Trico Botanica Oczyszczenie i Relaks | szampon, krem i lotion zapewniający ukojenie i oczyszczenie.

Witajcie!
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył marki, która gościła już na moim blogu. Mowa tutaj o marce TRICO BOTANICA, która zajmuje się kosmetykami pielęgnacyjnymi do włosów. Poprzedni wpis, możecie znaleźć pod TYM LINKIEM. Jestem bardzo szczęśliwa, że mam możliwość przetestowania kolejnych produktów od TRICO BOTANICA, ze względu na fakt, że moje włosy zaprzyjaźniły się ze składem oraz działaniem kosmetyków marki. Tym razem trafiła do mnie linia TRICO BOTANICA OCZYSZCZENIA I RELAKS. Jesteście ciekawi, jak marka wypadła tym razem? Zapraszam do czytania!

Kosmetyki OCZYSZCZENIE I RELAKS, powodują głębokie oczyszczenie skóry głowy, jak i włosów. W paczuszce, którą otrzymałam, znajdowały się trzy produkty, które tworzą ową linię: 

Przypominam, że wszystkie kosmetyki, które znajdziecie w sklepie TRICO BOTANICA, zawierają tylko naturalne składniki aktywne. W żadnym z nich nie znajdziemy parabenów, SLS, substancji ropopochodnych i barwników.

W sklepie TRICO BOTANICA  znajdziecie osiem różnych linii, dostosowanych do konkretnych wymogów naszych włosów. Są to: 

Szampon do włosów Oczyszczanie i Relaks Trico Botanica 250 ml

Szampon zamknięty jest w brązowej buteleczce o pojemności 250 ml. Podobnie jak w linii nawilżającej, posiada niezbyt wygony dozownik. Właściwie on sam nie sprawia problemów, jednak otworzenie go jest dość męczące, szczególnie przy mokrych dłoniach. Osobiście otwieram go zębami :D Zawsze jednak można znaleźć rozwiązanie i przelać produkt do innej butelki. Szata graficzna skromna, utrzymana w kolorach całej linii. 
Konsystencja szamponu jest żelowa, nie jest za gęsta, ani nie zlewa się - idealna. Produkt delikatnie się pieni. Nie miałam problemów ze spłukaniem go. Zapach dość ziołowy. Na pewno wyczuwam miętę i rumianek. 

Szampon polecany do każdego rodzaju włosów w codziennej pielęgnacji. Jego zadaniem jest usunięcie ze skóry głowy oraz z włosów toksyn i zanieczyszczeń. Dodatkowo, działa łagodząco i przeciwzapalnie. 

Samo działanie szamponu oceniam na bardzo pozytywnie. Włosy stały się lekkie oraz lśniące. Kosmetyk daje bardzo fajne uczucie odświeżenia. I tak oto kolejny szampon od TRICO BOTANICA stał się moim faworytem. Polecam wypróbować każdemu. :)


Cena: około 40,00 zł

Skład INCI:AQUA, SODIUM COCETH SULFATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, LAURYL GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, DIMETHICONE, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, MENTHA PIPERITA HERB OIL, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, MENTHYL LACTATE, GLYCERIN, GUARHYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, PPG-25 LAURETH-25, BISABOLOL, LAURETH-8, PHENOXYETHANOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, SUCCINOGLYCAN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, PARFUM


Krem zamknięty został w ciemnej buteleczce o pojemności 100 ml. Posiada wygodny aplikator, który zamknięty został nakrętką, najpierw należy odkręcić, a następnie trochę mocnej pociągnąć (dodaję instrukcję, bo na początku nie mogłam tego rozpracować :D). Fajnie skonstruowany, nic się nie wylewa. Szata graficzna skromna, utrzymana w kolorach całej linii. 
Konsystencja dość wodnista, w kolorze białym. Zapach dość ciekawy, inny niż kosmetyki tej linii. Nie jest tak samo orzeźwiający, jak pozostałe produkty. Przypomina mi mleczno-miodową woń. Produkt należy stosować przed umyciem włosów.

Jest to delikatny krem, który został przeznaczony do pielęgnacji podrażnionego skalpu. Jego zadaniem jest nawilżenie i oczyszczenie skory głowy, tak aby przygotować ją do kolejnych zabiegów pielęgnacyjnych. Krem zawiera ekstrakt z rumianku pospolitego oraz z aloesu wraz z prowitaminą B5.

Krem doskonale łagodzi podrażnienia. Swędzenie zanika, co daje uczucie ukojenia. Podoba mi się działanie tego produktu. Jest bardzo szybkie, za co pokochałam ten kosmetyk. Przypominam, że należy go stosować na mokrych włosach, przed zastosowaniem szamponu.


Cena: około 40,00 zł

Skład INCI:
AQUA, DICAPRYLYL ETHER, GLYCERYL STEARATE SE, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, CETEARETH-12, CETEARETH-20, CETEARETH-30, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, PANTHENOL, SODIUM PCA, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRONELLOL, COUMARIN, ETHOXYDIGLYCOL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, PARFUM.


Lotion zamknięty został w ciemnej, szklanej buteleczce o pojemności 100 ml. Nakłada się go za pomocą wygodnej pipety. Posiada sprawną pompkę, co pozwala na nabranie odpowiedniej dla nas ilości produktu. Szata graficzna skromna, utrzymana w kolorach całej linii.
Jeśli chodzi o konsystencję, to jest wodnista. Produkt posiada ciekawy, orzeźwiający zapach, który zawdzięcza kompozycji naturalnych olejków eterycznych. 

Marka poleca lotion dla osób z wrażliwą i problematyczną skórą głowy. Jego zadaniem jest likwidowanie podrażnień głowy oraz pobudzenie wzrostu włosów. Zawiera ekstrakt ze ślazu dzikiego, rumianku pospolitego, aloesu oraz olejków eterycznych. 

Lotion sprawdził się na mojej skórze głowy. Zadziałał kojąco na nią. Zauważyłam również, że pobudził do wzrostu moje włosy. Szczególnie zauważalne jest to po moich ciemnych odrostach na blond włosach :D Należy jednak uważać z ilością, jaką nakładamy na skórę głowy, ponieważ może obciążać oraz szybciej przetłuszczać włosy. 


Cena: około 60,00 - 70,00 zł

Skład INCI:
AQUA, PPG-1-PEG-9 LAURYL GLYCOL ETHER, GLYCERIN, MALVA SYLVESTRIS EXTRACT, LIMONENE, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, CITRUS AURANTIUM AMARA PEEL OIL, BISABOLOL, CITRUS LIMON PEEL OIL, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, CITRAL, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM HYDROXYMETHYLGLYCINATE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, PARFUM.



Podsumowując, kosmetyki z linii TRICO BOTANICA Oczyszczenie i Relaks, w mojej ocenie wypadł wyśmienicie. Efekty są widoczne już po pierwszym użyciu kosmetyków. Przede wszystkim zostały spełnione obietnice producenta - redukcja świądu oraz oczyszczenie. Produkty dają uczucie ukojenia oraz zawierają świetny skład. Z czystym sumieniem mogę po raz kolejny Wam polecić kosmetyki od TRICO BOTANICA. 

Znacie markę TRICO BOTANICA? Mieliście jakieś produkty od nich? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać, jak wypadły!

Link do sklepu: KLIK
Link do zapoznania z produktami: KLIK
Link do oficjalnej strony: KLIK
POKER SRL

E-mail: monikarak97@gmail.com
Instagram: konto blogowe konto prywatne
Pozdrawiam,

21 komentarze

  1. Gdzieś już ta marka obiła mi się o uszy ;)
    Uwielbiam naturalne kosmetyki do włosów i skóry głowy. Z chemikaliami za bardzo one się nie lubią :D
    Cena może zbytnio nie zachęca aż tak. Ale biorąc pod uwagę działanie oraz naturalny skład to myślę, że mogłabym się skusić :) Niesamowicie jestem ciekawa efektu u mnie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam się z tymi kosmetykami, zwłaszcza z lotionem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam markę jedynie z blogów, chętnie bym jej się przyjrzała z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze nic nie przetestowałam z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inną serię i spisała się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce 😀
    Z tej serii skusiłabym się tylko na szampon no i ewentualnie na krem.
    Lotion raczej nie dla mnie-kojarzy mi się z olejkiem do włosów, i boję się że od niego włosy by mi się szybciej przetluszczały
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak lubisz takie kosmetyki, to polecam zainteresować się marką ofiga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej marce już gdzieś słyszałam :-) Z chęcią wypróbuję :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam marki kompletnie:) i póki co nie poznam bo mam dużo zapasów

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie testowałam produktów zaprezentowanej marki, z naciskiem na słowo "jeszcze" - bo chciałabym to jak najszybciej zmienić :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej marce nie słyszałam wcześniej, ale w tym cały morzu różnych produktów ciężko nadążyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Ciekawe produkty. Super, że się sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałem je na insta jednak sam osobiście jeszcze nie poznałem

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam już o tych produktach i jestem nimi zainteresowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam o nich dużo dobrego, chętnie wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, ze zaciekawił mnie ten produkt bo mam od dawna problemy ze skóra glowy. Zagłębie sie dalej w ta propozycje

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię produkty do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Seems a natural way to take care our hair.

    Thank you for review :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful trio. Sounds like a lovely brand!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)