Trico Botanica Nawilżenie Pro-Age | Szampon, maska oraz olej zapewniające odżywienie i nawilżenie.

Cześć!
Od jakiegoś czasu mam przyjemność testować produkty od Trico Botanica. Jest to marka, która wykorzystuje naturalne składniki aktywne. W żadnym z ich kosmetyków nie znajdziecie parabenów, SLS, substancji ropopochodnych i barwników. W paczuszce, którą otrzymałam, znajdował się szampon, maska do włosów oraz ochronny olej. Całe trzy kosmetyki pochodzą z linii Trico Botanica Nawilżenie Pro-Age. Osobiście jestem nimi zachwycona, zachęcam do przeczytania recenzji.


W sklepie Trico Botanica znajdziecie osiem różnych linii, dostosowanych do konkretnych wymogów naszych włosów. Są to: 


Tak jak wspominałam powyżej, dla moich włosów wybrałam linię nawilżającą. W składzie tych kosmetyków znajduje się olej z orzechów pistacjowych, ekstrakt z borówek oraz aloes. Sprawiają one, że włosy stają się odżywione i nawilżone. Dodatkowo naturalne kosmetyki, dodają blasku oraz ułatwiają rozczesywanie. 

Zaczną od tego, że produkt mieści się w ciemnej buteleczce, o pojemności 250 ml, z dozownikiem.  I tutaj mały minus za zbyt mocne zamknięcie. Muszę go otwierać zębami :D Szata graficzna dość skromna, utrzymana w kolorach pomarańczowego oraz zielonego. Konsystencja szamponu żelowa, z dobrą gęstością. Jeśli chodzi o zapach, to jest to, co mnie zachwyciło! Produkt pięknie pachnie orzechami pistacjowymi. Plusem jest fakt, że woń ta utrzymuje się na włosach po umyciu. Dodatkowo spryskując je ochronnym olejkiem, podtrzymujemy ten zapach.


Polecany dla każdego rodzaju włosów. Znajduje się w nim olej pistacjowy, którego głównym zadaniem jest odżywienie oraz ochrona przed czynnikami zewnętrznymi, oraz promieniami UV. Za nawilżenie włosów odpowiadają proteiny jedwabiu, które zatrzymują wilgoć wewnątrz włosa. Proteiny pszenicy są odpowiedzialne za ochronę i wzmocnienie. Keratyna, którą również znajdziemy w produkcie, przywraca im zdrowy wygląd oraz blask. Kolejnym ważnym składnikiem zawartym w tym szamponie jest miód pszczeli, który polecany jest głównie dla przesuszonych włosów. Prowitamina B5 pobudza nasze włosy do porostu oraz działają ochronnie na skórę naszej głowy.


Sposób użycia: nanieść szampon na wilgotne włosy oraz skórę głowy, wmasować, pozostawić na chwilkę, a następnie zmyć letnią wodą. 

SkładAQUA, SODIUM COCETH SULFATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, CITRIC ACID, MAGNESIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDE DEA, SODIUM PCA, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, PROPYLENE GLYCOL, PEG-18 GLYCERYL OLEATE/COCOATE, POLYQUATERNIUM-7, PHENOXYETHANOL, GLYCERIN, QUATERNIUM-80, PANTHENOL, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, DISODIUM EDTA, PISTACIA VERA SEED OIL, PEG-5 COCOMONIUM METHOSULFATE, LAURETH-2, PEG/PPG-20/6 DIMETHICONE, HYDROLYZED SILK, SODIUM GLUTAMATE, MEL EXTRACT, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, LAURDIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROLYZED KERATIN, POTASSIUM SORBATE, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, LAURDIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED KERATIN, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, IMIDAZOLIDINYL UREA, TETRASODIUM EDTA, METHYLISOTHIAZOLINONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, PARFUM.



Moja opinia: Tak jak wspominałam, cenię sobie ten piękny pistacjowy zapach, który skradł mi serce. Dodatkowo produkt, fajnie rozprowadza się na włosach przy myciu. Nie miałam również problemu ze zmyciem go. Mam dość długie włosy, więc taka mała buteleczka nie jest dla mnie wydajna. Jeśli tylko wejdą większe pojemności, to z chęcią zamówię go kolejny raz. Zaraz po umyciu włosów, stają się one miękkie w dotyku i gładkie, nie plączą się. Po kolejnym myciu zauważyłam nawilżenie oraz zdrowszy wygląd. Mam wrażenie, że włosy również mniej się elektryzują. 

Cena: 38,90 zł 


Podobnie jak szampon, maska ta mieści się w ciemnej buteleczce o pojemności 250 ml. Posiada ona bardzo wygodną pompkę, dzięki której mamy szansę wydobyć tyle produktu, ile nas interesuje. Jeśli chodzi o konsystencję, to jest ona biała, kremowa. Zapach taki sam jak w przypadku szamponu. Szata graficzna utrzymana w kolorach całej liniipomarańczowy z zielonym.


W masce tej znajduje się olej pistacjowy, oliwa z oliwek oraz masło Shea. Wszystkie te składniki wpływają na zmiękczenie i nawilżenie włosów bez ich obciążania. Produkt ten wykazuje silne działanie rewitalizujące za sprawą takich składników jak olej pistacjowy, kokosowy, jojoba, oliwa z oliwek oraz masło Shea, kolagen wraz z jedwabiem. Dzięki witaminom A, F oraz przeciwutleniaczom, które zawarte są w maśle Karite włosy suche, zostają wzmocnione i odżywione. Olej pistacjowy, tak jak w przypadku szamponu, chroni je przed czynnikami zewnętrznymi. Natomiast olej kokosowy, pielęgnuje je. Zadaniem oliwy z oliwek, jest nawilżenie. Olej jojoba, zapobiega łamliwości oraz nadaje im blasku. Kolagen oraz miód wygładzają i nadają połysk. 


Sposób użycia: po umyciu, nałożyć obficie po długości włosów oraz na końcówki, wmasować lub rozczesać i pozostawić na 2-3 minuty. Następnie dokładnie spłukać. 

Skład: AQUA, CETEARYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CYCLOPENTASILOXANE, CETRIMONIUM CHLORIDE, ETHYLHEXYL COCOATE, DIMETHICONE, BIS-ISOPROPYLAMINO-PG-PROPYL DIMETHICONE/BIS-ISOBUTYL PEG-14 COPOLYMER, CITRIC ACID, PISTACIA VERA SEED OIL, COCOS NUCIFERA OIL, OLEA EUROPAEA OIL, PROPYLENE GLYCOL, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, GLYCERIN,POLYQUATERNIUM-74, HYDROLYZED COLLAGEN, MEL EXTRACT, BUTYLOCTANOL, POLYSORBATE 20, LAURETH-7, TOCOPHEROL, HYDROLYZED SILK, LACTIC ACID, SODIUM BENZOATE, PHENOXYETHANOL, DIISOPROPANOLAMINE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, METHYLISOTHIAZOLINONE, POTASSIUM SORBATE, PARFUM.


Moja opinia: Maska fajnie nakłada się na włosy, dzięki wygodnej pompce. Podoba mi się jej zapach. Moje włosy dosłownie ją wpijają, przez co muszę nałożyć jej większą ilość. Podobanie jak w przypadku szamponu, mam nadzieję, że powstanie większa pojemność produktu ze względu na moje długie włosy. Nie miałam problemu ze spłukaniem jej. Włosy stały się bardziej sprężyste, wygładzone, miękkie i błyszczące. Z całą pewnością nie obciąża ona włosów ani ich nie przetłuszcza. Fajnie odżywia i nawilża. Duży plus, za łatwość w rozczesywaniu po użyciu maski. 

Cena: 44,90 zł


Olej zamknięty w ciemnej buteleczce, o pojemności 100 ml. Do rozprowadzania produktu wykorzystano bardzo wygodny spray. Piękny zapach, konsystencja oleista, tłusta. Bardzo wydajny, wystarcza niewielka ilość, aby rozprowadzić olej po całych włosach.


Jego głównymi zadaniami są ochrona przed promieniami UV oraz czynnikami zewnętrznymi. Dzięki zawartości witaminy E, pozostawia włosy lśniące. Zawartość oleju arganowego nawilża oraz odżywia włosy. Sprawia, że lepiej się układają. Ten olej idealnie sprawdza się jako ochrona przed słońcem.


Sposób użycia: nakładać na wilgotne lub suche włosy, przed i podczas ekspozycji na słońce 

Skład: CYCLOPENTASILOXANE, ISOPROPYL MYRISTATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, COCO-CAPRYLATE, PISTACIA VERA SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, TOCOPHEROL, PARFUM.

Moja opinia: Ten olej z całą pewnością zakupię, gdy tylko go skończę. Podoba mi się jego wydajność, wystarczy dwa razy użyć atomizera, aby pokryć nim całe włosy. Sprawia, że łatwiej się je rozczesuje, stają się bardziej wygładzone. Idealny na aktualne upały, chroni przed działaniem słońca, tworząc film chroniący. 

Cena: 59,80


Podsumowując, nie mam nic do zarzucenia, jeśli chodzi o działanie produktów. Wszystkie obietnice producenta są spełnione. Kosmetyki zapewniają świetne nawilżenie, włosy się nie plączą, łatwiej rozczesują, są gładkie i dodatkowo błyszczą. Uważam, że pomimo dość wysokiej ceny, to warto sięgnąć po te produkty. Jeśli jesteś posiadaczką suchych włosów, to gwarantuję, że seria ta na pewno Ci się spodoba.

Wpis powstał dzięki współpracy z marką: 

Zapraszam do sklepu: TRICO BOTANICA SKLEP
Znalezione obrazy dla zapytania trico botanica
Znacie tę markę? Czy zainteresowały Was te kosmetyki? 
Pozdrawiam, M.

24 komentarze

  1. Bardzo ciekawe peodukty, jestem ciekawa jakby się sprawdziły na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałyby mi się te kosmetyki! Cały czas szukam czegoś co okiełzna moje włosy i sprawi, że ich rozczesywanie w końcu przestanie być torturą! Dzięki za polecenie produktu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami, może po za olejem ,ale to dlatego że moje włosy nie lubią olejów 😀
    Poklikałam jakby co 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym wypróbowała :) Mamy Lato tak więc włosy są narażone na słońce, które może je nieco osłabić. Myślę, że te kosmetyki zdałyby u mnie egzamin na 5! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla moich włosów, one kochają być rozpieszczane! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam miałam szampon, ale z innej serii i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki prezentują się świetnie. Olejek ochronny wypróbowałabym najchętniej, myślę, że moje włosy by się z nim polubiły :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym wypróbować ten szampon do włosów PRO AGE TRICO BOTANICA :)

    Zapraszam po darmowe próbki Perfum :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione pistacje :D Racja cena dość wysoka natomiast te tanie drogeryjne szampony prawie zawsze podrażniają mi głowe więc zawsze kupuje jakieś lepsze szampony badz apteczne i praktycznie zawsze wychodzi ok 50 zlczyli podobnie do tego. Mysle że na szampon kiedys się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6/21/2019

    Nie znałam wcześniej tych produktów, ale nawet mnie zaciekawiły ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy, ale ciekawe produkty.
    Bardzo ładny post i zdjęcia.
    Obserwuje:* Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fijnie, że produkt działa, oraz, że zapach Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już gdzieś widziałam te produkty, sama jednak ich nie używałam . :/

    OdpowiedzUsuń
  15. what an amazing post dear :) do you like do follow each other?
    kisses

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę tą markę.. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kosmetyki, najbardziej zaciekawiły mnie olej i maska:)

    OdpowiedzUsuń
  18. składy mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje wlosy z checia by przyjely taka dawke odzywienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie znam żadnego z tych produktów ;) najbardziej zainteresował olejek ochronny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym wypróbowała:) Śliczne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marka jest mi nieznana, ale ciekawi mnie ten olej do włosów:).

    OdpowiedzUsuń
  23. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)