Legendarna szminka Matt Legend 3w1 | Przegląd katalogu 04/2020 od Avon

Cześć dziewczyny!

Jak to zwykle bywa, przychodzę do Was z co trzytygodniowym przeglądem katalogu od Avon. Jest to już 04/2020 wydanie, które obowiązuje od 27.02 do 18.03.2020. Sama okładka katalogu skojarzyła mi się od razu z wydaniem na Walentynki. Myślę, że to po prostu efekt dobranych barw. W środku znajdziemy sporo nowości; największą z nich jest szminka Matte Legend, którą znajdziemy na okładce.


Już po otworzeniu katalogu na pierwszej stronie mamy ciekawą ofertę, która polega na wydaniu 19,99 na produkty ze stron 6-15. Dzięki temu będziemy mogli zakupić zestaw trzech kosmetyków w super cenie 14,99 zł! W jego skład wchodzi: perfumetka Avon Attraction dla niej, rozświetlająca maseczka do twarzy z drobinkami złota i olejkami Oud oraz płyn micelarny z olejkiem. Jednokrotne spełnienie warunku uprawnia do zakupu jednego zestawu trzech kosmetyków w cenie specjalnej. 


Na kolejnych stronach znajdują się informacje o nowej szmince Matte Legend 3w1. Jak uważa Avon, jest to ich najbardziej napigmentowany matowy kolor w jednej warstwie. Zawiera ona trzy sekrety profesjonalistów: 
  1. PRO PIGMENT - 50% więcej pigmentów dla intensywniejszego matowego koloru już w jednej warstwie
  2. PRO PRECYZJA - unikalny diamentowy kształt zapewnia super precyzyjną aplikację, jak pędzelek makijażysty  
  3. PRO BAZA - formuła z wbudowaną bazą przedłuża kolor i utrzymuje nawilżenie 
W katalogu występuje po cenie 19,99 zł, u mnie jednak możecie nabyć ją taniej po 15 zł. Jeśli jesteście zainteresowane, to zapraszam do kontaktu. Do wyboru mamy aż dziesięć odcieni, więc każda z Was powinna coś wybrać. 


Super ofertą z której osobiście na pewno skorzystam jest promocja na kulki. Możemy je nabyć za jedyne 4,99 zł przy zakupie dowolnego kosmetyku z katalogu. Do wyboru mamy aż 22 zapachy /damskie i męskie/. Używam ich od bardzo dawna i nigdy mnie nie zawiodły. 


Kolejną ciekawą ofertą jest promocja "BONUS", którą zapewne pamiętacie ze wcześniejszych katalogów. Przypomnę jak to działa: za wydanie 39,99 zł w katalogu mamy możliwość zakupu po niższej cenie wybranych produktów. Tym razem jest to: luksusowy odżywczy spray do włosów Nutri 5 za 10,99 zł, odmładzające serum olejek w żelu z ekstraktem z jedwabiu za 29,99 zł oraz woda perfumowana Treselle za 35,99 zł. 


Dobrą promocją jest również oferta na kremy Anew Reversalist. Do wyboru mamy trzy produkty; dwa kremy na dzień i jeden na noc. Ich normalna cena to 36,99 zł, ale jeśli zdecydujemy się na dwa to za jeden zapłacimy 19,99 zł. Jest to pielęgnacja przeznaczona dla kobiet +35.


Promocja na tusze do rzęs od Avon Mark, która obejmuje cztery produkty; mascara dodająca objętości, objętość plus wydłużenie, objętość plus pogrubienie i objętość plus powiększenie. Każdy z nich możemy kupić za 19,99 zł ale jeśli zdecydujemy się na dwa, to każdy z nich kupimy za 10,99 zł.


Bardzo podobna oferta, jak powyższa ale tym razem na błyszczyki. Do wyboru mamy trzy rodzaje produktów: od Mark który dodaje blasku i powiększa, olejek do ust, który odżywia oraz od Avon True który dodaje blasku i nawilża. Za jeden płącimy 18,99 zł przy zakupie dwóch - 10,99 zł


Promocja na zapachy, które normalnie kosztują 29,99 zł, jeśli jednak kupimy dwa, to za jeden zapłacimy 19,99 zł. Do wyboru mamy: Imari Fantasy, Secret Attitude, Avon Pure dla niego, Avon Pure dla niej, Urban Pulse Vegas, Musk Fresh, Celebre, Avon Aquavibe Laugh More. 


Nowością w katalogu jest również woda toaletowa Surreal Utopia o zapachu czarnej porzeczki, heliotropu i wanilii. Jest to dość słodki zapach, raczej nie dla mnie. Jego cena to 45,99 zł, w zestawie z balsamem 55,99 zł 


W tym katalogu wyszedł również nowy płyn do kąpieli o zapachu czarnej orchidey oraz malin. Jego koszt to 7,99 zł za 250 ml. Wcześniejsze wydanie kwiat lotosu oraz peonia pachnie niesamowicie i super się pieni, więc jestem przekonana, że również i ta wersja będzie świetna.


Na końcu katalogu znajdziemy również dwie nowe mgiełki do ciała: lilia i gardenia oraz śliwka i nektarynka. Każda z nich kosztuje 7,99 zł. Niestety tej pierwszej nie miałam okazji wąchać, ale drugą już tak, dzięki stronie zapachowej i najprawdopodobniej się na nią skuszę.


Wpadło Wam coś w oko w tym katalogu? 

Jeśli chcielibyście coś zamówić, to zapraszam do kontaktu. Chętnie pomogę coś wybrać, dopasować oraz doradzić w korzystnej cenie. 

Pod koniec tygodnia powinno dojść moje zamówienie od Avon z poprzedniego katalogu, w którym zamówiłam próbkę szminki Matt Legend 3w1. Najważniejsze informacje o niej znajdziecie na moim Instagramie.

 

7 komentarze

  1. Jestem ciekawa tych nowych pomadek, skuszę się na próbki niektórych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem bardzo ciekawa ,tych pomadek ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminki bardzo mnie ciekawią, jak będzie fajna okazja dla konsultantek to może zamówię :) ale może, bo trochę dużo ostatnio mi się nazbierało szminek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminki mogą być ciekawe :) z Avonu bardzo lubię zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka prezentuje się świetnie. Przez ten post aż jest ochota wybrać się na zakupy
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mgiełki, ale przestałam już kupować kosmetyki w Avon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)