Wszystko co dobre, szybko się kończy - czyli powrót do szarej rzeczywistości... Ciągle pędzący za czymś ludzie, praca i rutyna szarego dnia

Dopiero co dodawałam notkę, o tym jak żyło mi się w Holandii i już muszę tam wracać. Czas płynie nieubłaganie, a my jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia i znajomości. Mój urlop w Polsce, był dla mnie idealny. Miałam szansę by odpocząć, spędzić czas z rodziną, jak i wyszaleć się na kolejne dwa i pół miesiąca. Niżej znajdziecie podsumowanie tego miesiąca, zdjęcia, piosenki które mi się kojarzą z tym urlopem, jakieś cytaty. 





Do Polski wracałam busem, którym jechałam 22 godziny. Spotkało mnie wiele przygód po drodze, oczywiście średnio przyjemnych. 31 sierpnia, o godzinie 10:30 byłam w domu. W planach miałam wyspanie się, jednak postawiłam na rozpakowywanie i spędzenie czasu z rodzinką.
Już w pierwszą sobotę, udałam się do klubu na koncert Qbika. Wraz z przyjaciółmi świetnie się bawiliśmy, szaleństwo do białego rana a właściwie do 10:30 :O
We wtorek 4 września, wyjechaliśmy do Zakopanego. Jedyne co udało nam się zwiedzić, prócz klubów i barów to Gubałówka, na którą wjechałyśmy kolejką.
Po powrocie z gór, odbył się piknik w jednej z miejscowości, gdzie wzięłam udział w koncercie zespołu Shantel.
13 września wraz z przyjaciółką, ciocią, kuzynką i mamą udałyśmy się nad Solinę. Oczywiście, widoki jak zwykle piękne, niezapomniane. To miejsce ma swój klimat.
W ostatnią sobotę ruszyliśmy do klubu na koncert Cypisa. Zabawa po raz kolejny do rana!
We wtorek, udało nam się wraz z kuzynem, który też właśnie wrócił zza granicy, zrobić ognisko.

Ogólnie mój urlop, uważam jak najbardziej za udany!















Znalezione obrazy dla zapytania cytaty o zyciu motywujace rap
Znalezione obrazy dla zapytania cytaty o zyciu motywujace rap








 Pozdrawiam, M.

12 komentarze

  1. Anonimowy9/30/2018

    Cieszę się, że urlop Ci się udał! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. O to już 😮?
    Tez mam takie wrażenie jakbym kilka dni temu czytała Twój post o powrocie...
    No nic najważniejsze że urlop był udany ☺
    Szerokiej drogi ,powodzenia i mam nadzieje że szybko przeczytam kolejny post ☺😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Urlop zawsze leci szybko, niestety... Oj Solina ma zawsze swój klimat, sama tam często jeżdżę :) Miłego powrotu do Holandii!
    http://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Co dobre to zawsze szybko się kończy, ale zostają miłe wspomnienia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powroty są straszne..ja tydzień temu wróciłam z wakacji z Wysp Kanaryjskich i przestawienie się na codzienność jest mega trudne :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10/05/2018

    Wolne zawsze szybko mija, ale dobrze, że urlop zaliczasz do udanych ^^
    Bardzo fajne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że urlop był udany! :)
    Ahhh, górskie klimaty to zdecydowanie coś co lubię.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że miałaś udany urlop. Fajnie fotki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Długa droga ale z pewnością było warto. Tez bym nie przyjechała zwiedziec ten piekny kraj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia:) Udany urlop jak widać <3
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że udał Ci się urlopik :)
    świetne fotki :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)