Nowoczesna wisząca półka od domowanie.pl

Cześć dziewczyny!

Dziś przychodzę do Was z kategorią wpisów, których jeszcze nie było na moim blogu! Mowa o aranżacji wnętrz i ich dekorowaniu. Znam osoby, które aż boją się pomyśleć o słowie "remont". Wiadomo, że wiąże się to ze sporymi wydatkami, dużym zasobem wolnego czasu i cierpliwością. Aktualnie próbuję delikatnie odmienić swój salon. Podkreślam słowo delikatnie, ponieważ nie sięgam po wałek i pędzel, lecz robię małe przemeblowanie, dokupuję kilka drobiazgów czy przedmiotów z wyposażenia salonu. 

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz


Dłuższą chwilę zajęło mi wymyślenie, co właściwie chcę zmienić. Postawiłam na dość modny ostatnimi czasy minimalizm, ale również zależało mi na uniwersalności kolorów. 
Jakiś czas temu, szukając inspiracji odnośnie aranżacji, wpadłam na zamysł niebanalnej półki, która łączy drewno z ciemnymi jak i jasnymi barwami. Jak się zapewne domyślacie, stwierdziłam, że właśnie takiego wyposażenia brakuje w moim salonie! Szukając czegoś na wzór i podobieństwo tamtego przedmiotu, trafiłam na internetowy sklep meblowy domowanie.pl

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz

W kategorii "Półki i inne meble" znalazłam mnóstwo propozycji, do wyboru do koloru, naprawdę! Ceny same zachęcają do dodawania przedmiotów do koszyka. Półka, którą wybrałam, jest naprawdę spora! Ma aż 115 cm szerokości, 20 cm wysokości i 22 cm głębokości. Wszystkie wymiary są czytelnie ukazane na stronie sklepu, co jest ogromnym plusem. Wymienione są również wybarwienia danego przedmiotu. Mój wybór, to połączenie aż trzech kombinacji: Dąb Artisan / Silik Flou / Raw Steel. 

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz

Tak jak wspominałam, półka ma aż trzy kolory! Uważam, że to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ staje się ona wtedy dużo bardziej uniwersalna i pozwala wpasować się we większość wnętrz. A jak wspominałam na samym początku, właśnie czegoś takiego szukałam! Dla przykładu, jeśli jesteś posiadaczem pomieszczeń w ciemnej aranżacji, półka świetnie się wpasuje, dodatkowo przełamując całą kompozycję jasnymi i drewnianymi tonami. Również samo dekorowanie pomieszczenia drobnymi przedmiotami, stanie się dużo bardziej przyjazne i łatwiejsze. Półka wpasowuje się również w minimalizm, jaki zawarłam w pomieszczeniu. 

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz

domowanie.pl, półki, półki do salonu, wyposażenie wnętrz, aranżacje wznętrz
 

7 komentarze

  1. Super jest ta półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta półeczka! Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Półki można powiesić właściwie w każdym miejscu wnętrza. Najważniejsze aby były odpowiednio dopasowane kolorystycznie i pasowały do reszty wyposażenia. To od nas zależy gdzie je umieścimy. Czasem jednak może pojawić się dylemat z powodu braku pomysłu i ogólnie inspiracji w urządzaniu pomieszczeń. To jeszcze nie koniec świata, bo istnieją biura projektowe https://projektowanie-wnetrz-online.pl/ , które bardzo chętnie nas wyręczą w tym przedsięwzięciu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)