Jesienna sesja | Ostatnie ciepłe dni złotej, polskiej jesieni.

WITAJCIE!

Na zewnątrz niestety dopadła nas nie za ciekawa pogoda. U mnie, na południu cały czas wieje, kropi, brakuje słońca. Ostatnio wybrałam się z moim chłopakiem na spacerek, do lasu. Wzięliśmy aparat i przy okazji strzeliliśmy sesyjkę ;d Wtedy nie brakowało słońca a na zewnątrz było blisko 20 stopni. Teraz możemy tylko wspominać na fotografiach tą piękną złotą, polską jesień.
Zapraszam na bardzo luźny wpis. 









E-mail: monikarak97@gmail.com Instagram: konto blogowe konto prywatne Pozdrawiam,

14 komentarze

  1. Ostatnie trzy ujęcia urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sceneria do takich jesiennych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jesienne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz 😍
    Bardzo fajna ta jesień na tych zdjęciach (u mnie też się ochłodziło i kropi deszcz),mam nadzieję że jeszcze do nas, w tym roku wróci 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Wyglądasz ślicznie, a zdjęcia z chłopakiem radują. Jak miło popatrzeć na zdjęcia pełne miłości i radości, bo widać w Was jedno i drugie. Pozdrawiam serdecznie, niech słońce w Twoje okolice powróci. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety pada od kilku dni;/ Świetną masz tą kamizelkę, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja. Super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo Ci pasuje, świetna jest. To futerko skradło mi serce :D A trzy ostatnie ujęcia mega urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie codzienniaki, świetnie wyglądasz kochana!
    buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda pogoda nie dopisuje ostatnio, ale nie jest tak źle. Świetne jesienne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ on Cię kocha!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii! Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacje i jak jesiennie na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz i urocze zdjęcia we dwoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ urocze zdjęcia jak on Cię na rękach trzyma;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)