TEST PRODUKTÓW OD MARKI SANEX | KLUB RECENZJANTKI WIZAŻ.

Cześć dziewczyny!

Czy będąc w sklepie, mając przed sobą zwykły produkt oraz produkt wykonany z dobrych dla naszej skóry, delikatnych i naturalnych składników oraz butelki, która nadaje się recyklingu, po który byście sięgnęli? Zapewne w grę wchodziłaby także cena, jednak myślę, że każdy z nas jest na tyle świadomy, że zakupiłby ten drugi produkt. Ze względów osobistych, jak i także dla dobra naszej planety. 
Mam dla Was świetną wiadomość! Takie kosmetyki już powstały. Marka SANEX, pozwoliła na przetestowanie trzech produktów: dwóch żelów pod prysznic i jednego dezodorantu w kulce.

SANEX 0% ŻEL POD PRYSZNIC


SANEX 0% ŻEL POD PRYSZNIC DLA SKÓRY NORMALNEJ

SANEX 0% ŻEL POD PRYSZNIC DLA SKÓRY NORMALNEJ

Żel jest duży, zawiera aż 500 ml produktu. Butelka jest wygodna, nie ślizga się podczas korzystania z kosmetyku podczas kąpieli. Dodatkowo na boku ma wycięcie, które idealnie wpasowuje się w naszą dłoń.  Ma bardzo wygodne otwarcie, które się nie zacina i z łatwością dozuje odpowiednią ilość płynu. Tak jak wspominałam, butelka wykonana jest z materiałów, które nadają się do recyklingu
Żel pod prysznic jest bardzo delikatny. Zawiera krótką, wyselekcjonowaną listę składników. Nie zawiera siarczanów, mydła i barwników. Dodano za to produkty pochodzenia naturalnego, które nawilżą nasze ciało. 
Kosmetyk jest wegański oraz testowany dermatologicznie. Jego formuła jest w 99% biodegradowalna. Konsystencja należy do gęstych, nie rozlewa nam się po palcach. Zapach jest delikatny i przyjemny. Nie pozostaje z nami na długo, wraz ze zmyciem żelu wodą znika i on. 

Skład: Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Poloxamer 124, Caprylyl Glycol, 

SANEX 0% DEZODORANT W KULCE EXTRA CONTROL

SANEX 0% DEZODORANT W KULCE EXTRA CONTROL

Dezodorant zamknięty w małym, plastikowym opakowaniu. Jest ono przeznaczone do recyklingu. Co ciekawe, zmontowano go w formie upside down, czyli do góry nogami. Aby go otworzyć, musi przekręcić główkę, a następnie wyciągnąć aplikator ku górze. Jest to wygodne i szybkie rozwiązanie. 
Jak podaje producent, dezodorant został wprowadzony z myślą o wymagającym stylu życia. Podaje, że zapewnia on świeżość do 48 godzin, z czym ja się na pewno nie zgodzę. Nie testowałam go przez 48h, ale wystarczyło mi około 5h, aby stwierdzić, że niestety, ale nie spełnia on tego postanowienia. 
Jego skład jest prosty, nie zawiera alkoholu etylowego, soli aluminium i chlorowodorku glinu. 
Podczas aplikacji wydobywa się bardzo znikoma ilość kosmetyku. Pozostawia bardzo lekki zapach, ale tylko na kilka minut. Później znika, podobnie jak ochrona.
Testowany dermatologicznie. 

Skład: Aqua, Glycerin, Steareth-2, PPG-15 Stearyl Ether, Dimenthicone, Steareth-21, Parfum, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Calcium Silicate, Zinc Oxide.

SANEX MEN ŻEL POD PRYSZNIC 0% DLA MĘŻCZYZN

SANEX MEN ŻEL POD PRYSZNIC 0% DLA MĘŻCZYZN

Żel ma identyczną butelkę jak ten dla skóry normalnej. 
Przeznaczony jest dla skóry wrażliwej u mężczyzn. Podobnie jak poprzednik jest on biodegradowalny, wegański i testowany dermatologicznie. 
W swoim składnie nie zawiera siarczanów, mydła i barwników, lecz substancje nawilżające pochodzenia naturalnego. 
Konsystencja gęsta, nie rozlewa się. Zapach delikatny, typowy męski. Podobnie jak powyższy nie utrzymuje się długo na ciele. 

Skład: Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Poloxamer 124, Caprylyl Glycol.

WIZAZ.pl wizaż, wizaż.pl, klub recenzjantek wizaż

Podsumowując, obydwa żele pod prysznic robią to co powinny, czyli myją ciało. Pozostawiają je miękkie i gładkie. Ja zawsze używam balsamu, choćby żel był jakiś strasznie wycudowany, mój chłopak niestety bardzo rzadko. Produkt ten nie wysuszył mu skóry. Szkoda, że mają tak delikatny i krótkotrwały zapach, bo ładnie pachnący żel, to dla mnie wielki plus. Kąpiel traktuję jako chwila relaksu, a co się z nią wiąże? Piękne zapachy. 
Dezodorant w kulce u mnie niestety się nie sprawdził. Nie utrzymuje ochrony nawet przez pół dnia. 
Wielkim plusem jednak dla mnie jest wykonanie butelek. To, że firma stara się dążyć do polepszenia życia na naszej planecie, stawia ją w bardzo pozytywnym świetle. Biorąc to pod uwagę, jestem w stanie kupić żele na własną rękę :) 

Co myślicie o produkach marki SANEX?
Sięgacie po opakowania, które nadają się do recyklingu?

 

18 komentarze

  1. Anonimowy1/16/2021

    Nie znałam tej marki, ale zaciekawiły mnie ich produkty :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam osobiście marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, że udało Ci się dostać do kampani wizaż :) Nic z tej marki jeszcze nie miałam, ale faktycznie słabo, że dezodorant nie daje rady nawet pół dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tylko 5h chroni ten dezodorant, ja obecnie też mam teraz taki bez alkoholu, soli aluminium itp. i też słabo chroni u mnie. Ogólnie niczego z tej marki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że coraz więcej marek kosmetycznych zaczyna dbać o środowisko. Niestety ładny, długo utrzymujący się zapach kosmetyku do mycia ciała jest dla mnie zbyt ważny, by z niego zrezygnować. Kiedyś już próbowałam myć się takim o słabszym zapachu, czego efektem było używanie dwóch żeli na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty, nie miałam jeszcze nigdy nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very interesting products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz czytam o tej marce. Ciekawy wpis, dowiedziałam się czegoś nowego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej marce ☺
    Bardzo często zdarza mi się sięgać po opakowania ,które nadają się do recyklingu- to świetna sprawa ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki, ale uwielbiam piękne zapachy żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam Sanexów od czasu do czasu jak mieszkałam w Anglii. Mi jakoś szczególnie nie przypadły do gustu, ale czasem kupowaliśmy je, bo były tanie i mój narzeczony lubił ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sięgam tylko po Rexonę.

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie znałam wcześniej tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam markę i lubię ich produkty. Dobrze się u nas sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę kojaze z blogów natomiast sama nic z niej nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o ja nie znam ani marki ani produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzieś mi się już ta marka obiła o uszy i oczy :D
    Ale sama jeszcze nic z tej marki nie mam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)