Podsumowanie roku 2017

Na każdym właściwie blogu, możemy znaleźć podsumowanie roku 2017. Postanowiłam wdrążyć to również i na  mojego bloga. Wzięłam pod uwagę, że robię comiesięczne podsumowania, jednak blog założony został we wrześniu, więc myślę, że podsumowanie całego roku będzie tutaj jak najbardziej na miejscu. Nie przedłużając, zapraszam do lektury.

OSIĄGNIĘCIA 2017 ROKU:
♥ Zdanie matury.
♥ Zdanie egzaminów zawodowych.
♥ Wyjazd do za Zakopanego: zdobycie pierwszego szczytu - Kasprowy Wierch.
♥ Wakacje nad Jeziorem Białym.
♥ Wycieczka do Sandomierza.
♥ Wyjazd do Warszawy - mecz. 
♥ Sylwester w Warszawie
♥ Święta z przyjaciółkami
♥ Nowy członek rodziny - Kot Edward 
♥ Wesele Beaty i Adriana
♥ Powrót do całkowitego blondu
♥ "Naumienie się" doklejania sztucznych rzęs.
♥ Otwarcie nowych znajomości oraz odnowienie starych. 
♥ Znalezienie pracy (dwóch wciągu roku)
♥ Planowany wyjazd do Holandii do pracy (jadę już w sobotę!!!) 
♥ Nie dostałam żadnego mandatu!
♥ Zakup nowego telefonu.


PORAŻKI 2017 ROKU:

 - Choroby w rodzinie.
- Choroby wśród przyjaciół.
- Zaginięcie małego kotka - Kropka. 
- Utracenie kontaktu ze znajomymi ze szkoły.
- Kłótnia z przyjaciółkami.

Kasprowy Wierch.




Sylwester 2017/2018.

Mecz w Warszawie. 
:D
Warszawa.
Kot Edward.

A tutaj mały git z wybranych zdjęć z 2017 roku :)

POSTANOWIENIA NA 2018 ROK:
♥ Zrobię wszystko, aby mój wyjazd do Holandii, pomimo tego, że jadę tam głównie do pracy, był wyjątkowy.
♥ Dodawać stamtąd ciekawe posty.
♥ Założyć aparat na zęby.
♥ Kupić większe łóżko.
♥ Zrzucić 2 kg.
♥ Zacząć zbierać na studia. 
♥ Kupić wymarzonego Seata Leonka

Pozdrawiam, M :) :* ♥



14 komentarze

  1. Gratuluję sukcesów 😘
    No i powodzenia w Holandii 😘☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesów, oby udało Ci się wypełnić postanowienia na ten rok!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia za granicą, ja również po maturze się wybieram :)
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaje z Tobą na dłużej i obserwuję,pozdrawiam.

      Usuń
  4. Sukcesy piękne! Gratuluję!
    Oby Ci się tam powiodło w tej Holandii i zdawaj relacje! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowego pobytu w Holandii :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie. :)
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby ten rok był jeszcze lepszy!:))

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post kochana <3 Życzę Ci spełnienia wszystkich postanowień :)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezioro Białe znam dosyć dobrze, bo są to moje rodzinne strony :D Fajnie, że twoje podsumowanie zawiera znacznie więcej pozytywów niż porażek :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdania matury. I zazdroszczę Sylwestra w Warszawie.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję sukcesów, powodzenia w 2018 roku. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. miło jest czytać że tak ciepło wspominasz 2017 rok :) uwielbiam takie podsumowania! życzę Ci tyle a nawet więcej sukcesów w 2018 roku :)
    pozdrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)