MÓJ NUMER JEDEN W KWESTII NAWILŻENIA CERY - MIXA HYALUROGEL KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ, ODWODNIONEJ, SUCHEJ I BARDZO SUCHEJ.

Cześć dziewczyny!

Zima to okres, w którym nasza skóra potrzebuje sporej dawki nawilżenia. Poprzez choćby suche powietrze wywołane ogrzewaniem mieszkań, często pojawia się przesuszenie cery. Charakteryzuje się to napięciem skóry czy zaczerwienieniem. Jest to oczywiście bardzo nieprzyjemne, dlatego w dzisiejszym wpisie przedstawię Wam produkt, który idealnie wpasuje się w zimową pielęgnację. Ten kosmetyk to krem nawilżający marki Mixa. Jego głównymi składnikami jest kwas hialuronowy, który jest substancją utrzymującą wodę w skórze oraz gliceryna. 


MIXA HYALUROGEL KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ, ODWODNIONEJ, SUCHEJ I BARDZO SUCHEJ. 

Krem jest wzbogacony o czysty kwas hialuronowy oraz glicerynę. 
Kwas hialuronowy występuje naturalnie w naszej skórze, ograniczając parowanie wody z niej oraz chroniąc ją przed czynnikami klimatycznymi. Ma on właściwości wiązania wody, przez co odpowiada za nawodnienie skóry, a co z tym idzie - jędrność oraz elastyczność. Warto wiedzieć, że kwas hialuronowy nie ma zdolności wnikania w naskórek. Wraz z wiekiem, jest go w naszej skórze coraz mniej. 
Gliceryna wykazuje silne właściwości higroskopijne, przez co zapobiega przesuszeniu, nawilża i zatrzymuje wodę w naskórku. Pozwala ona na dotarcie kwasu hialuronowego w głębsze warstwy skóry. Warto wspomnieć, że gliceryna pomimo tego, że jest naturalnym składnikiem, może uczulać. Charakteryzuje się to wysypką i świądem. Dużo również słyszy się, że jest kosmetykiem komedogennym. Tutaj warto zaznaczyć, że owszem, ale tylko jeśli sięgniemy po nią w wyższych stężeniach. Jej lepkość jest wtedy większa, co może przejawić się zatkanymi porami. 


Od producenta:
Mixa Hyalurogel Bogaty wzbogacony jest w czysty kwas hialuronowy, naturalny składnik budulcowy skóry, zdolny wchłonąć 1000 razy więcej wody niż sam waży. Natychmiast dostarcza ciągłego nawilżenia skory przez 24 h. Kremowa konsystencja szybko się wchłania, aby intensywnie odżywić skórę i zapewnić poczucie komfortu. Nie powoduje powstawania zaskórników. Bez parabenów.

 
Skład: Aqua/Water, Glycerin, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Stearyl Dimethicone, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Propylene Glycol, Synthetic Wax, acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Acrylonitrile/Methyl Methacrylate/Vinylidene Chlorise Cpopylmer, BHT, Biosaccharide Gum-1, Caprylyl Glycol, Carrageenan, Citric Acid, Disodium EDTA, Glyceryl Isostearate, Isobutane, Phenoxyethanol, Poloxamer 338, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydorxied, T-Butyl Alcohol, Parfum/Fragrance.(F.I.L. B206400/1).


 
Moja opinia:
Krem zamknięty jest w prostym, szklanym słoiczku z plastikowym wieczkiem. Jego pojemność to 50ml. Szata graficzna bardzo minimalistyczna, typowa dla marki. 
Produkt jest bardzo wydajny. Stosuje go codziennie na noc, od ponad miesiąca i nadal w słoiczku znajduje się połowa kremu. 
Produkt ma kremowo-żelową konsystencję. Bardzo podoba mi się zapach kosmetyku. Jest dość mocny, ale bardzo przyjemny dla noska. Nie potrafię go do niczego porównać. Woń nie pozostaje z nami na długo, zaraz po aplikacji się ulatnia. 
Jeśli chodzi o działanie, to na ten moment jest to mój krem numer jeden. Taki typowy must have w toaletce. Jest bardzo lekki, świetnie sprawdzi się pod makijaż. Dodatkowo bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Nie zauważyłam również, aby zapychał pory, zostawiał podrażnienia czy zaczerwienienia skóry. 
Po miesiącu stosowania mogę śmiało stwierdzić, że cera stała się dużo bardziej nawilżona, delikatna w dotyku, promienna i wygładzona. Krem pomógł mi w walce z uczuciem ściągnięcia po myciu twarzy. 
Mimo że krem jest przeznaczony do cer suchych, odwodnionych oraz wrażliwych to myślę, że sprawdzi się dla każdego rodzaju, ze względu na swoją lekkość oraz mocne nawilżenie. 


Jego aktualna cena w Rossmannie to 32,99 zł, ale od 1 do 15 marca będzie można go nabyć za 17,99 zł. W Hebe również można go dostać za 17,99 zł. 

Mieliście okazję testować ten krem? Może znacie inne dobre, silnie nawilżające kremy?

6 komentarze

  1. Miałam go i faktycznie super nawilżał! Na pewno nie jest to krem całoroczny dla mojej cery, ale ogólnie byłam z niego zadowolona zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, a ja go dzisiaj oddałam szwagierce bo stwierdziłam, że ja mam za dużo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, nie używałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mixa to jakość sama w sobie. Zawsze się u mnie sprawdza! Pozdrawiam Kuchania i styl

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie jest to krem dla mnie, mam skórę tłustą z tendencją do świecenia się. Myślę, że po użyciu tego kremu, efekt byłby jeszcze gorszy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)