Najlepsze filmy na Święta Bożego Narodzenia

Już tylko tydzień dzieli nas od jednych z najlepszych świąt w roku! Boże Narodzenie, to czas dla bliskich, na odpoczynek po przedświątecznej harówie w kuchni, na prezenty i bycie miłym dla siebie. Jak wbić się w ten magiczny dla każdego czas? Otóż najlepszym sposobem są filmy o tematyce świątecznej. Znajdziecie ich naprawdę sporo na internecie. Dziś przygotowałam dla Was wpis, w którym znajdziecie taką listę najlepszych filmów na ten czas. Zapewniam, że wszystkie z nich obejrzałam i wrzuciłam do posta tylko pewniaki. Zapraszam!

  1. Kevin Sam w domu
  2. Kevin Sam w Nowym Jorku
  3. Listy do M (wszystkie części)
  4. The Holiday 
  5. Cud przy 34 ulicy
  6. Cztery gwiazdki 
  7. Mikołaju Ratuj 
  8. To właśnie miłość
  9. Królewskie Święta (wszytse części)
  10. Świąteczna Parada
  11. Złe mamuśki - jak przetrwać święta
  12. Grinch: Świąt nie będzie 
  13. Święty Mikołaj (wszystkie częsci)
  14. Express Polarny 
  15. W krzywym zwierciadle/Witaj Święty Mikołaju
  16. Opowieść Wigilijna 
  17. Świąteczna gorączka
  18. Świąteczny książę (wszystkie części)
  19. Dwanaście świątecznych randek 
  20. Family Man
  21. Magiczne Święta
  22. Uwolnić Mikołaja
  23. Wojna na bombki (wszystkie części)
  24. Firmowa gwiazdka
  25. Elf
  26. Zły Mikołaj 
  27. Święta last minute 
  28. Jack Frost
  29. Miłość w eterze 
Oraz lista tych filmów świątecznych, których nie oglądałam, ale mam w planie to zrobić.
  1. W śnieżną noc 
  2. Wigilijne wesele
  3. Sylwester w Nowym Jorku 
  4. You can't fight Christmas 
  5. Facet na święta
  6. Obłędnych Świąt!
  7. Świąteczny kalendarz 
  8. Trzy dni Świąt
  9. Klaus
  10. Kronika Świąteczna
  11. Historia Kopciuszka - Świąteczne życzenie 
  12. Święta nie na bogato 
  13. Święta Angeli 
  14. Upalne Święta
  15. Święta w El Camino

Znacie któryś z tych filmów? 
Oglądaliście już któryś w tym roku?
A może polecacie mi tytuł, którego tu brakuje? 

E-mail: monikarak97@gmail.com
 Instagram: konto blogowe konto prywatne
 Pozdrawiam,

19 komentarze

  1. Nie słyszałam o wielu z tych filmów, ale cieszę się, że na liście znalazło się Holiday, bo to zdecydowanie mój świąteczny ulubieniec. Święta bez Kevina też nie mogą się obyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długa ta lista, animację Klaus obejrzałam i polecam Ci ją serdecznie :-)Upalne święta też jest fajnym filmem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kevin i Listy to podstawa :) I W krzywym zwierciadle :) Bardzo dużo propozycji, których nie znam. Muszę nadrobić w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kevina" i "To właśnie miłość" oglądam każdego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Kevina haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie kocham wszystkie części Kevina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No,no sporo propozycji filmowych 😃
    Święta bez Kevina ,to nie święta-dla mnie jest to filmowy must have 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo inspiracji... a mi brakuje Klausa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam śwateczne filmy! Kevin to już klasyka. Moim ulubionym jest Holiday :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że jest aż tyle filmów dotyczących świąt :) Kevina to pewnie wszyscy znają już na pamięć. Listy do M uwielbiam co do reszty to niektóre pewnie widziałam, ale nie pamiętam chociaż jest to zdecydowana garstka z tych tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12/22/2019

    Kevin to już tradycja :D Oglądałam wszystkie części Listów do M.
    chętnie obejrzę pozostałe filmy w wolnym czasie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażenie, że jestem jedyną osobą, która nie oglądała nigdy Kevina :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię Kevina od dziecka ;p. Za to ekspres polarny i opowieść wigilijną oglądam co roku ;) Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mi się Kevin przejadł. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj poszłam w inny klimat, i obejrzałam film Kurier :)

    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ile tego ;) Przydadzą się. Dzięki :).

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas też Kevin to już rodzinna tradycja i oczywiście w Krzywym Zwierciadle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo kilku nie znam. Już wiem co będę robić w wolne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)