Haul zakupowy czerwca | Aliexpress, Avon, sklep stacjonarny


Ostatnimi dniami, udało mi się upolować kilka fajnych kosmetyków oraz akcesoria. Większość z nich upolowałam w katalogu Avon, kilka stacjonarnie a pozostałą część na słynnym Aliexpress. Stwierdziłam, że czas na jakiś wpis z tematyki ,,lifestyle", gdyż ostatnimi czasy na bloga wrzucam same recenzje. Dajcie znać, czy podoba Wam się raz na jakiś czas taka odmiana. Zapraszam do czytania! :)


Na pierwszy ogień idą kolorowe, w typowo letnich barwach gumki do włosów z Rossmann'a. Za te słodkie sprężynki zapłaciłam na promocji 2,89 zł (normalna cena 9,99 zł). Fajnie trzymają włosy, jednak szybko się rozciągają i powodują odkształcenia. Lubię je jednak za to, że nie ciągną włosów przy ich ściąganiu. Jak na cenę niecałych trzech złotych, jestem bardzo zadowolona. Dodatkowo ślicznie wyglądają na ręce, jako dodatek. 


Żel od Avon Senses Soczysta brzoskwinia i pomarańcza 500 ml to piękny i kremowy kosmetyk pod prysznic. Pierwszy raz go kupiłam i jestem zachwycona. Ogólnie uwielbiam żele z Avon, mają fajną konsystencję, a ich cena nie jest wygórowana (w szczególności dla Ambasadorek Piękna). Uważam również, że mają poręczne butelki z fajnym otwarciem. Żele te są wydajne, a skóra po umyciu pięknie pachnie i pozostaje nawilżona. 

Mgiełka po opalaniu Avon Care Sun+ to mój MUST HAVE, jeśli chodzi o wakacje, lato i słońce. Kupuję ją z mamą już któryś rok z rzędu i się nie zawodzimy. Przynosi ukojenie i nawilżenie po opalaniu. W jego składzie znajdziemy aloes, dzięki któremu nasza skóra jest odżywiona, nie łuszczy się i nie schodzi. Jego cena jest niska, a działanie ma naprawdę świetne.


Super wygładzająca maska hydrożelowa od Avon, zawierająca ekstrakt klonu cukrowego ma za zadanie pomóc w usunięciu martwego naskórka dla efektu idealnie wygładzonej i promiennej cery.  Nie miałam okazji jej jeszcze testować, tak więc spodziewajcie się wpisu na jej temat. Kupiłam ją za 3,99 zł na jakiejś promocji dla Ambasadorek. 

Oczyszczający peeling do twarzy z marokańskim olejkiem arganowym od Avon, to kosmetyk ,którego nie miałam okazji jeszcze testować. Jego zadaniem jest przywrócenie skórze młodzieńczego blasku. Oczywiście moja ciekawość wzięła górę, więc otworzyłam tubkę; konsystencja kremowa z drobinkami. Najbardziej jednak podoba mi się jego zapach, wpadający w egzotyczne cytrusy prosto z Maroka! 


Płyn do higieny intymnej od VITEA rumiankowy, kupiony stacjonarnie. Mam również od nich taki sam płyn, ale aloesowy. Ani jednego, ani drugiego jeszcze nie używałam. Podoba mi się to, że butelka zawiera aż 400 ml produktu! Za tą cenę, to prawdziwy łup. Nabyłam za 3,99 zł na promocji. Dodatkowo ma bardzo fajną pompkę, dzięki której w łatwy sposób można wydobyć tyle produktu, ile nam potrzeba. 

Mgiełka od Avon, to coś, z czym się nie rozstaje latem. Uwielbiam mieć ją w torebce, gdy idę do pracy czy na basen. Kojarzy mi się z latem i to moje kolejne MUST HAVE! Tym razem postawiłam na dobrze znany mi już zapach magnolii. Jest to jedna z moich ulubionych mgiełek. Polecam również jagodę i orchidee, kwiat wiśni, malina z porzeczką, jeżyna z wanilią i truskawka! 


Krem Be Beauty Masło Kakaowe z Biedronki, o którym pisałam już na blogu KLIK. Kupiłam teraz inną wersję, tamten się nie sprawdził, jestem bardzo ciekawa tego. Przeznaczony do cery suchej i normalnej, półtłusty krem do twarzy. Lubię szczególnie latem używać produktów zawierających masło kakaowe. 


Woreczek 10 gram  z holograficznym pyłkiem nabyłam za 2,70 zł na Aliexpress. Są również inne kolorki, które właśnie zamówiłam. Do wyboru aż 21 barw! Niestety na dostawę czekałam ponad miesiąc. Nie miałam okazji go jeszcze testować, ale nie mogę się już doczekać! Znajdziecie go TUTAJ.


Naklejki wodne i szablony na paznokcie również zakupione na Aliexpress oczywiście w cenie nieprzekraczającej 2,00 zł. Również jeszcze ich nie używałam, ale jak tylko wypróbuję to na pewno będziecie mogli zobaczyć na Instagramie. SKLEP Z SZABLONAMI ZA 1,50 ZŁ ORAZ NAKLEJKAMI


Ozdobna tasiemka do paznokci przybyła do mnie z Chin, podobnie jak lusterko do kociego oka. Tasiemka za 1,33 a lustereczko 1,49 zł. TASIEMKA KLIK LUSTERKO KLIK



Ostatnio w Biedronce nabyłam również cążki do skórek w cenie 14,99. Zawsze pozbywałam się ich za  pomocą frezarki, ciężko mi się nimi posługiwać u samej siebie :D 


Podoba się Wam coś z moich ,,zdobyczy"? Może się na coś skusicie? Robicie zakupy na Alie? 

E-mail: monikarak97@gmail.com 
Instagram: konto blogowe |  konto prywatne
Pozdrawiam, M.

37 komentarze

  1. Pewnie taka odmiana,to zawsze fajny pomysł ☺
    U mnie też ostatnio były praktycznie same recenzje ☺
    Nie miałam nic z Twojego haulu,zakupy na Aliexpress lubię ,mają tam sporo fajnych i tanich rzeczy jednak niestety największym minusem jest czas dostawy 😐
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę sporo się tych kosmetyków nazbierało :) Większość z nich kojarzę :) A te gumki-sprężynki wyglądają przeuroczo :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gumka sprężynka do włosów to mój must have!!Zawsze muszę mieć ją przy sobie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tych naklejek na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja te gumki sprężynki uwielbiam ♥
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś w tym miesiącu :D Wzory na płytce bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie gumki :)
    Świetne zakupy!
    Beamye :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam produkty Avon i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka dni temu zaszalałam na aliexpress i pozamawiałam sporo rzecz do paznokci :) teraz tylko czekać, aż przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel soczysta brzoskwinia wygląda kusząco ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu gumki są dla mnie idealne! ;) nie plączą moich włosów a przy tym mocno je trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe kosmetyki! :)


    Zachęcam do obserwacji! Odwdzięczam się za każdy komentarz :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy6/25/2019

    Bardzo spodobały mi się te kolorowe sprężynki do włosów :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zakupy! ja ostatni staram się bardzo to ograniczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naklejki na paznokcie świetne :D Chciałabym zobaczyć stylizację z tymi jednorożcami:D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu zwróciłam uwagę na te jednorożce, super! :D Fajny, duży haul :)
    PS.Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for sharing these products Have a wonderful day xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2019/06/interview-with-cris-by-swarnaz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Super haul, bardzo lubię takie wpisy, są dla mnie mega inspirujące (do zakupów) :D świetne produkty, jak dla mnie kosmetyki z filtrem te do i po opalaniu to must have lata i nie wyobrażam sobie bez nich wytrwać w tych upalnych chwilach :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale duże zakupki ! <3 super produkty !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gumki sprężynki łatwo można naprawić:) Wrzuć do szklanki i zalej gorącą wodą. wrócą do poprzedniego kształtu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, znam ten sposób :) Ale dziękuję za radę! <3

      Usuń
  21. Todo es precioso! Gracias por la visita! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  22. Mgiełka po opalaniu bardzo by mi się teraz przydała;) Fajnie wyglądają te gumki sprężynki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubiłam żele pod prysznic z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki zapowiadają się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe co z tych naklejek wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy upolowałaś!
    U mnie również królują naklejki wodne z Ali - coś niesamowitego :D
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Jestem bardzo ciekawa jak będzie prezentowała się pyłek na paznokciach, a na cążki z Biedronki też się skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zakupy, jejku ale urocze naklejki :D
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zakupy, najbardziej podoba mi się brokat 🙈😁 Uwielbiam wszystko co holograficzne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że kilka nowosci z alie :d kiedys bardzo często tam zamawiałam i w 99% byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że zaszalałaś - super :D Ja właśnie szukam butów na https://butymodne.pl/kalosze-dla-dzieci-c83659.html i rozglądam się też za sukienkami. Od dawna planuję większe zakupy i muszę się w końcu za nie wziać, bo urlop tuż za rogiem a ja w ogóle nie jestem przygotowana na wyjazd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)