#Dobre produkty za grosze | Żele marki Isana | Rossmann.


Markę Isana najprawdopodobniej nie muszę nikomu przedstawiać. Dawniej, kiedy szłam do Rossmanna, przechodziłam obok półek z kosmetykami marki obojętnie. Wiązało się to z tym, że krąży opinia "Co tanie to i drogie". Jednym słowem ujmując, co kosztuje grosze, najprawdopodobniej jest po prostu beznadziejne. Kiedy jednak zaczęłam interesować się kosmetykami i innymi bogami, zauważyłam, że wiele dziewczyn zachwala markę. Postanowiłam i ja wypróbować, no i się nie zawiodłam! W swoim asortymencie Isana posiada wiele dobrych jakościowo produktów, za niską cenę. Jedno opakowanie żelu kupicie już za mniej niż 3 zł! Do tego mamy całkiem spory wybór zapachów żeli, które znajdują się w uroczych i barwnych opakowaniach. 


Wybrałam pięć różnych żeli pod prysznic od Isany, które kupuję od dłuższego czasu. To, co je wyróżnia, to oczywiście barwne, wyróżniające się opakowania. Są naprawdę uroczę i pocieszne dla oka. Każdy produkt zamknięty jest w 300 ml buteleczce. Są małe i poręczne, idealne, aby wrzucić je do torby na wakacje. Nigdy nic mi się z nich nie wylało, mają szczelne zamknięcie. Ceny zaczynają się już od 2,79 zł akurat te żele, które widzicie na zdjęciach, kupione zostały właśnie za tą cenę. Dostępne są w Drogerii Rossmann. 


Biorąc pod uwagę, że cena żeli jest bardzo niska, również nie można oczekiwać cudów. Wychodzę z założenia, że jeśli kosmetyk kosztuje mało, to MUSI spełniać swoje podstawowe funkcje, dlatego uważam, że żele od Isany są dobre, bo robią to, co powinny. Zakładając, że kupiłabym żel za 12 zł, to oczekiwałabym dodatkowych cech, niż tylko mycie, np. nawilżenia czy utrzymania zamachu przez określony czas po kąpieli. 


Żele od Isany mają dość żelową, gęstszą konsystencję. Jest delikatny i dobrze rozprowadza się go na skórze. Nie pieni się zbyt mocno, więc jeśli ktoś bardzo lubi tę cechę, to warto o tym wiedzieć. Każdy z produktów ma swój unikatowy i śliczny zapach, dzięki czemu kąpiel staje się dużo bardziej relaksująca. Niestety, woń ta nie utrzymuje się na skórze. Znika zaraz po wyjściu spod prysznica/wanny. Żaden z żeli, które znajdują się na zdjęciu, nie wysuszył mi skóry, choć spotkałam się z różnymi opiniami na ten temat. Dla przestrogi warto użyć balsamu po każdej kąpieli.


Podsumowując, uważam, że żele pod prysznic, nawet te najprostsze i najtańsze mają po prostu nas umyć. Osobiście nie wymagam od nich cudów, bo zawsze używam balsamów po kąpieli, więc nie muszę mocno nawilżać mojego ciała, jak i sięgam po mgiełki do ciała od Avon, więc utrzymanie zapachu po kąpieli również jest dla mnie zbędne. Żele od Isany są dla mnie wystarczające i chętnie je kupuję. 


A Wy jakie macie opinie na temat marki Isana? 
Znacie żele pod prysznic od Isana? 
Macie swoich ulubieńców od marki?
Wolicie inwestować w żele pod prysznic, czy kupujecie te tańsze? 
Czego wymagacie od żeli? 

 

10 komentarze

  1. Ostatnio jakoś znudziły mi się żele tej marki, ale jeszcze w zeszłym roku kupowałam każdą pojawiającą się edycję limitowaną. :D W zapasach mam jeszcze kilka ich żeli, więc zużyję, a później dam szansę innym markom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele Isany to klasyka :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele Isany. Myją, pięknie pachną. Więcej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam i używam:) Bardzo piękne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Isane 😍
    Sama kiedyś uważałam że jak coś tanie to i beznadziejne ,ale później się przekonałam że to wcale nieprawda ☺
    Z tych żeli znam tylko ten "Owocowy jogurt " i bardzo go polubiłam za zapach 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde muszę kiedyś chociaż jeden wypróbować, gdyż nie miałam jeszcze żadnego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię po nie sięgać :) Aktualnie używam wersji grapefruit-marakuja ze starszej edycji limitowanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest coś co kocham. Klasyka, do której zawsze się wraca.
    Jeszcze nie wypróbowałam wszystkich zapachów, ale chętnie po nie sięgam
    więc to pewnie kwestia czasu. Wspaniały wpis :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie je i co jakiś czas kupuję :) Ale nie wszystkie zapachy mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)