TUSZ GENIUSZ, czyli wielozadaniowa maskara spod szyldu marki Avon? | Hot/Noty.

Cześć!
Kolejny raz przychodzę do Was ze wpisem, który powstał dzięki współpracy ze słynną marką Avon. Tym razem w ramach programu HOT/NOTY’, otrzymałam tusz do rzęs, który był nowością w katalogu 11/2019. Jego dokładna nazwa to TUSZ 5 W 1 - GENIUSZ. Czy jest na tyle genialny i wspaniały, aby nosić taką ksywę? Zapraszam niżej.

Opakowanie masakry jest dość oryginalne w kolorze złotawym z czarnymi napisami. Produkt zawiera 10 ml produktu. Konsystencja tuszu jest na tyle fajna, że świetnie się on rozprowadza po rzęsach. Jeśli chodzi o samą szczoteczkę, to ma interesujący kształt. Posiada włoski różnej długości, co pomaga w precyzyjnej aplikacji tuszu. Pierwszy raz spotykam takową w Avon. Bardzo ją polubiłam, idealnie spełnia wszystkie swoje funkcje, o których przeczytacie poniżej.

Główne cechy produktu TUSZ GENIUSZ:
1. Pogrubienie
2. Wydłużenie
3. Rozdzielenie
4. Uniesienie
5. Głęboki kolor

Tak jak wspominałam, masakra spełnia obietnice producenta. Wszystko za sprawą świetnej, sylikonowej szczoteczki, która potrafi zadbać o te wszystkie cechy. Świetnie pogrubia cienkie rzęsy, mimo wszystko ich nie skleja. Wydłuża i rozdziela już za dwoma pociągnięciami szczoteczki. Również mam wrażenie, że lepiej sobie razi z uniesieniem niż inne tusze z Avon. Moje jednak bez zalotki ciężko podkręcić. Co do koloru, to ta cecha podoba mi się najbardziej. Tusz posiada bardzo ciemną i głęboką barwę. Osobiście mam kolor czarny i muszę przyznać, że jest naprawdę intensywny.
Dużym plusem dla mnie jest również fakt, że produkt nie osypuje się, nie rozmazuje oraz nie odbija się na powiece. Nie miałam również większego problemu ze zmyciem go za pomocą płynu micelarnego.
Jego wydajność jest świetna, tusz wydaje mi się nie kończyć.
Uważam, że TUSZ GENIUSZ to jeden z najlepszych produktów od Avon. Dostaje ode mnie ocenkę HOT! Jego cena w aktualnym katalogu to 24,99 zł.

Więcej informacji: KLIK

Znacie ten tusz? Lubcie maskary od Avon? 

E-mail: monikarak97@gmail.com 
Pozdrawiam,

22 komentarze

  1. Tusze Avon nigdy się u mnie nie sprawdzały, ale ten Geniusz to mnie mega kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyny tusz jaki testowałam z AVONU to LONG LASHES taki w złotym opakowaniu :) Ten kusi, może niedługo go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego tuszu, fajnie, że pogrubia bez sklejania rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten tusz. Na razie ciężko mi oceniać wydajność, niezbyt dawno go wysyłali. Działanie na plus, ale na razie skleja mi rzęsy. Jest zbyt mokry. Może jak podeschnie to efekt minie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy żadnego tuszu z Avonu 😀
    Fajnie że Ci się sprawdził 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tusze z Avonu zwykle się nie sprawdzają, ale może dam temu szansę i wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałem efekty na innych i zrobił na mnie pozytywne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. szczoteczka wygląda całkiem ok:) szkoda że efektu nie pokazałaś na rzęsach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same dobre opinie czytam o tym tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz dawno nie kupowałam nic a Avon bo nie jestem fanka tej marki. Przyznam, ze cena tuszu jest świetna i skoro na tak dobre recenzje to moze sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ale ma fajna szczoteczke

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego tuszu od Avon, ale ten fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tusze, które mocno pogrubiają i wydłużają rzęsy.
    Ważne też, żeby nie osypywały się w ciągu dnia, a z tym akurat problem ma wiele marek;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś pożyczyłam od mamy świetny turza z Avonu, ale nie pamiętam który to był. Być może i ten kiedyś przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great review Thanks a lot Love the packaging xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/09/celebrating-life-and-happiness-with.html

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam go na youtube i zrobił furorę, ale nie kupuję kosmetyków Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście opakowanie cieszy oko :)
    Super, że tak wspaniale się u Ciebie sprawdził! Nic, tylko życzyć dalszego, miłego użytkowania :)
    Jak za taką cenę to według mnie również warto. Chętnie wypróbuję.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety tusze z Avonu jakoś się nigdy u mnie nie sprawdziły. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o nim same pozytywne opinie. Trochę mam nie podrodze z Avon, ale jakby wpadł w moje ręce to z chęcią bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)