniany koreczek, który niestety, ale w moim przypadku odkleił się od plastikowej części. Nie przeszkadza mi to jednak w korzystaniu z niego. 


Działanie: Po aplikacji toniku, czuć wyraźne odświeżenie na skórze. Sprawia ona wrażenie nawilżonej. Produkt nie podrażnił mnie, nie wystąpiło także uczucie ściągnięcia skóry czy inne przykre doświadczenia. Po nałożeniu skóra nie klei się. Myślę, że świetnie przygotowuje skórę do kolejnych etapów pielęgnacji. W mojej opinii tonik mógłby mieć delikatniejszy zapach. Ten jest dość mocny i uciążliwy. Zdaje się być sztucznie perfumowany. Woń przypomina nieco cytrusy połączone z kwiatami bądź jakimiś ziołami. Osobiście aplikuję go na dłonie i wklepuję w skórę, przez co jest bardzo wydajny. Należy jednak zwrócić uwagę, że jest on ważny 12 miesięcy od otwarcia. Plusem jest także cena. Ja swój produkt dorwałam w Hebe, za około 14/15 zł. Aktualnie również trwa wyprzedaż (13,29 zł z 18,99 zł) KLIK

Skład: Aqua, Aloe barbadensis Leaf Juice*, Glycerin, Propanediol, Citrus Limon Fruit Extract*, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract*, Salvia Sclarea Extract*, Cellulose Gum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citrid Acid, Parfum**.

Na pierwszym miejscu oczywiście woda. Drugie miejsce w składzie to sok z liści aloesu. Łagodzi podrażnienia, regeneruje i nawilża. Następnie gliceryna, która posiada właściwości higroskopijne. Później mamy konserwant, który jest naturalną substancją nawilżającą. Następnie ekstrakt z cytryny, który ma właściwości rozjaśniające. Ekstrakt z rumianku, łagodzi i regeneruje. Ekstrat z tymianku, łagodzi i odświeża. Ekstrakt z szałwii muszkatołowej, silnie nawilża. Guma celulozowa to stabilizator. Sól potasowa kwasu sorbowego, łagodny konserwant. Sodium Benzoate – konserwant, jednak dopuszczalny w kosmetykach naturalnych. Kwas cytrynowy, działanie złuszczające. I na sam koniec substancja zapachowa.


Znacie ten produkt? 
Skorzystacie z aktualnej promocji?
Jakich toników używacie? 
 

9 komentarze

  1. Bardzo ciekawy ten tonik, chciałabym go wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym go sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach mnie trochę zniechęca 🙁

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie. Nie lubię mocnych zapachów, mam swoje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam toniku, ale po przeczytaniu wpisu jestem ciekawa, jakby on u mnie się sprawdził :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład brzmi ciekawie, ale nie miałam z nim przyjemności jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki na bazie aloesu i rumianku 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11/10/2021

    Zaciekawił mnie ten tonik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)