Podsumowanie miesiąca - grudzień

Cześć!
Grudzień przemknął mi błyskawicznie. Tak bardzo czekałam na Wigilię, a tu proszę. Święta, święta i po świętach. Właściwie, uważam ten czas za niezwykle magiczny, choć do pełni szczęścia brakowało mi śniegu. Zresztą myślę, że nie tylko mi. Tak więc, pełna energii i z kilkoma kilogramami więcej, przychodzę do Was z kolejnym podsumowaniem miesiąca. :)

GRUDZIEŃ 2017
- Imieniny mamy; sporo wina.
- PUB George; akcja klner
- Farbowanie włosów; totalny niewypał 
- Wizyta u Dzasty w pracy; milion selfie
- Ubieranie choinki z przyjaciółkami i winem
- Pizza z przyjaciółkami 
- Trip; Pilno, Głowaczowa, Ocieka
- Domówka u mnie
- Szalone wykonanie pierników przez Dzaste i Tale
- Wigilia u babci
- Próba naśmiecenia słomą; śledzenie Kamila.
- Pierwszy dzień Świąt; u babci.
- Drugi dzień Świąt; impreza u mnie z rodziną.
- Nocny trip z Boo i dziewczynami.

Dodaję post już dziś. Po Nowym Roku, możecie spodziewać się edytowanej notki, ze względu na mój wyjazd na Sylwestra do Warszawy. 


Taki wielki prezent





Kochanie ♥
Imieniny mamy
Selfie
Taka piękna zima.
Choinkę bezlitosne ubierają w ten sposób.
Efekt. 
Najlepsza pizza w mieście. 
Pilzno 
Zakochana Monka. 
Friends. 
Pierniki.
Impra ze starymi znajomymi.
Selfie #2
 Świąteczny klimat. 
 
Nie będę komentować :D
 
Dzasta.
 Najlepsze przyjaciółki. 
 Moje prezenty.
Pozdrawiam, M.

36 komentarze

  1. Widzę, że w tym miesiącu sporo się u Ciebie działo. Udanego Sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duużo się działo u Ciebie:D.
    Świetnie wszystko opisane - tak z przymrużeniem oka :).
    Wielkiego misia dostałaś, pewnie od ukochanego;>
    Choinka pięknie ubrana:)
    Pozdrawiam gorąco <3
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny miś i piękna choineczka <3 i oczywiście piękna Ty!
    W odpowiedzi na Twoj kom. o wspólnej obs: Jestem jak najbardziej na tak, ja już obserwuję :* Pozdrawiam ciepło, Aga.
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie :D Bardzo lubię takie posty :D A misiek jest po prostu śliczny
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/29/2017

    Bardzo ładne zdjęcia i piękny pluszak *.* Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo wydarzyło się w tym grudniu!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo się działo, haha! Udanego sylwestra :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego Sylwestra życzę <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne podsumowanie :) Ale ładna choinka :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moje święta też minęły tak szybko ;( Piękna choinka <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj sporo się działo ☺
    Bardzo fajne zdjęcia ☺
    Tych imprez z koleżankami zazdroszczę trochę 😉
    Miłej imprezy Sylwestrowej 🎊🎆
    Szczęśliwego Nowego Roku 🎆
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo się działo w tym miesiącu! ;) Zobaczyłam pizzę i zrobiłam się straasznie głodna :D Szczęsliwego Nowego Roku 2018!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Ja 2017 na pewno będę dobrze wspominać :)!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego nowego roku!!! :)

    Piękne fotki, wydajesz się być pozytywnie zwariowana :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  15. You had such an awesome holiday time, lovely photos! Happy new year as well, I hope you can get everything you need and want! =)

    I'm following your blog, I hope you can follow mine back!
    swacre

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne podsumowanie a z tego co widzę to prezenty są bardzo udane ;)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowny misiek i śliczne zdjęcia, a ta choinka mega.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że nudno u Ciebie nie było :D Bardzo fajne podsumowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1/02/2018

    Dużo się u ciebie działo!
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. wow what a beautifull fan post darling all photos looks stunning you look darling :) KISS
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie wierzę, że jest już nowy rok... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo się u Ciebie działo, mój grudzień był spokojniejszy :D (Ogólnie mój 2017 rok był zdecydowanie za spokojny jak na mnie :P).
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. oj u mnie w grudniu dziala sie maaasa rzeczy, ktore doslownie odmienily moje zycie na zawsze hahah :D
    btw super relacja fotograficzna!!!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać, że wiele się działo w grudniu :) Świetny misiek <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że Sylwester w Warszawie się udał! Szczęśliwego Nowego Roku przy okazji ;)
    Widzę, że grudzień był u Ciebie mega aktywny, tak samo jak mój :D
    Bardzo klimatyczne zdjęcia!

    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę grudzień miałaś ciekawy. :D Fajne zdjęcia. :D Ubieranie choinki z winem najlepsze. :)
    Obserwuję, super blog.
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia! Pięknie wyglądacie razem ze swoim Chłopakiem :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny misiek :D I ładna z Was para z chłopakiem :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo się u Ciebie działo :) Ujęcia bardzo fajne ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!:)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna choinka i super zdjęcia :)
    Ja nie robiłam żadnych podsumowań ale w Nowym Roku chcę wiele zmienić w treściach bloga :)
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie :):*
    bizarre-case.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że bardzo ambitnie zleciał ci miesiąc:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne podsumowanie. Fajne fotki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że grudzień spędziłaś bardzo aktywnie :) Ja z utęsknieniem wyczekuję wiosny... Zima totalnie odbiera mi energię do działania :(
    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga! :*
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham podsumowania miesiąca :) widać że Twój grudzień był super :) piękne i jakie urocze zdjęcia :) słodko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Rolex klockor kopior kunde också garantera en avvikelse på -2 / + 2 sekunder per dag med denna nya rörelse, siffror som rolex klocka kopia lätt faller in i kronometerstandarden (-4 / + 6 sekunder per dag) enligt fake cartier COSC. Rolex har inte mindre än 14 patent för denna nya rörelse och hävdar att över 90% av rörelsen består av nya fake IWC komponenter.
    Så det är naturligtvis allt coolt, men jag är övertygad om att de fake audemars piguet flesta köpare av den nya Rolex Day-Date 40mm är mer bekymrade över den perfekta ratten och materialkombinationen än rörelsens tekniska specifikationer, som fake panerai de helt enkelt förväntar sig att vara mer än pålitliga . I det avseendet är det nya Rolex Day-Date att titta fake hublot på vad en Mercedes Benz S-klass är för bilar. Du vet genom att titta på den att motorn är fin och smidig fake seiko som smör.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)