Przepiękne Lakiery hybrydowe od VASCO-NAILS!

Witajcie!
Jak sami wiecie, manicure hybrydowy stał się na przełomie kilku lat absolutnym hitem! Jest to jeden z najlepszych sposobów na piękne, lśniące paznokcie. Dodatkową cechą, za którą po prostu uwielbiam hybrydy, jest fakt, że nie muszę czekać, aż lakier wyschnie. Wystarczy wsadzić go do lampy na kilka sekund i już! Nie musimy się martwić, czy czasami czegoś nie dotkniemy i nie zostanie ślad. Ceni się je również za trwałość. Nic nam nie odpryskuje, przy myciu naczyń, a manicure hybrydowy trzyma się nawet miesiąc! 
Dziś przychodzę do Was, z lakierami ze sklepu VASCO-NAILS. Jesteście ciekawi, czy są one godne polecenia? Jeśli tak, to zapraszam do czytania!


Od jakiegoś czasu, testuję lakiery od VASCO-NAILS, które okazały się dla mnie świetnym rozwiązaniem. Ich jakość jest porównywalna ze słynnymi producentami lakierów hybrydowych, natomiast cena jest wręcz o połowę mniejsza! Dlatego uważam, że warto sprawdzić je na własnych pazurkach.
Zacznę od tego, że dostałam na próbę trzy lakiery, których kolor sama sobie wybrałam. Postawiłam na intensywne barwy, w których skład wszedł oczywiście odcień różu 007 MUSHA-CAY. Kto mnie zna wie, że róż króluje w moim życiu. Tak więc i tym razem, nie mogło się obejść bez pięknego, żywego koloru na moich paznokciach. Kolejnym kolorem, jaki wybrałam jest odcień czerwieni 092 BEAUTIFUL-RED. Uważam, że każda kobieta powinna mieć choć jeden czerwony lakier oraz szpilki w tym kolorze. Piękny, uwodzicielski i drapieżny. Ostatnią barwą, jaką wybrałam jest granatowy 036 NAVY-BLUE. Bardzo lubię go łączyć z pastelowym różem. Uważam, że świetnie się spisuje również ze srebrem. 


Zacznę od tego, że lakier znajduje się w ciekawie zaprojektowanej buteleczce o pojemności 6ml. Szklana, lakierowana ze srebrnym logiem i nazwą oraz instrukcją na odwrocie, zwraca na siebie uwagę wizualnie. Kolor, nazwę i numerek najdziemy na rączce od pędzelka. Sama buteleczka przypomina mi lekko lakiery Semilac.


Lakiery VASCO-NAILS posiadają innowacyjny kształt pędzelka, który ułatwia nakładanie lakieru na płytkę. Jest płaski i elastyczny, co pozwala nam na rozprowadzenie lakieru równomiernie. 
Bardzo ciężko było mi wybrać odcienie lakierów, ze względu na bogatą paletę barw, którą VASCO-NAILS ma w swojej ofercie. Zauważyłam tylko jeden minusik, jeśli chodzi o kolory. Otóż lekko różnią się po nałożeniu drugiej warstwy, od barwy ukazanej na rączce od pędzelka. Choć właściwie nie wiem, czy mogę nazwać to wadą, jak dla mnie kolor jest tak samo piękny.


Krycie lakierów również mnie zaszokowało. Jak na tę cenę, jest naprawdę dobre. Już jedna warstwa wystarcza, aby efekt był zadowalający. Możecie sprawdzić na wzorniku, gdzie pomalowałam powierzchnię każdego koloru tylko raz. Dzieje się to, za sprawą gęstej konsystencji. Na paznokciach zawsze jednak nakładam dwie cienkie warstwy. Chyba że produkt jest fatalny, to nawet więcej, co na całe szczęście nie dotyczy lakierów od VASCO-NAILS.
Jeśli chodzi o trwałość produktu, to jest ona świetna. W moim przypadku ściągnęłam hybrydy po 3 tygodniach. Nic przez ten czas nie odprysło, nie odpadło. 


Jak już wspominałam ceny lakierów, nie są wygórowane. Tak więc warto spróbować swojej przygody z VASCO-NAILS. Z całą pewnością jakość, nie idzie tutaj w parze z ceną, ze względu na rewelacyjne właściwości hybryd. Więc jeśli szukasz lakierów, które posiadają znakomity skład, ogromną paletę barw, niską cenę i super trwałość to odsyłam Was do sklepu vasco-nails.com/pl 
Raz spróbowałam i już wiem, że pozostanę im wierna :)


Powyższy post powstał dzięki współpracy z VASCO-NAILS
Fakt ten, w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Znacie markę VASCO-NAILS?
Pozdrawiam, M.

18 komentarze

  1. Śliczne kolory! Z tej marki jeszcze nie miałam lakierów, różowy wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie! ;) Świetnie wyglądają twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. róż i granat - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory 😍
    Też bardzo lubię hybrydy właśnie za to że nie odpryskuja, są trwale i nie wymagają długiego oczekiwania na wyschniecie 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne odcienie :) I pięknie się prezentują na paznokciach :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful colours!! loved this blog post!

    Jadieegosh   Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory lakierów! Mam nadzieję, że z trwałością jest również tak dobrze :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka lakierów tej firmy i uwielbiam za trwałość i piękne głębokie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W oko wpadł kolorek w numerze 007 ! cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam zarówno lampę jak i lakiery owej marki - jestem w nich szczerze i mocno zakochana! :)
    Jakość, trwałość to coś co zasługuje na uznanie.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. O akurat pomalowałam pazurki na kolorek podobny do tego 092 :D
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt prawie jak te znanych firm, ale o wiele tańszy. Super okazja. Cieszę się, że lakiery się sprawdziły. Ja na razie się na nie skuszę, najpierw wypadałoby mieć lampę 😝
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    POzdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4/30/2019

    Piękne kolorki. Najbardziej spodobał mi się ten o numerze 007 :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jakie mega są te kolory ;)

    Pozdrawiam skartistblog

    OdpowiedzUsuń
  16. lux hair shop hair weave brands
    Very beautiful photo!
    :)
    Thank you for sharing and like your blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)