Eyeliner dla początkujących | Brights Eyeliner GLIMMERSTICK Avon True | Eyeliner w kredce.

Cześć dziewczyny!

Każda z nas miała zapewne choć raz w swoich dłoniach eyeliner. Nie ważne jest w jakiej formie; w słoiczku, pisaku czy płynie, istoty jest fakt, że wiecie jakie cuda potrafi on zmalować. Kreska na górnej powiece pogłębia spojrzenie, nadaje pazura całemu makijażowi i precyzyjnie go wykańcza. Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie eyelinera w kredce od marki Avon. Są one dość popularne, ze względu na dobrą jakość, niską cenę oraz wygodę w tworzeniu kresek. Zazwyczaj znajdują się one na tej samej stronie co klasyczne i diamentowe konturówki do oczu, brwi oraz ust. Jeśli jesteście ciekawi, jak wypadł tej eyeliner, to zapraszam niżej!


Jak wspominałam powyżej, konturówki oraz eyelinery są dostępne w każdym katalogu Avon. Zazwyczaj możemy kupić je już za 9,99 zł, choć często występują o złotówkę lub dwie taniej. To, co wyróżnia eyelinery w kredce od tych w płynie, to łatwość rysowania kreski. Jest to dużo łatwiejsze niż w przypadku drugiej opcji. Kredkę prościej zmyć w razie niepowodzenia, nie sprawia trudu również namalowanie wybranej przez nas grubości linii. Podsumowując cały ten wstęp, dążę do przekazania, że dla osób, które zaczynając swoją przygodę z rysowaniem kresek na powiece eyelinerem, lepszą i sprawniejszą opcją będzie ten w kredce. Kobiety mające wprawę, zapewne wybiorą ten w płynie. 



Eyeliner posiada przyjemną, miękką formułę, dzięki której z łatwością narysujemy upragnioną kreskę. Jest dość trwała, nie rozmazuje się w trakcie dnia, ale jeśli potrzemy pędzelkiem wykonaną linię, pozostawi ładny, rozmyty efekt na oku.
Ogromny plus za wykonanie produktu. Nie trzeba go temperować, wystarczy wysunąć końcówkę. Jest to bardzo pomocne i szybsze przy aplikacji. Zakończenie eyelinera jest na tyle cienkie, aby móc precyzyjnie wykonać upragnioną linię. Warto wspomnieć, że kredka się nie łamie przy pierwszej lepszej okazji.


Miałyście okazję używać tego eyelinera? 
Korzystacie z eyelinera?
Wolicie ten produkt w kredce czy w płynie? 

9 komentarze

  1. Skoro to eyeliner dla amatorów, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam eyelinerów, ale wygląda na bardzo napigmentowaną i miękką. Gdybym robiła kreski na oku, na pewno bym się skusiła na ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska ładnie wygląda. Zazwyczaj używam w pisaku, bo najłatwiej mi, nie przekonałam się jeszcze do kredek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eyeliner już dawno odstawiłam - zdecydowanie lepiej mi się rysuje czarnym cieniem takie kreski ☺
    Może i na tą kredkę się kiedyś skusze,ale jak narazie cień mi się najlepiej sprawdza ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to różnie bywa z tymi kreskami eyelinerem sieć myśle, ze powinnam wypróbować ten :) ładnie wyglada ta kreska jaka maluje - intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łatwo się nim robi ostre końcówki? Jak dla mnie chyba za gruby 🙈 ale nie testowałam, więc nie wiem. Przyzwyczaiłam się do cieniutkich końcówek i raczej się nie przerzucę na grubsze :) Eyeliner na oku bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzadko sięgam po eyeliner więc raczej go nie kupię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)