Stylizacja | Poręczny i kobiecy plecak od PARISO.PL

Cześć dziewczyny!

Biorąc pod uwagę, że wielkimi krokami zbliża się wrzesień, przygotowałam dla Was stylizację z plecakiem. Choć sama za czasów szkoły wolałam nosić torebki na zeszyty, tak ten wyjątkowo przypadł mi do gustu. Jest bardzo mały i kobiecy. Idealny na nowy rok szkolny, wycieczkę czy nawet wyjście ze znajomymi. Pomieści najpotrzebniejsze przedmioty oraz książki i zeszyty.

stylizacja, fashion, stylizacja z plecakiem, plecak, plecak Pariso.pl, pariso.pl, modne plecaki, małe plecaki, plecaki do wszystkiego
Od jakiegoś czasu nastąpiła zauważalna zamiana w modzie. Na sklepowych wieszakach spotykamy najczęściej ubrania i dodatki szyte na podobiznę tych z lat 90. Ciuszki oversize, w szczególności katany, starte jeansy oraz plecaki to najmodniejsze hity. 
Plecaki, o które najczęściej sięgamy, są naprawdę niewielkie, minimalistyczne, w jednym kolorze. Pozbawione wszelkich zdobień, wpasowują się w niemalże każdą stylizację. Uważam, że idealnie sprawdzi się do luźnego stylu, zwiewnej sukienki, eleganckiego zestawu.
Większość z Was zapewne wie, że mimo mody i pięknego wyglądu plecaki są o wiele zdrowsze dla naszego kręgosłupa. Ciężar rozprowadza się równomiernie, co jest również i wygodniejsze. 
stylizacja, fashion, stylizacja z plecakiem, plecak, plecak Pariso.pl, pariso.pl, modne plecaki, małe plecaki, plecaki do wszystkiego
stylizacja, fashion, stylizacja z plecakiem, plecak, plecak Pariso.pl, pariso.pl, modne plecaki, małe plecaki, plecaki do wszystkiego
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na prostotę. Bawełniana koszulka, w pięknym, białym kolorku, z dekoltem wyciętym w serek. Niebanalnie eksponuje ona to, co powinna. Spódniczka, to mój ostatni łup z wyprzedażowych zakupów. Bardzo zwyczajna, ciemny jeans pasuje niemalże do wszystkiego! Do wysokich butów jest nieco za krótka, jednak rozmiar większa, była na mnie za szeroka w pasie. Buty kupiłam bardzo dawno temu, w niewielkim sklepie odzieżowym nieopodal mojego domu. Plecak pochodzi ze strony PARISO.PL, warto na nią zajrzeć, bo asortyment mają naprawdę ogromny! Ja postawiłam na ten, ze względu na jego poręczność. Ma wygodny zamek, nie zacina się i ładnie prezentującą się kieszonkę na przodzie. 
stylizacja, fashion, stylizacja z plecakiem, plecak, plecak Pariso.pl, pariso.pl, modne plecaki, małe plecaki, plecaki do wszystkiego
stylizacja, fashion, stylizacja z plecakiem, plecak, plecak Pariso.pl, pariso.pl, modne plecaki, małe plecaki, plecaki do wszystkiego
Plecak - pariso.pl
Spódnica - Sinsay
Buty - Sergio Leone
Koszulka - Mohito

 

11 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten plecak :) Do szkoły pewnie by mi się dobrze sprawdził
    Spódniczka też bardzo mi w gust trafiła

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam plecaki, ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam sie nad kupnem takiego plecaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie korzystam z plecaków, ale moja siostra je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka school girl 😍
    Świetna stylowka 😍
    Ja też w szkolnych czasach wolałam torby 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny plecak i fajna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Ja osobiście buty bym zmieniła na cieliste, może sportowe, poza tym jestem jak najbardziej na tak. Takie plecaki w stylu lat 90 - tych też bardzo lubię. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się plecach chociaż nie przepadam za plecakami :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, zwłaszcza uwagę przyciąga spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)