JAK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY? | PORADNIK O RELACJI NA INSTAGRAMIE.

Cześć dziewczyny!

W dzisiejszych czasach chyba nie ma osoby, która nie usłyszałaby choć raz nazwy popularnego medium społecznego, jakim jest INSTAGRAM. Jest to miejsce, gdzie możemy wrzucać swoje wspomnienia w formie najpiękniejszych zdjęć, dzielić się różnymi pasjami z odbiorcami czy tak jak np. ja prowadzić konto typowo pod bloga. Rozwiązań jest wiele, dodatkowo możemy włączyć funkcję "konta firmowego", dzięki czemu mamy wgląd do statystyk. Instagram, to przede wszystkim INSTASTORY, czyli narzędzie gdzie możemy na żywo prowadzić live z osobami, które nas obserwują, czy po prostu nagrywać ciekawe filmiki, które po 24 godzinach znikną, jeżeli nie dodamy ich do wyróżnionych story. 
Ale ja dziś nie o tym... Ten wpis chciałam poświęcić na mały poradnik o tym jak upiększyć Wasze Instastory. Wszystko to co nietuzinkowe i lekko odbiegające od typowego, przyciąga uwagę innych. A oto przecież chodzi w tej aplikacji.

AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?

Jak znaleźć ładne gify na Instastory? 

Jak zrobić ciekawe Instastory? 


Na Instagramie istnieje mnóstwo pięknych gifów, do których niestety trudno trafić. Po wpisaniu w wyszukiwarkę "cat" "sun" czy "home" wyświetlają się typowe, najbardziej popularne naklejki. Te ciekawsze kryją się pod innymi nazwami, do których możemy dotrzeć metodą prób i błędów, ewentualnie skorzystać ze ściągi, którą podam niżej. Dlaczego Instagram aż tak utrudnia nam życie? Otóż osoby, które tworzą kolekcję z danymi gifami, nazywają je po swojemu, często własnymi nazwiskami czy nazwami marki.
Poniżej podaję kilka przykładowych słów, dzięki którym traficie do niebanalnych obrazków czy napisów:


ARROW - znajdziecie tu różnego rodzaju strzałki. Grubsze, chudsze, dłuższe czy krótsze. W różnych barwach, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Świetnie sprawdzą się, kiedy dodajemy jakiś link do story, udostępniamy nazwę innego konta czy po prostu chcemy zwrócić uwagę na coś konkretnego w naszym zdjęciu.

DINDAPS - to coś dla osób, które kochają kolory! Są to bardzo pozytywne, bijące szczęściem naklejki. Różnego rodzaju gwiazdki, kwiatki czy tasiemki z napisami.

HANDMADE - to eleganckie napisy, wyglądające jakby ktoś je pisał odręcznie. Coś zbliżonego do kaligrafii. Na pewno sprawdzą się do wielu story. 

♥ DOWS - to typowe, śmieszne naklejki. W większości są to obrazki, ale kilka napisów też znajdziecie. Myślę, że zabawne story to też fajna sprawa.

TAPE, WASHITAPE - tu znajdziecie różnego rodzaju i koloru tasiemki. Świetnie wygląda na nich napis. 

FRAME, KINUPOS - tu będą ramki.

GREENDOTORI - w tych gifach znajdziecie wyłącznie białe, minimalistyczne napisy i obrazki. Myślę, że będą pasowały do każdego story.

LAVENDAIRE - znajdziemy urocze napisy.

MINIMAL - tutaj również minimalistyczne gify. Znajdziecie tu wszystko od napisów przez kwiaty i serduszka.

VIPAPIER - kolejna dawna uroczych i delikatnych napisów i obrazków. 

RIZZY 

KAPEBEANS

DECO 

CURSIVE - to dawka napisów pisanych kursywą. 

BOHO

SIMPLE

KATEFULLYDAILY - piękne złotobiałe obrazki oraz napisy. Jestem zakochana w tym zestawie!

POLAROID - czyli obramówki, typowe jak ze zdjęcia z polaroida. 

KYLIE SKIN - czyli naklejki i napisy związane z kosmetykami. Kolorystyka pudrowy róż. Urocze :)

SQUARE - tasiemki oraz ramki.

LINES - różne linie, podkreślenia.

LAVEND - naklejki w formie obrazków w barwie fioletowej.

AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?
AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?
AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?

AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?
AK ZROBIĆ ŁADNE INSTASTORY? JAK ZNALEŹĆ CIEKAWE GIFY NA INSTASTORY?



Dajcie znać w komentarzach, czy ten wpis był dla Was ciekawy i pomocny. Jeżeli będziecie chcieli, mogę przygotować kolejną część fajnych zestawień z gifami. Mam jeszcze pomysł na wiele innych poradników względem Instagrama, tylko pytanie do Was, czy chcecie? :)
 

16 komentarze

  1. Bardzo dziękuje za ten wpis :) Dla mnie bardzo przydatny bo dopiero jestem na etapie tworzenia ciekawego i ładnego story :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku wpis mega przydatny, dzięki! Porobiłam sobie screenshoty z fajnymi gifami, których teraz będę używać. Znalazłam wiele, które mi się podobają dzięki tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne te słowa, dzięki którym znajdziemy obrazki. Ja muszę zacząć częsciej je stosowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam wykorzystywać właśnie gify w swoich instastories i masz rację, czasem trzeba się naszukać, żeby znaleźć coś naprawdę fajnego, wiec taki psot bardzo przydatny :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda mi się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dziękuję Ci za ten wpis-bardzo przydatna ściągawka 😀(jedyne gify z tego postu,które znałam i z których korzystałam, to "arrow")
    Bardzo chętnie poczytam inne poradniki na ten temat 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te naklejki, ja jednak nie często z nich korzystam na instastories. Raczej dodaje bez naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetny pomysł na wpis :) Mega przydatny- zapisuje go sobie!

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy korzystam bo dodaje sporo relacji i bym musiał cały dzien spedzac na wyszukiwanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobrze napisany post:) wiele cennych porad:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, super! Ciekawy przydatny post! Na pewno skorzystam z porad 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. O, bardzo mi się przyda ten post, bo szukanie odpowiednich gifów do stories to dla mnie udręka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze ale trzeba miec cierpliwosc! Dobre rady, zainspirowalas mnie niektorymi :)
    Pozdraawiam :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)