Rozświetlenie, wygładzenie, młodzieńczy blask | "Rozświetlająco-odmładzające serum do twarzy z 10% witaminą C" od AVON.

Witajcie!
Całkiem niedawno zostałam zakwalifikowana do programu "hot/not" w AVON. Polega on na testowaniu kosmetyków tej marki i wystawieniu opinii na ich temat . Na pierwszy ogień trafiło do mnie rozświetlająco-odmładzające serum do twarzy z  10% witaminą C. Zalecany do stosowania na dzień oraz na noc. Warto wiedzieć, że jest to nowość z katalogu 5/2019. Sam kosmetyk na pierwszy rzut oka wzbudził we mnie pozytywne odczucia. Poczytajcie dalej :)
Głównym motto, które ma przyciągnąć naszą uwagę, jest dość ciekawe zdanie: "30 pomarańczy zamkniętych w jednej butelce". Brzmi dość oryginalnie i już za pomysłowość, produkt otrzymuje ode mnie plusika. 
Uważam, że jest to jedna z najtrafniejszych nowości, które pojawiły się ostatnio w AVON. Kosmetyk przeznaczony dla kobiet w każdym wieku, z każdym rodzajem skóry. Moja cera pokochała to serum, fajnie regeneruje, rozjaśnia i dodaje energii. Dzięki sporej ilości witaminy C widocznie poprawiła się kondycja mojej skóry. Po nałożeniu przed snem rano jest ona gładka, nawilżona i lekko napięta. Serum nie zapycha i nie podrażnia (do czego mam skłonności). Warto zainwestować w ten lub podobny kosmetyk ze względu na fakt, iż ludzki organizm nie jest w stanie sam wyprodukować tej witaminy. 



Jeśli chodzi o konsystencję, to jest ona wodno-żelowa. Przyjemnie nakłada się go na twarz. Dodatkowo ma piękny, intensywny, cytrusowy zapach, który bardzo pobudza. 
Jest dość wydajny, aby pokryć nim całą twarz, wystarczą dwie krople. Nie ma problemu ze wchłanianiem, dodatkowo nawilża i uelastycznia skórę. 
Buteleczka zawiera 30 ml produktu. Posiada również pompkę, dzięki której łatwo wydobyć tyle serum ile nam potrzeba. Jego cena to około 50,00/60,00 zł. Często można go nabyć taniej, w różnych sklepach internetowych. Jeśli jesteście zainteresowani zakupem serum, możecie go nabyć u mnie z rabatem 30% od ceny katalogowej. Zapraszam do kontaktu: monikarak97@gmail.com


Osobiście, różnicę na swojej skórze zauważyłam już po jednym dniu stosowania. Stała się ona bardziej promienista, delikatniejsza w dotyku. Przestałam nawet nakładać podkład/puder do pracy! (I to nie wynika z mojego lenistwa haha). Jeśli już wspominamy o makijażu, to próbowałam również nadkładać go przed aplikacją podkładu. Ku mojemu zaskoczeniu, serum dobrze sprawdził się jako baza. Fajnie trzyma makijaż.
Producent twierdzi, że już po pierwszym użyciu, skóra staje się rozświetlona, gładsza i wypoczęta. Natomiast po dwóch tygodniach stosowania, zauważymy młodszy wygląd, wygładzenie i udoskonalenie struktury (na podstawie badania klinicznego z udziałem 124 kobiet).



Jeśli chodzi o minusy tego produktu, to zauważyłam dwa. Zanim serum się wchłonie, to dość mocno klei się na skórze. Jednak proces ten nie trwa długo, ponieważ szybko się wchłania. Kolejnym, jest fakt, że w składzie serum zawarty jest alkohol, który jest lekko wyczuwalny przy nakładaniu. Na początku myślałam, że właśnie przez ten składnik, serum wysuszy mi skórę. Na całe szczęście, kosmetyk zadziałał wręcz odwrotnie i pozostawił moją skórę świetnie nawilżoną. 


Skład: Propanediol, Alcohol Denat, Glycerin, Ascorbic Acid, Propylene Carbonate, Hydroxypropylcellulose, Parfum, BHT, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Citronellol, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal.

Sposób użycia: 
Wmasuj 1-2 krople serum w oczyszczoną skórę twarzy przed nałożeniem kremu na dzień. Podczas stosowania produktu nie musisz unikać słońca, ale producent rekomenduje stosowanie kremów do twarzy z filtrem SPF. 

Uważam, że produkt spełnia wszystkie obietnice producenta i z czystym sumieniem mogę ocenić go na HOT. Moja skóra stała się odżywiona oraz rozświetlona, gładsza i wypoczęta.
Więc informacji: KLIK


Znacie ten produkt? Używaliście? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać, jak sprawdził się u Was! :)
Pozdrawiam, M.

Wpis powstał dzięki współpracy z marką: 

17 komentarze

  1. Używam właśnie teraz tego serum i muszę przyznać, że jestem zadowolona, chociaż nie spodziewałam się jakiś super efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego serum
    Ogólnie jeśli chodzi o kosmetyki Avonu podchodzę do nich jak "pies do jeża ",ale o tej serii słyszałam sporo dobrego ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego serum. Szczerze to bardzo rzadko sięgam po kosmetyki avonu, kiedyś byłam konsultantką i trochę mi się przejadły :D Chciałam sięgać po więcej, testować nowości ale przyznam, że czasem wracam do marki z sentymentem, zwłaszcza jeżeli chodzi o perfumy :D świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się skuszę, chociaż z Avonu kupuję tylko perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym serum:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie serum to bym chętnie przygarnęła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze poznać tego serum, ogólnie bardzo dawno nie miałam nic z avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I did know this product till this post!! Maybe i should try! Thanks for sharing

    Jadieegosh   Instagram GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę te serum! Skoro podkreślasz, że to istne HOT, to z pewnością będę musiała je przetestować.
    Uwielbiam takie produkty, moja pielęgnacja skupia się na dostarczeniu skórze jak największej dawki witamin :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja cera lubi produkty z witaminą C. Szkoda tylko, że tak wysoko w składzie jest alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go kupić, przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy5/25/2019

    Przyznam szczerze, że wcześniej nie spotkałam się z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I love Avon it is affordable and the products are great Thanks for the review I want one xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/05/kahuna-get-surf-look-on-and-off-board.html

    OdpowiedzUsuń
  14. A great product. I love Avon.

    Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie, u mnie to serum czeka na swoją kolej i już nie mogę się doczekać, aby je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesampowicie lubię proidukty z witamina C w składzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. another stunning post! thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)