01-03-2020 | Poziomkowy szal na tle szarości | Sesja Kamionka.

Cześć dziewczyny!

Biorąc pod uwagę aktualną sytuację w Polsce i na świecie, mogę powspominać czas, kiedy bezproblemowo można było wyjść na zdjęcia w plener. Dziś muszę się zadowolić jedynie fotkami z podwórka. Dobrze, że jest ono niemałe! :) Dajcie znać w komentarzu, jak radzicie sobie z zakazem wychodzenia z domu, a robieniem zdjęć na blogi. Tymczasem kilka zdjęć z wypadu na stawy, niedaleko mojej miejscowości. Wtedy jeszcze bardzo zimno i pochmurno. Zdjęcia wyglądają bardziej na jesienne niż wiosenne. No ale cóż zrobić.. :)

01-03-2020



















Płaszczyk - Nana Love 
Szalik - No name
Tunika - Zara
Legginsy - No name
Buty - Allani.pl
Torebka - Victoria Secret

11 komentarze

  1. Przepiękny kolor szala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal boski! Do tego wydaje się naprawdę ciepły i milutki. Lubię ten element garderoby, ale często ciężko kupić mi właściwy. Z kwarantanną i robieniem zdjęć radzę sobie raczej bez problemu, jak dotąd zdjęcia i tak robiłam w domu. :) Ale ogródka zazdroszczę - ja chętnie przygarnęłabym nawet mikroskopijny ogródeczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz 😍
    Szal jest przepiękny 😍
    Pamiętam te zdjęcia z Twojego Instagrama 🙂
    Zazdroszczę trochę tego podwórka 😉
    Ja niestety narazie jestem skazana na fotki w domu- na szczęście mam tła i lampę 🙂
    Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt 🙂
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny płaszczy a kolor szala jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szal piekny! Wspaniale zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się zdjęcia bardzo podobają i mają baśniowy klimat. Wiesz, ja wychodzę czasami na spacery, inaczej bym chyba padła. Trzymam się zasad, unikam ludzi, ale czasami wyjdę. Dzięki Bogu policja nic mi nie mówi, pewnie dlatego, że trzymam się zasad. No, ale rozłąkę z bliskimi to już przezywam strasznie, wiadomo. Dobrze, że umiem skupiać się na plusach, bo inaczej byłoby tragik. Mnie się wydaje, że ta pandemia trwa juz nie wiadomo ile. Won wirusie!!!!

    Jeszcze chcę dodać, że ślicznie wyglądasz i uważam, że masz oczy pełne dobra!!!! Pozdrawiam cieplutko, wszystko, co najlepsze Ci życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* To bardzo miłe co napisałaś :)
      Również ślę goroące pozdrowienia i życzę wszystkiego dobrego w te Święta! :* :*

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja! <3
    Ja robię zdjęcia w domu, chociaż wiadomo, że fajniej byłoby na dworze, na tle zieleni. Zdrowie jednak najważniejsze! ;)
    Życzę Ci spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :) :*
      Dla Ciebie również zdrowych, wesołych Świąt! :)

      Buziaczki ;*

      Usuń
  8. Uwielbiam połączenie różu i szarości! To wygląda obłędnie:)
    Ja dawno byłam na takiej plenerowej sesji, moje ostatnie wpisy tyczyły się innych rzeczy, dlatego nie widzę obecnie różnicy:D
    Jestem szczęściarą, bo mam ogród, pola koło siebie, także mogę zawsze wyjsć i w/w porobić fotki:)
    Pozdrawiam!


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)