MYVITA, czyli wszystko to co, zdrowe i naturalne | Test kwasu hialuronowego 3% oraz Kolagenu Beauty Complex.

Cześć dziewczyny!

W dzisiejszym wpisie mam przyjemność przedstawić Wam dwa produkty, które testowałam przez ostatnie tygodnie. Są nimi "Czysty kwas hialuronowy 3%" oraz "Kolagen norweski naturalnego pochodzenia". Oba produkty należą do asortymentu marki MYVITA, która powstała z fascynacji do zdrowego trybu życia. W ich sklepie znajdziecie suplementy diety, zdrową żywność i naturalne kosmetyki. Polecam zajrzeć, a już teraz zapraszam do przeczytania dzisiejszego wpisu.

KOLAGEN BEAUTY COMPLEX Myvita Kwas hialuronowy 3% myvita


KOLAGEN BEAUTY COMPLEX

Opakowanie, w którym znajdują się kapsułki, jest wykonane ze szkła. Buteleczka jest ciemnej barwy, co jest często spotykane w tego typu produktach. Zamykana metalową zakrętką, która pozwala na dotarcie do kapsułek bez większego wysiłku i przeszkód. Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje, takie jak skład, dawkowanie, zawartość kapsułek.

Składniki: norweski kolagen hydrolizowany z dorsza atlantyckiego (Gadus morhua), kwas L-askorbiniowy, L-leucyna 20 mg, ubichinon (Q10), hialuronian sodu, D-biotyna, hydroksypropylometyloceluloza (otoczka z cekulozy roslinnej). 

Dawkowanie: Dwie kapsułki dziennie. Popić wodą.

Dzienna dawka zawiera (2 kapsułki): kolagen 680 mg, witamina C 34 mg, koenzym Q10 20 mg, kwas hialuronowy 10 mg, biotyna 25 µg

Opakowanie zawiera 60 kapsułek, co powinno wystarczyć nam na 30 dni.

Jest to w 100% suplement diety, który w swoim składzie zawiera aktywne składniki, wyłączając z niego sztuczne dodatki i wypełniacze. Zapewne większość z Was wie, jak ważną rolę odgrywa kolagen w naszym organizmie. Odpowiada za łączenie ze sobą komórek w strukturę czy utrzymanie sprężystości tkanek. Jest to bardzo ważny element budulcowy skóry, włosów, paznokci, kości i wielu innych. Wraz z wiekiem, poziom wytwarzanego kolagenu w naszym organizmie spada. Wskutek tego pojawiają się zmarszczki, zmniejszenie sprężystości i elastyczności naszej skory oraz poszarzenie cery. 
KOLAGEN BEAUTY COMPLEX Myvita

KOLAGEN BEAUTY COMPLEX Myvita

Co ja zauważyłam po stosowaniu kapsułek przez kilka tygodni? Przede wszystkim poprawił się stan moich paznokci. Udało mi się je zapuścić, na zadowalającą mnie długość. Dawniej utrzymanie  ich bez złamania choć jednego, było niemożliwe. Paznokcie prócz łamania, rozdwajały się i były cienkie niczym kartka papieru. Aktualnie wyglądają bardzo zdrowo. Są również silne i mocne, co testuję każdego dnia w pracy. Jestem bardzo zadowolona, że nie muszę ich już "męczyć" żelami do przedłużania. Są naturalne i bardzo silne. 
Zauważyłam również poprawę jeśli chodzi o włosy. Jakiś czas temu, po przeczesaniu kosmyków, na szczotce pozostawało ich mnóstwo. Teraz się to zmieniło, choć nie twierdzę, że nie gubię żadnego włosa, bo to chyba niemożliwe :) Jedno jest pewne! Kolagen z całą pewnością pomoże nam zagęścić nasze włosy. Zauważalne jest również poprawienie ich elastyczności. 
Kolagen pomógł mi również w obrębie twarzy. Jak wiadomo, jest on pomocny przy utracie wody z organizmu, co więc skutkuje większym nawilżeniem skóry. Staje się ona również bardziej elastyczna i milsza w dotyku. Skóra wydaje się być odmłodzona i ma więcej blasku. 

KWAS HIALURONOWY 3%

Opakowanie, w którym został zamknięty produkt, wykonane jest z ciemnego szkła, o pojemności 30ml.  Zawiera naklejkę z informacjami o produkcie: sposób użycia, składniki itp. Kosmetyk posiada pipetę do nabierania kwasu. Jest ona bardzo wygodna i pomocna przy aplikacji. 
Konsystencja jest bardzo gęsta. I tutaj mały minus za lekko za małą szyjkę od buteleczki, bo zawsze mi się coś wyleje przy wyciąganiu pipety. Ubolewam nad tym, bo szkoda mi tego magicznego produktu. 
Wchłania się bardzo szybko, nie pozostawia tłustego filmu. 
Kwas hialuronowy jest trójcząsteczkowym aktywnym serum do pielęgnacji skóry. Jeśli chodzi o to, co zaobserwowałam, to jest to na pewno działanie nawilżające. Dzięki zawartości aż trzech cząsteczek wnika w głąb skóry, ale i pozostawia przy tym delikatny film zatrzymujący wilgoć. Po zastosowaniu staje się wygładzona i ujędrniona. Idealnie napina naszą skórę, a po dłuższym stosowaniu niweluje procesy starzenia. Już po pierwszej aplikacji, staje się pełna blasku i zdrowego kolorytu.

Składniki: Aqua, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Sposób użycia: idealny jako baza do własnych kremów lub do bezpośredniego stosowania na skórę. Nakładać na oczyszczoną skórę.

 Kwas hialuronowy 3% myvita

 Kwas hialuronowy 3% myvita

Znacie markę MYVITA
Korzystacie z tego typu suplementów lub witamin? 
Dajcie znać, co sądzicie o tych produktach! 

7 komentarze

  1. Ten kwas hialuronowy mnie zaciekawił. JA kiedys bylam sceptycznie nastawiona do suplementów ale kilka miesiecy temu stosowałam byłam w szoku jak pozytywnie wpłyneły na moje paznokcie i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych produktów,ani marki nie znam
    Najbardziej mnie zaciekawił kwas hialuronowy ☺
    Kapsułki to nie dla mnie - nie lubię żadnych suplementów ,nawet tabletki przeciwbólowe to dla mnie przykra konieczność i biorę tylko wtedy gdy muszę 😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, jeśli chodzi o tabletki :D

      Usuń
  3. Nie korzystam z takich suplementów :) Kwas bardzo ciekawy. Marki wcześniej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze kwasu hialuronowego, szczerze mówiąc jakoś mnie nie ciągnie do niego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwas jak najbardziej mnie zaciekawił. Lubie takie produkty chociaż u mnie to tak bardziej jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten suplement. Duuuże są te tabletki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)