ODŻYWCZY BALSAM DO UST Z MASŁEM KAKAOWYM OD AVON | RECENZJA PRODUKTU.

Cześć dziewczyny!

Od kilku dni, w moim regionie temperatura jest naprawdę niska. W nocy zazwyczaj występują przymrozki, a w dzień powiewa zimny wiatr. Jest to bardzo ciężki czas dla naszych ust, jak i dłoni. Dlatego, tak ważna jest pielęgnacja ich. Ostatnio pisałam o truskawkowej pomadce od Avon, która nadawała delikatny pigment naszym ustom KLIK. Sporo osób pisało w komentarzach, że jej nie zna, pomimo jej świetności. Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem od marki Avon, względem pielęgnacji ust. Recenzja dotyczyć będzie kakaowego balsamu do ust. Cała seria zawierająca, właśnie kakao jest jedną  z lepszych. W jej skład wchodzą np. balsamy, pomadki czy kremy. Link do kremu tej serii oraz innych znajdziecie KLIK.
ODŻYWCZY BALSAM DO UST Z MASŁEM KAKAOWYM OD AVON

MASŁO KAKAOWE W KOSMETYKACH


Masło kakaowe w kosmetykach, to nic innego jak tłuszcz pozyskiwany z ziaren kakaowca. Jego główne działania to regeneracja i nawilżenie. Jako że jest to naturalny produkt, świetnie sprawdzi się u osób ze skórą wrażliwą czy naczynkową, które często reagują alergiami i podrażnieniami na niektóre składniki. Masło kakaowe jest dobrym źródłem antyoksydantów, niweluje wolne rodniki, hamuje procesy starzenia się organizmu, stymuluje produkcję kolagenu. Jego systematyczne stosowanie, pomoże wyrównać kolor skóry, ze względu na fakt, że jest naturalnym bronzerem. Idealny dla osób z popękanymi ustami czy kącikami. Pomocne przy łuszczycy. W kosmetyce masło kakaowe stosuje się w dość sporym stężeniu, bo aż od 5-100%! Szczególnie polecany dla skóry suchej, podrażnionej i dla wymienionych powyżej. 
ODŻYWCZY BALSAM DO UST Z MASŁEM KAKAOWYM OD AVON

ODŻYWCZY BALSAM DO UST Z MASŁEM KAKAOWYM OD AVON


Balsam zamknięty w malutkim opakowaniu, przypominającym mini tubkę o pojemności 10 ml. Grafika charakterystyczna dla serii z masłem kakaowym w Avon. Kolory utrzymane w brązach. Zamknięcie stanowi plastikowa zakątka. Po otworzeniu zauważamy aplikator. Jest dość wygodny, choć przy końcówce produktu, ciężko go wydobyć. Opakowanie nie pozwala nam na ocenę, ile produktu pozostało w nim. Balsam, dodatkowo dostajemy od marki w papierowym kartoniku. 

Zapach balsamu jest typowy, jak dla całej serii. Przypomina słodką, zimową woń, coś w stylu ciasteczek lub czekolady. Rozprowadza się go dobrze. Możemy wydobyć interesującą nas ilość, dzięki wygodnemu aplikatorowi. Balsam jest przezroczysty, nie pozostawia na ustach pigmentu. Konsystencja gęsta, nie ma szans na żadne rozlewanie. Przypomina mi lekko wazelinę, tyle że o słabszym działaniu. 
Nie utrzymuje się on długo na ustach. Nie zauważyłam regeneracji, może jedynie chwilowe nawilżenie, które wynika z natłuszczenia. Niestety szybko się zjada. 
Jest bardzo wydajny, pomimo tak małego opakowania, wystarcza na kilka miesięcy.
Możecie go znaleźć niemalże w każdym katalogu Avon. Aktualnie, w świątecznym jest na promocji "GWIAZDKOWY MIX 1+1", czyli za zakup kremu uniwersalnego 400 ml za 14,99 możemy dobrać balsam do ust za 1 PLN! :)
ODŻYWCZY BALSAM DO UST Z MASŁEM KAKAOWYM OD AVON

Znacie ten balsam?
Lubicie masło kakaowe w składzie kosmetyków?

   

21 komentarze

  1. Szkoda, że szybko się zjada. Dawno już nie zamawiałam nic z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię masło kakaowe, ale tego produktu akurat nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że działanie nie powala :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale uwielbiam kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z balsamami do ust się nie roztsaje. Jak szybko się zjada to raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam nie raz, bardzo fajny balsam

    OdpowiedzUsuń
  7. O, z tej serii balsamu do ust jeszcze nie miałam, a bardzo lubię tą wersję zapachową :))

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie mam zapas tego typu mazideł do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla samego zapachu pewnie bym się skusiła :D Chociaż mi póki co wystarcza sama lanolina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i bardzo lubiłam, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i uwielbiam! Zarówno za niebiańskie właściwości i przepiękny zapach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też przymrozki,wiatr...
    Nie rozstaje się z balsamem do ust ☺
    Bardzo lubię kosmetyki z masłem kakaowym ,zazwyczaj przepięknie pachną 😍
    Tego jeszcze nie miałam ,alepewnie to nadrobię -lubie balsamy i kremy z Avonu ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie działa długotrwale, ale sam fakt, że jest z masłem kakaowym kusi mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie takie aplikatory

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12/09/2020

    Nie znałam tego balsamu, ale szkoda, że nie utrzymuje się długo na ustach :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy dawno nic nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tej porze często sięgam po kosmetyki z masłem kakaowym, między innymi ze względu na zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym balsamie.
    Może sobie zamówię u siostry, myślę że warto dać mu szanse i spróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo ! taki produkt do ust to musi być rewelacja :)
    * cudny zapach !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)