Najlepsi przyjaciele grudnia

Witajcie! Grudzień leci mi, jak szalony. Jeszcze kilka dni i święta. Poniżej przedstawię, kilka rzeczy, dzięki którym, ten miesiąc stał się dla mnie, łatwiejszy, ciekawszy i wyjątkowy. W tym miesiącu, na miano najlepszych przyjaciół zasłużyło dziesięć produktów.






Pierwszą rzeczą, którą chciałam Wam przedstawić, jest etui na telefon. Zamówiłam je w listopadzie, około miesiąc temu. Wtedy kosztowało około 12 zł, teraz około 10 zł KLIK. Do wyboru mamy trzy kolorki; różowy (mój), czarny i biały, brokatowy. Wykonany jest z silikonu, jego główną cechą jest wielka elastyczność. Etui dobrze wykonane, ma śliczne odstające uszka i nosek. Tworzy to fajny efekt 3D. Dodatkowo od Chińczyka, dostałam stojak na telefon, gdybym chciała coś oglądać. Podsumowując, cena jest bardzo niska, a jakość genialna. Na początku, towarzyszył mu, specyficzny chiński zapaszek. Jednak szybko znikł. POLECAM.


Kolejnym przedmiotem, jest Selfie Sticks. Zamówiony, również na chińskiej stronie KLIK. Jego cena to około 9 zł. Wybrałam oczywiście różowy. Do wyboru sześć kolorów. Jest bardzo poręczny, wszystko śmiga, jednak przy nagrywaniu filmików, nie rejestruje dźwięku. Jego długość po rozłożeniu to około 50 cm. 


W tym miesiącu, od Mikołaja dostałam książkę, autorstwa Michała Zawadki "Chcę być kimś!". Po przeczytaniu kilku kartek, już wiedziałam, że autor chce zmienić nasze nastawienie do świata. Pragnie, poprzez wykonywanie różnych zadań, doprowadzić nas do tego, aby zdobyć się na odwagę i spełniać swoje marzenia. Polecam każdemu!


Przechodząc do kosmetyków, moimi 'must have', są kremy nawilżające. Niestety moja cera w zimie jest bardzo wymagająca i wrażliwa. W tym miesiącu, moimi ulubieńcami stały się dwa kremy. Jeden od firmy Ziaja, którą bardzo lubię. Jego głównym składnikiem jest aloes, co sprawia, że skutecznie łagodzi podrażnienia i zwiększa poziom nawilżenia. Jego koszt, to zaledwie 6 zł. Krem bardzo wydajny. Drugi, kupiony w zestawie z płynem micelarnym. Produkty, również przeznaczone dla cery wrażliwej. Jest bezzapachowy, dobrze nawilża. Ma nas chronić przed mrozem i zimnem. Płyn natomiast, świetnie się sprawdza w usuwaniu makijażu oraz działa kojąco. 
Nabyłam również nową pomadkę do ust. Znalazłam ją w Biedronce, nie ma żadnego zapachu ani smaku. Po prostu spodobało mi się jej piękne, brokatowo-różowe opakowanie. 


Przechodząc do biżuterii, nabyłam dwie bransoletki w Kauflandzie :D Ich plusem jest to, że są bardo wąskie. Niestety zawsze mam problem z bransoletkami, bez zapięć, bo spadają mi z ręki. Te jednak sprostały zadaniu. Myślę, że po ubraniu ich trzy razy, koraliki obejdą z koloru. Ale czego można się spodziewać po produkcie za 4 zł ?:D Bransoletka z literką "M", również pochodzi z Aliexpress. Zakupiona przez moją przyjaciółkę. Jednak literka, jest dość ciężka i przesuwa się pod wewnętrzną stronę dłoni, także jej nie widać. I na koniec, zostawiłam gumki do kolczyków. W zestawie było ich 500 sztuk. Bardzo dobrze trzymają się na wkrętach. 



Pozdrawiam, M.

38 komentarze

  1. uwielbiam zakupy na aliexpress! <3 Tyle fajnych produktów, dobrych jakościowo a do tego za taką niską cenę! :D Co prawda czeka się długo na paczkę, jednak kiedy już dojdzie to kompletnie się zapomina o oczekiwaniach! :D
    Super obudowa! :D

    zapraszam również do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wygląda na ciekawą, lubię takie pozytywne, motywujące treści ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na spotkaniu z autorem tej książki. Fajnie ilustrował spędzanie czasu np. siedzenie przed telewizorem - piasek, ważne rzeczy - piłeczki i od nas zależy czym zapełnimy tubę ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui na telefon jest boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne etui, za niewielkie pieniądze! :)
    Bardzo zaciekawił mnie krem do skóry wrażliwej z AA.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui zawładnęło moim sercem do końca :D Jest takie śliczne *.*
    Pozdrawiam kochana <3
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  7. Supi rzeczy sobie wybrałaś. Etui jest piękne i selfie stick. Jejku dokładnie taki bym chciała :D
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne etui! No i te bransoletki! :)

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się etui. Hm, chyba sama też muszę obejrzeć się za nowym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Etui jest przepiękne 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książka to coś dla mnie! z miłą chęcią ją zakupię i przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mam "Chcę być kimś" (2 części) i uważam, że jest to świetna książka :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najfajniejsze etui na telefon. Bardzo ładnie wygląda i przy okazji chroni telefon:).
    Zainteresowała mnie też książka, chętnie bym przeczytał:).
    Pozdrawiam;*
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że i mi by odpowiadało to urocze, kocie etui <3
    Książka wygląda super, w sumie, jak wszystkie poradniki motywacyjne, zachęcająco. Jednak ja żywię jakiś niesmak do takich rzeczy. Nie potrafię przekonać się do tego, że każdy 'motywator' próbuje nawciskać coś swojego do stosunkowo prostych rzeczy :D
    Ech, kusi mnie na ten krem z Ziaji. Wszyscy go zachwalają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful selection !
    I am your new follower, hope you would like to follow me back.please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite rzeczy! Szczególnie moja uwagę przykuło etui :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful picks x

    Your blog is interesting!! Informative!!
    ♡Beauty Drugs♡ ♡ Stay in touch. ♡ Love xoxox

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne etui na telefon^^
    niesamowite rzeczy,
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?
    xoxo, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale uroczy case :) Chyba zdecyduje się na takie kremy nawilżające :)

    https://victorie-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne etui :). Reszta rzeczy także niczego sobie :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweet kejs ^_^. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze etui na telefon!!!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy case!! Kosmetyki z AA są niezłe ;))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale to etui na telefon jest urocze!!!! <3 swietne produkty ;pp

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Lubię poradniki w tym stylu, zresztą wszystko, co w jakis sposób motywuje ;) Pozdrawiam ciepło i życzę wesołych Swiąt! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nie mogę dorobić się obudowy na telefon - a jest już tak zmęczony życiem :(

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12/23/2017

    Świetne etui i piękne bransoletki *.* Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne praktyczne rzeczy !♥
    Zapraszam także na mojego bloga, będzie mi miło :) --> dayllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Etui jest mega urocze ;* Wesołych Świąt <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo spodobało mi się Twoje etui na telefon - ma świetny kolor :)

    Wesołych Świąt, moja droga!
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pomadka z Nivei wygląda kusząco :) Selfie sticka też posiadam, ale kupiłam go akurat w Inter marche :)

    Wesołych Świąt, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy case na telefon. :) Używałam tego kremu z Ziai, to prawda starcza na długo. :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetni, jak nazwałaś, przyjaciele grudnia :) Książka wydaje się ciekawa. Piękne są te limitowane pomadki świąteczne z Nivea ;)

    Wesołych Świąt!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obudowa urocza :) Ładna biżuteria :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful!!! You can also wear a evening dresses for your party.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)