Przegląd katalogu Avon 05/2020 | Kolekcja zapachów Artistique Parfumiers.

Cześć dziewczyny!

Tradycją się stało, że co trzeci tydzień pojawia się na blogu wpis dotyczący katalogu Avon. Wrzucam do jednego posta najciekawsze promocje oraz wszystkie nowości. To już katalog numer 05/2020, który obowiązuje od 19.03 do 08.04.2020 roku. Na okładce znajdują się trzy najnowsze zapachy z kolekcji Artistique Parfumiers. Więcej na ich temat znajdziecie poniżej.



Trzy zapachy, które widzicie powyżej to nowości z katalogu, które należą do linii Artistique. Pierwszy z nich - IRIS FETICHE, to woda stworzona przez Emilie Coppermann. Głównym składnikiem, jak sama nazwa podpowiada, jest irys połączony z nutami liściastymi i subtelnym szeptem wanilii. Zapach bardzo mi się podoba, jest dość ciężki, taki jakie lubię. 
Kolejna zielona woda - MAGNOLIA EN FLUERS, została stworzona przez Maurice'a Roucel. Jej nutami jest magnolia oraz rosa. Zapach dość kwiatowy jak dla mnie lekko mdły. 
Ostatnia woda - PATCHOULI INDULGENCE, którą stworzyła Alexandra Carlin. Główne nuty zapachowe to paczula (kwiat) oraz egzotyczne przyprawy i subtelne nuty kwiatowe. Jest to zapach, który mnie zaintrygował. Sama do końca nie potrafię określić czy wpadł mi w "nos".
Cena jednego flakoniku to 69,99 zł. Dodatkowo możemy kupić perfumetki, za bardzo niską cenę 4,99 zł/szt. 


Kolejną nowością w katalogu jest rozświetlający tonik do twarzy. Zawiera on witaminę C, która daje efekt blasku, wygładzenia oraz zwiększa poziom nawilżenia razy dwa. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, ze względu na fakt, że serum z witaminą C stało się moim ulubieńcem! Cena toniku to 19,99 zł. 


Świetną promocją, jaką znajdziecie w tym katalogu, jest spory rabat na żele pod prysznic. Mamy do wyboru aż 12 zapachów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Za pojemność 250 ml zapłacimy tylko 3,99 zł. Jest to promocja wiązana 1:1.


Z nowości warto wspomnieć o lakierach do paznokci. W nowej kolekcji znajdziemy połyskujące odcienie. Do wyboru mamy aż osiem kolorów; od jasnych aż po ciemne. Ich cena jest taka sama jak normalnych lakierów, czyli 9,99 zł. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą.


Wraz ze zbliżającym się latem, Avon pomyślał o modelującej masce do ciała. Jej zadaniem jest przyśpieszenie rozpadu tkanki tłuszczowej i zapewnienie efektu napiętej skóry. Takie super magiczne działanie ma być widoczne już po dwóch tygodniach. Cena tego specyfiku to 21,99 zł. Sama nie jestem przekonana co do tego rodzaju produktów. Uważam, że bez ciężkiej pracy, ćwiczeń czy odpowiedniej diety efekt ten jest niemalże niemożliwy. 


Jedną z najciekawszych promocji z tego katalogu jest "2+2 gratis". Polega ona na zakupie czterech produktów (takich samych, bądź różnych) ze stron, które wrzuciłam powyżej za cenę 50 zł. Oznacza to, że płacimy za dwa produkty, a dostajemy cztery! Do wyboru mamy błyszczyki oraz szminki, tusze, kredki do brwi i eyeliner, podkłady matujące, rozświetlające oraz pędzle. Każdy z wymienionych kosmetyków kupicie za 25,00 zł/szt. 


Jak co katalog mamy promocję "BONUS". W tym wydaniu mamy możliwość zakupu po niższej cenie zapachy Rare Pearls lub kremu odmładzającego Ultimate Supreme. Przypomnę tylko, że oba produkty możemy zakupić po cenie 29,99 zł tylko i wyłącznie, jeśli wydamy 39,99 zł na zakupy w katalogu.


Nowością jest pianka do oczyszczania twarzy. Dodatkowo ma odświeżać. Usuwa ona zanieczyszczenia, sebum bez wysuszania skóry. W jej skład wchodzi witamina B i ekstrakt z masła shea. Jej cena to jedynie 12,99 zł. 


Kolejną ciekawszą nowością są owocowe błyszczyki. Nie dość, że nawilżają usta, to dodatkowo pozostawiają je lśniące. Do wyboru mamy: jagodę, truskawkę, brzoskwinię, wiśnię i porzeczkę. Cena za sztukę to 7,99 zł. Z całą pewnością zamówię! 


W katalogu nie zabrakło również nowości dla najmłodszych. Powstałe kosmetyki zostały zainspirowane słynną bajką "Minionki". Na chwilę obecną w ofercie pojawiła się tylko woda kolońska dla dziewczynek w cenie 14,99 zł. Jestem bardzo ciekawa, co jeszcze pojawi się w kolejnych katalogach, bo sama jestem wielką fanką Minionków. 


Tuż przy końcu katalogu mamy możliwość zakupu zestawu kosmetyków w dość niskiej cenie 29,99 zł. Do wyboru mamy dwa warianty: energia o poranku lub odprężenie na wieczór. W skład obydwu wchodzi pięć produktów: płyn do kąpieli 500 ml, mgiełka do ciała, balsam, żel pod prysznic, kulka lub spray do stóp.


W katalogu dodano do oferty również nową mgiełkę do ciała. Miesza ona ze sobą zapachy egzotyczne, tropikalnego hibiskusa oraz dojrzałej marakui. Wydaje się dość orzeźwiająca, idealna na letnie dni. Jej cena to 7,99 zł.


Ostatnią już nowością z katalogu jest nowa linia kosmetyków na bazie oleju z konopi. Jego zadaniem jest nawilżenie, ukojenie zaczerwienionej skóry oraz wygładzenie. W skład linii wchodzi krem na dzień za 19,99 zł, olejek do oczyszczania twarzy za 19,99 zł oraz balsam do rąk za 10,99 zł. 


Na okładce znajdziemy promocję na słynny tusz do rzęs marki LUXE. Kosztuje on tylko 14,99 zł. Pamiętajcie, że jest to oferta wiązana 1:1. Możemy wybrać między dwoma kolorami: brązowym oraz czarnym. 

Oglądałyście już katalog?
Podobają Wam się nowości?
Planujecie zakup? 

10 komentarze

  1. Tonik z witaminą C mnie zaciekawił. No dawno nie oglądałam katalogu Avon. Jakoś tak się składa, że zazwyczaj wiosną, jakoś wpada w moje ręce. hehe Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia Ci życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z tej serii perfumiarskiej najbardziej się irys spodobał, najmniej magnolia ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dzieciaka uwielbiałam te pachnące strony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na jakiś żel pod prysznic z Avonu, bo dawno nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś wszystkie kosmetyki jakie miałam były z Avon'u. Ostatnio mi już przeszło jednak mgiełki do ciała do tej pory darzę wielką sympatią i jeszcze trochę ich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mnie zaciekawił tonik z witaminą C ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Będąc dzieckiem uwielbiałam mgiełki. Teraz przypomniały mi się te czasy. Obecnie nic nie zamawiam z katalogów. Wolę pójść do sklepu stacjonarnego i tam kupić.

    Pozdrawiam, http://www.carpe--diem.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie dawno nie oglądałam katalogu, ciekawa jestem tych zapachów, najbardziej z opisu mam ochotę na zielony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)