Przegląd katalogu AVON | Katalog świąteczny 17/2019.

WITAJCIE!

Każdy z nas zna popularną markę Avon. Na całym świecie są miliony konsultantek, które polecają i pomagają swoim klientom w doborze i zakupie kosmetyków. Od ponad roku i ja działam w tej firmie, mam na swoim koncie sporo przetestowanych produktów. Głównie dzięki rabatom dla konsultantek i programie HOT/NOTY. Marka Avon ma wiele swoich sprzymierzeńców, jak i wrogów. Są osoby, które nienawidzą kosmetyków od nich, ale i takie, które robią zakupy co katalog. Tak więc dział, który chciałabym wprowadzić na bloga, może nie przypaść do gustu wszystkim. Mowa tutaj, o co katalogowym przeglądzie promocji, dobrych okazji i nowości. Zobaczymy, jak się to będzie sprawdzać. Zapraszam do streszczenia katalogu świątecznego Avon 17/2019. 
Zaraz po otwarciu katalogu, widzimy ofertę, w której możemy zakupić piękne świąteczne torebki i  pudełko. Do wyboru mamy sześć wzorów, z czego każde opakowanie kosztuje 4,99 zł. Mi najbardziej podoba się torebka numer 3 - w prezenty, opakowanie w kształcie cukierka oraz numer cztery. 


Kolejną ciekawą ofertą, która trwa tylko w wybranym terminie, jest zestaw dwóch kosmetyków; tuszu oraz mleczko do demakijażu. Maskarę miałam, sprawdziła się u mnie dobrze, choć uważam że, ma trochę za wielką szczoteczkę. Co do mleczka, to nie używałam, jednak jest to produkt często zamawiany przez moich klientów. Całość kupimy za 17,99 zł. 
Drugą super ofertą jest zapach, który miałam okazję niuchnąć na żywo. Jest bardzo kwiatowy, dokładnie różany, dość zmysłowy. Uważam, że świetnie spisze się dla kobiet po 30. Zapłacimy za niego 19,99 zł.

Zapachy TTA Today znam nie od dziś i zawsze chętnie wszystkim je polecam. Bardzo długo utrzymują się na skórze i zawierają piżmo, które wiele osób uwielbia. Tutaj w ofercie mamy dodatkowo jeszcze perfumetkę oraz mus do ciala. Wszystko to zapakowane w super opakowaniu. Cena zestawu 69,99 zł. 
Na następnej stronie znajduje się jeszcze taki sam zestaw, tylko męski. Zawiera zapach TTA Today dla niego oraz żel do mycia ciała i włosów plus pudełko. Zestaw jest tańszy, bo kosztuje 65,99 zł. 

Kolejna super ofertą, z jednym z moich ulubionych zapachów. Perfumy Rebel są dość specyficzne, ale za to piękne i mega długo się utrzymują. Niezastąpione wśród moich klientek. W swoich nutach zapachowych zawiera likier porzeczkowy, kwiat pomarańczy i słony karmel z czekoladą. Cena za zestaw 49,99 zł, pod warunkiem, że klientka wyda 39,99 zł w katalogu.

I mamy kolejny zestaw, na który warto zwrócić uwagę. Avon Sensation, to uwodzicielskie zapachy :) Posiadam zapach w wersji dla kobiet i jest naprawdę ciekawy. Tutaj mamy go w super zestawie i za ciekawą cenę 75,99 zł.

Perełki od Avon są również bardzo znane. Aktualnie używam perełek brązujących, które dają bardzo delikatny efekt. Na co dzień są dla mnie niezastąpione. Tutaj mamy ofertę z pędzelkiem za 29,99. Jest to super okazja, tylko brać. 

I coś dla najmłodszych. Nowa kolekcja kosmetyków FROZEN II to produkty linii Kraina Lodu. W ofercie, za zakup dwóch kosmetyków ze strony 24, dostajemy balsam do ust za 1,99 zł. 

Zestawy do pielęgnacji ciała w fajnej cenie 18,99 za trzy produkty. Osobiście polecam Wam ten ze strony 33, o zapachu wiśni, bo naprawdę super pachnie. W szczególności uwielbiam mgiełkę. Lubię również kosmetyki o zapachu jogurtu i owoców leśnych, zestaw drugi na dole strony 32. Mam wszystkie trzy produkty, z których jestem mega zadowolona i chętnie do nich wracam. 

Za zakup jednego zapaszku dostajemy drugi za 1 zł! Super oferta z której polecam Wam wszystkie pięć zapachów.

Ta sama oferta co powyżej, ale z męskimi zapachami. Wszystkie są mi znane, więc mogę ze spokojem Wam je polecić. Mój chłopak też je zna, wypróbował i chętnie wraca do każdego. 

Lakierów od Avon mam całkiem sporo, bo kiedy robię sobie przerwę od hybryd, używam właśnie ich. Uwielbiam je szczególnie za to, że szybko schną i nie odpryskują po pierwszym kontakcie z wodą. Cena jest tutaj naprawdę dobra, bo jeden lakier kosztuje zazwyczaj 10zł. 

Zapachy MAXIMA i MAXIME są mi dobrze znane. Jedne z moich ulubionych perfum od Avon. Bardzo zmysłowe i długotrwałe, plus za super opakowania. Tutaj mamy je w ofercie boomerangu, która polega na tym, że jeśli we wcześniejszych katalogu zakupiliśmy dany zestaw, zostaje nam zwrócona dyszka na te oraz kilka innych produktów. 

Bardzo popularny zapach Perceive teraz w zestawie z czterema kosmetykami w super cenie!

Oferta, polegająca na tym, że przy zakupie dwóch zapachów możemy je mieć po cenie 37,99 zł. Opłaca się, bo te perfumy zazwyczaj nie schodzą poniżej 40 zł, chyba że w zestawach.

I kolejna promocja z serii 1+1. Tutaj 1+1 za pół ceny. Są to jedne z najpopularniejszych i najtrwalszych szminek od Avon. 

Jeśli lubicie kremy BB, to macie tutaj fajną ofertę. Sama polecam te za 22.99 zł. Ten tańszy na drugiej stronie się niestety u mnie nie sprawdził. Byłam dosłownie pomarańczowa. 

Z tych zestawów mogę polecić wersję z aloesem. Mam maseczkę i naprawdę świetnie nawilża. Chętnie do niej wracam, to moje trzecie opakowanie już. 
Dodatkowo wyszła nowość od Avon Care z produktami na bazie awokado. Używałam kremu do rąk i jest dobry, jego zadaniem jest nawilżenie, co się sprawdza, plus pięknie pachnie.

Nowością jest tutaj koreańska maska w płacie. Osobiście nie przepadam za takimi maskami, wolę kremowe w tubce. 
Po drugiej stronie kremy w niskiej cenie więc polecam. Idzie zima, trzeba dbać o łapki.

Świąteczne płyny do kąpieli w niskiej cenie, tylko 16,99 zł za 1000 ml! Osobiście nie używam, bo wolę prysznic, ale strona zapachowa pachnie nieziemsko!

Świąteczne nowości! Płyny do kąpieli o mniejszej pojemności oraz mgiełki. Wszystkie produkty w świątecznych zapachach; słodkiej wanilii, żurawiny i pomarańczy, pomarańczy i imbiru oraz śliwki i wanilii. 

Kolejne świąteczne nowości. Możemy zakupić krem do rąk, pomadkę, balsam, krem czy też żele pod prysznic oraz mydło. Na pewno coś zamówię, w końcu idą święta :D

Nowość z linii Encanto! Mgiełka, krem do rąk, balsam, olejek i perfum w nowej odsłonie. Są to kuszące zapachy soczystej gruszki, kwiatu bawełny oraz wanilii. Edycja limitowana, lepiej się śpieszyć. Sama używam mgiełki oraz balsamu z tej serii, tylko różowej. Zapach mgiełki utrzymuje się jak niektóre perfumy, naprawdę warta swojej ceny. Natomiast balsam jest mocno nawilżający. Czasami rano mam problem ze wciśnięciem dżinsów na tyłek, po nałożeniu go wieczorem :D Wiecie, o czym mowa..? :D Dodatkowo zapach długo się utrzymuje.

Prawie 1000 ml żelu pod prysznic za jedyne 16,99! Mega okazja, z której na pewno skorzystam. Żele od Avon są bardzo kremowe, warte swojej ceny, naprawdę. Dodatkowo niezawodnie pachną. 

Mgiełki od Avon znam za czasów dzieciaka. Do dziś je zamawiam. Tutaj w dobrej ofercie 2+1. 

Zestaw kosmetyków za 29,99! Mamy wybór wersji dla niej i dla niego. Ta pierwsza mnie mega przekonuje, szczególnie, że widzę tutaj swoją ulubioną mgiełkę oraz żel. 

Kolejna promocja 1+1 na kremy. Polecam kakaowy oraz różany :) Bardzo wydajne i szybko się wchłaniają. 

I kolejna nowość! Te szminki widziałam wcześniej w focusie i nie mogłam się doczekać, aż dojdą moje próbki. Jakież było moje rozczarowanie.. Szminki jak dla mnie wyglądają na ustach po prostu brzydko, dodatkowo szybko się je "zjada". Samej w sobie jej nie polecam, ale w połączeniu z inną pomadką w podobnym odcieniu, nadaje naprawdę zadowalający efekt, bo się ciekawie błyszczy. Polecam zamówić najpierw próbki, żeby się nie rozczarować. 

Co myślicie o tym katalogu?
Podoba się Wam coś z niego?
Zamawiacie czasami coś z Avon? :)

Zapraszam Was do mojej grupy na Facebook KLIK gdzie właśnie trwa loteria świąteczna. Do wygrania kosmetyki i biżuteria od marki Avon. 

Chętne osoby proszę o wysłanie do mnie e-maila z adresem oraz nawą bloga, wybiorę kilka osób do których powędrują kartki świąteczne! :)

 E-mail: monikarak97@gmail.com
 Instagram: konto blogowe konto prywatne
 Pozdrawiam,

23 komentarze

  1. Super propozycje prezentowe mają w katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten katalog obfituje w super zestawy, kupiłam parę dla swoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed świętami jest wiele ciekawych ofert w takich katalogach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tą serią postów 😃
    Rzadko zamawiam coś z Avonu ,kosmetyków do makijażu to już wogule ,ale może się skuszę na coś do pielęgnacji ciała - też pamiętam te mgiełki 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przeglądać świąteczne katalogi. Marka Avon potrafi rozpieścić <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great choices for Christmas gifts!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Avon używam tylko mgiełek do ciała, bo są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś te perełki brązujące i faktycznie to był genialny kosmetyk:)
    Perfumy Rebel mnie zaciekawiły, uwielbiam takie nuty zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że są świetne zniżki na perfumy*_*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11/30/2019

    W katalogu też moją uwagę przykuły płyny do kąpieli :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno się nie interesowałam Avonem, a tu widzę, że ma fajną ofertę na Święta.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i fajnie :) Piękne kolory szminek. Miałam kiedyś kilka produktów z Avonu i raczej byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na święta zawsze jest dużo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łooo kosmetyki z Frozen :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Avon jak zwykle nie zawodzi! Masa fajnych pomysłów na prezenty.Chyba napiszę list do świętego Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej nie skorzystam ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam katalog avon w okresie świątecznym! Jest tyle fajnych promocji, szata graficzna dodatkowo kusi, czuć ten magiczny okres :) Sama muszę złożyć jak najszybciej zamówienie, kilka zestawów perfum dla najbliższych zamówię :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam już zapasy z Avonu, dlatego na razie nie zamawiam, ale może na prezenty o czymś pomyśle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wiele lat jak nie miałam nic z tej marki. Widzę, że wiele się zmieniło na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skusiłabym się, jednak przede mną jeszcze kupno prezentów dla bliskich, a wszystkie kosmetyczne produkty mam już zakupione. Jednak mgiełki mnie zaciekawiły i z chęcią bym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z Avonu raczej nie zamawiam, ale zawsze lubię oglądać świąteczne katalogi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)