Lakiery hybrydowe od VASCO NAILS | Moja opinia i stylizacje.

Cześć dziewczyny!

Od dłuższego czasu "bawię się" lakierami hybrydowymi, samodzielnie w domu. Nie jest to profesjonalna usługa, ponieważ nie przeszłam żadnych kursów, szkoły itp. Uczyłam się na własny użytek oraz moich najbliższych z filmików na YouTube. Po zainwestowaniu w pierwszą później drugą lampę, kilka lakierów, brokatów, syrenek, frezarki, pilników; postanowiłam zacząć dodawać na bloga swoje pomysły dotyczące stylizacji paznokci. Dzisiejszy wpis będzie zawierał dwa manicure hybrydowy oraz test lakierów, bazy i topu z VASCO-NAILS.


BULDING BASE VASCO

Baza zamknięta w typowej dla marki, czarnej buteleczce o pojemności 6 ml. Posiada dobrze wyprofilowany pędzelek, którym dobrze się pracuje. Nie ma problemów z rozprowadzeniem bazy po płytce paznokcia. Nabieramy tyle, ile potrzebujemy. 
Baza którą otrzymałam służy do przedłużenia paznokcia maksymalnie o 1 cm. Choć tutaj mam mieszane uczucia. Faktycznie, produkt świetnie się rozprowadza, dobrze buduje się nim przedłużenie płytki, jednak w moim przypadku po dwóch dniach odpadła cała baza wraz z lakierem oraz topem. Stało się tak tylko na dwóch paznokciach, nie wiem do końca co na to wpłynęło. Dodam jeszcze, że przedłużałam paznokcia maksymalnie o pół centymetra. 
Kolejną cechą bazy jest jej elastyczność, która pozwala na pokrycie płytki, wyrównując jej niedoskonałości i pozostawiając gładką powierzchnię. Pod tym względem jest świetna, paznokcie na które nałożyłam bazę, trzymają się do dziś. Dodam tylko, że ich nie przedłużałam. Po prostu chciałam wyrównać powierzchnię. 
W łatwy sposób możemy stworzyć krzywą C. Nie sprawia żadnych problemów w tej kwestii. Jest dość gęsta, więc łatwo można się nią posługiwać. Samopoziomuje się, choć osobiście zawsze odwracam paznokcie "do góry nogami". 
Nie używałam pod bazę Primera, bo akurat mi się skończył. Mimo to paznokcie trzymają się (nie uwzględniając tych przedłużanych, które odpadły). Trwałość bazy budującej to spokojnie 3 tygodnie, w połączeniu z lakierami i topem od VASCO-NAILS. Nie zauważyłam również problemów ze ściąganiem bazy. Usuwa się pod wpływem acetonu, choć osobiście preferuję frezarkę. 
Ten produkt kupicie za 28,91 zł na stronie sklepu. 

TOP NO WIPE VASCO 

Top zamknięty w ciemnej buteleczce, typowej dla marki Vasco. Pojemność produktu wynosi podobnie jak w przypadku bazy - 6 ml. Pędzelek dobrze wyprofilowany, pomocny przy aplikacji produktu. Konsystencja jest dość rzadka.
Top jest końcowym produktem przed zakończeniem wykonywania manicure hybrydowego. Ten specyfik daje piękne, błyszczące wykończenie. Połysk utrzymuje się do końca noszenia topu. Pomimo wykonywania normalnych prac domowych; mycie naczyń czy sprzątanie, produkt zadziwia swoją trwałością błyszczenia. Nie zauważyłam również, aby pojawiły się jakieś rysy na nim. Pomimo, że nigdy nie oszczędzam paznokci i lakierów. 
Trwałość jest świetna! Zawsze ściągam hybrydy po maksymalnie trzech tygodniach, więc mogę potwierdzić ich trwałość przez ten okres. Nie zauważyłam żadnych odpryśnięć, wytarć itp.
Nie było również problemów ze ściągnięciem topu. Zazwyczaj najpierw ściągam top grubszym pilnikiem i dopiero później acetonem. Chyba że używam frezarki, to nie stosuję pilnika.
Jego cena na stronie sklepu wynosi 28,91 zł.

Konsystencja bazy budującej.

LAKIER HYBRYDOWY VASCO 099 IN LOVE 

Lakier zamknięty w typowej dla marki buteleczce o pojemności 6 ml. Posiada on dobrze wyprofilowany pędzelek, dzięki czemu nie miałam problemu przy aplikacji. Jako, że  ma on idealnie dobrany kształt, możemy dotrzeć aż po same skórki, nie zalewając ich. Sama konsystencja lakieru jest nieco gęściejsza od topu. Bez problemu wydobędziemy z buteleczki tyle produktu, ile nam potrzeba. 
Pigmentacja lakierów jest świetna! Producent zastrzega, że należy wstrząsnąć buteleczką przed użyciem. Warto o tym pamiętać. Aby pokryć paznokieć kolorem IN LOVE, wystarcza jedna warstwa. Osobiście jednak, zawsze, pomimo dobrego krycia nakładam dwie, ale za to bardzo cienkie. Kolor jest naprawdę intensywny, wyróżnia nasze paznokcie. Jest to typowa, krwista czerwień. Jak dla mnie jeden z klasycznych lakierów, który każda z nas powinna mieć choć raz na paznokciach. Idealnie prezentują się nawet z jednym kolorem IN LOVE, bez zdobień, błysków i innych. Klasyka sama w sobie. 
Trwałość podobnie jak top, do trzech tygodni. Dłużej nie nosiłam tych hybryd. Nie zauważyłam odpryśnięć ani nic podobnego. Lakier trzymał się idealnie do samego końca.
Ściąga się go przyjemnie i szybko, za sprawą acetonu bądź frezarki. 
Jego cena na stronie sklepu to aktualnie 17,43 zł

LAKIER HYBRYDOWY VASCO 102 RED WINE

Kolejny lakier zamknięty w typowej dla marki, ciemnej buteleczce. Pojemność wynosi 6 ml. Produkt posiada świetny pędzelek, który pozwala na malowanie aż po same skórki. Konsystencja taka sama jak powyższy lakier. 
Pigmentacja równie świetna. Pamiętajcie, że należy wstrząsnąć buteleczką przed użyciem. Przy kolorze RED WINE, należy jednak pokryć płytkę dwiema warstwami. Jedna daje lekkie prześwity. W moim przypadku dwie cieniutkie warstwy były wystarczające. Kolor jest naprawdę piękny, stonowany. Idealnie wygląda w połączeniu z błyszczącym srebrem. 
Trwałość również do trzech tygodni, ponieważ dłużej nie noszę hybryd. Nie zauważyłam odpryśnięć, porysowań i innych ubytków. 
Ściąga się dobrze, przy pomocy acetonu bądź frezarki. 
Jego cena na stronie sklepu to aktualnie 17,43 zł

LAKIER HYBRYDOWY VASCO 067 STAR DUST

Lakier zamknięty w białej buteleczce, wszystkie znaki marki, kształt pozostają bez zmian dla typowych od VASCO. Posiada dobry pędzelek do aplikacji produktu po same skórki. Jest idealnej długości, co na pewno pomaga. Konsystencja lakieru jest dużo gęstsza od dwóch powyższych. Nie ma problemu jednak z nabieraniem produktu, dzięki pędzelkowy wydobywamy tyle ile nam potrzeba. 
Lakier zawiera mieszankę brokatów w różnych barwach. Zauważalny jest zielony, niebieski, czerwony, filetowy i wiele innych. Już po pierwszym maźnięciu pędzlem pozostawia świetny efekt. Jeśli zależy nam jednak na pokryciu całego paznokcia lakierem z brokatem, należy nałożyć dwie warstwy. Po jednej daje lekkie prześwity płytki. Kolor naprawdę świetny, pięknie błyszczy i mieni się przez cały okres noszenia na płytce. 
Trwałość to trzy tygodnie, bo dłużej nie nosiłam na paznokciach. Nie zauważyłam ubytków i odprysków przez ten okres.
Jeśli chodzi o zdejmowanie hybrydy, to schodzi nico ciężej niż przy zwykłym lakierze. Aceton musi dłużej znajdować się na lakierze, a frezarką pracujemy troszkę dłużej.
Jego cena na stronie sklepu to 19,92 zł

WATER COLOR 07 RASPBERRY

Lakier zamknięty w białej buteleczce, nieco barwniejszą i ciekawszą niż powyższe. Ma on również większą pojemność, bo aż 7 ml. Produkt posiada wygodny, długi i wąski pędzelek, który ułatwia aplikację. Konsystencja jest bardzo rzadka, niczym woda. 
Kolor który otrzymałam 07 RASPBERRY to mocna czerwień, która znajduje się w kolekcji dziesięciu innych barw tego rodzaju lakierów. Produkt nie jest typowy dla hybryd, ponieważ nie pomalujemy nim całego paznokcia. Służy on głównie do zdobień typu: chmurki, dymki i róznego rodzaju rozmycia. 
Lakier wydaje się być wydajny, już jedna kropelka wystarcza na stworzenie pięknego efektu. Tak jak wspominałam jest bardzo płynny, co przy tworzeniu zdobień tego rodzaju jest pomocne. Kolor 07 RASPBERRY jest mocno napigmentowany. Całkiem przypadkiem ubrudziłam sobie rękę i schodził dość ciężko. 
Jego cena na stronie sklepu to 18,91 zł


Stylizacje z wykorzystaniem lakierów IN LOVE oraz STAR DUST:

Stylizacje z wykorzystaniem lakierów RED WINE oraz STAR DUST:


Kolory lakierów hybrydowych Vasco Nails na wzorniku (jedna warstwa):


Dodatkowo otrzymałam mały gratis, próbki kremów w rąk od Vasco Nails. 

Osoby, które obserwują mojego bloga nieco dłużej, zapewne pamiętają, że nie jest to moje pierwsze spotkanie z lakierami VASCO. Wpis z poprzedniego roku znajdziecie TUTAJ
Dodam tylko, że bardzo często wykorzystuję lakiery z VASCO nie tylko na mnie, ale i na przyjaciółkach i rodzinie. Efekt zawsze ten sam - idealny manicure przez trzy tygodnie! :)

Znacie firmę VASCO NAILS?
Jeśli tak, to dajcie znać co sądzicie o ich lakierach! 
Jeśli nie, to napiszcie czy podobają się Wam kolorki! 

8 komentarze

  1. Nie słyszałam o lakierach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z doświadczenia wiem że filmiki na YouTubie , są naprawdę pomocne i można się z nich sporo nauczyć ☺
    Ale i tak jestem pod wrażeniem Twojego talentu -przepieknie Ci wyszły te paznokcie 😍
    Bardzo ładne są te wzorki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych hybrydach :) Piękna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów tej marki. Nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują na paznokciach, mi też zawsze przedłużenie łamie się po kilku dniach, dlatego już nie przedłużam - tych lakierów nie używałam. Też mamy z córką lampę chyba muszę sama się zabrać za paznokcie, jeżeli jest taka możliwość to po co płacić komuś ;) Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna sa :) ten brokat mi sie spodobal

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ta markę :) moze wypróbuje bo głownie używam neonail

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale kolorki jak i stylizacje paznokci prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)