20 cennych wskazówek, które powinna znać każda z nas

Hejka!
Dzisiejszy post, przedstawia dwadzieścia punktów, które powinna poznać, każda kobieta. Szybkie triki w makijażu, czy też porady dotyczące kosmetyków. Jeśli coś zepsułaś, może odnajdziesz pośród moich wskazówek, podpowiedź jak to teraz 'skleić'. Dajcie koniecznie znać, w komentarzach, czy znałyście któryś z tych punktów? Który Was w szczególności zaciekawił? :) 





1. Jeśli chcesz, sprawnie pozbyć się lakieru z paznokci, warto nałożyć więcej, niż jedną warstwę. 
2. Jeśli Twoja srebrna biżuteria, potrzebuje czyszczenia, nada się do tego pasta do zębów.
3. Jeśli lubisz korzystać z eyelinera, który właśnie się skończył; użyj maskary. Czysty pędzelek zamocz w buteleczce i rysuj jak eyelinerem. 
4. Jeśli Twoja maskara zaschła, dodaj do niej kilka kropli do oczu i wstrząśnij.
5. Jeśli pojawi się oczko w rajstopach, wystarczy, że zamalujesz je bezbarwnym lakierem. Nie będzie się dalej powiększało.
6. Jeśli zdarza Ci się gubić wsuwki, użyj pudełka po Tic Tac'ach, aby je przechowywać. 
7. Jeśli nie masz nikogo w domu, a zapięcie bransoletki sprawia Ci problem, przyklej taśmą jej końcówkę do ręki.
8. Jeśli chcesz, aby Twoje paznokcie szybciej wyschły, wsadź je do miski z lodowata wodą, na minimum 3 minuty a następnie, pozwól aby ręce same wyschły z wody.
9. Aby rzęsy były dłużej podkręcone, przy pomocy zalotki, warto najpierw podgrzać ją suszarką. Jednak nie dłużej niż 10 sekund, a przez wykorzystaniem zalotki, należy sprawdzić, czy nie jest za gorąca. 
10. Jeśli chcesz, optycznie powiększyć oczy, nałóż w wewnętrznym kąciku okna, jasny cień.
11. Jeśli chcesz, aby twoje brwi i rzęsy były ciemniejsze i gęstsze, nakładaj na nie olejek rycynowy. 
12. Olejek rycynowy, świetnie też wpływa na wzmocnienie paznokci.
13. Aby pozbyć się grudek z maskary, wytrzyj jej szczoteczkę z nadmiaru tuszu w chusteczkę.
14. Zamiast ciemnej kredki pod oczy, użyj jasnej. Optycznie je powiększy.
15. Herbata z pokrzywy, jest bardzo dobra na porost włosów.
16. Jeśli z Twojego biustonosza wyjdzie drut, warto włożyć go z powrotem, a następnie zakleić plastrem na odciski.
17. Jeśli farbowałaś włosy i kolor nie wyszedł taki jaki powinien, użyj szamponu przeciwłupieżowego. Będzie działał oczyszczająco i 'zmyje' nowy kolor.
18. Jeśli masz w planach, robić makijaż oczu, pamiętaj aby zrobić to przed nałożeniem podkładu. Cienie lubią się osypywać.
19. Jeśli Twoja szminka złamała się, użyj gorącego powietrza ze suszarki. Szminka zacznie się topić i obie części się połączą. Następnie włóż ją, na kilka godzin do lodówki.
20. Jeśli nie potrafisz konturować twarzy, nałóż bronzer, tak jakbyś pisała liczbę 3. 

Pozdrawiam, M.

35 komentarze

  1. Fajne wskazówki, większość znam i chętnie z nich korzystam =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Większość z tych wskazówek znam, ale z chęcią wypróbuję też te nowe :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wskazówki. Najbardziej intryguje mnie ten olejek rycynowy. Muszę się po niego przejść do apteki :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wskazówki! Niektórych nie znałam na pewno się przydadzą. <3
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam poznawać tego typu patenty, chociaż akurat z tych wymienionych większość już znam :D Ale podoba mi się sposób na złamaną szminkę - pierwszy raz się z nim spotkałam ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 6,19 i 20 najbardziej mi się przydadzą ☺
    Świetne tricki☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wskazówki, część z nich na pewno będę od dzisiaj stosować :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość z nich znałam, ale bardzo fajny pomysł na post! Myślę, że sporo osób będzie korzystać z tych trików :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer 4 muszę koniecznie przetestować ;) jestem ciekawa jak sprawdzi się to u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. These are all so useful. Some of them I have tried before, others I really need to try.
    I just followed your lovely blog (#52). Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak czytam i może z trzy wskazówki wcześnie znałam. Bardzo przydatny post :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Cenne wskazówki! 3 i 7 na pewno do wypróbowania :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo cenne wskazówki, muszę wypróbować podgrzewanie zalotki!
    obserwuję ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość znam i z niektórych korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy wpis:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cenne wskazówki, bo nam dziewczynom zawsze cos się przytrafia w najmniej oczekiwanym momencie ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12/14/2017

    Bardzo przydatne wskazówki ^^ Koniecznie muszę zapamiętać punkt 9 ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, jakie swietne wskazowki! zdecydowanie czekam na wieksza ilosc takich postow

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Punkt 17 kiedyś często stosowałam :D
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli chodzi o srebro to ja czyszczę też sodą. Super się sprawdza :)
    Herbata z pokrzywy jest pyszna i właśnie ją piję! :)
    A jeżeli chodzi o konturowanie - wypróbuję! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  21. Praktycznie wszystkie wskazówki już znam, olejek rycynowy to wielki przyjaciel pielęgnacji <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporą ilość znałam, ale jest to fajne przypomnienie
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne wskazówki. Większość znam, chociaż nie maluję się na co dzień.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc nie słyszałam o większości metod, ale napewno skorzystam z 11 i 12 porady. Sporo słyszałam o olejku rycynowym, także pora go w końcu wypróbować! Pozdrawiam, życzę wesołych świąt i zapraszam do mnie na ''świąteczne ciasteczka'' http://patiqueboom.blogspot.com/2017/12/swiateczne-ciasteczka-i-wielki-powrot.html?m=0#more

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytałam wszystko i muszę Ci przyznać, że naprawdę super są te wskazówki. Szczerze mówiąc o większości nie wiedziałam.
    Przyda mi się na pewno sposób z bransoletką. Wiecznie mam z tym problem :D
    Tic Taci? Hmm nie będzie za małe to pudełeczko? ;p
    Moja koleżanka właśnie podgrzewa zalotkę suszarką i naprawdę widać duży efekt ;)
    Przyda mi się również to z podkreśleniem oczu. Przeważnie daje ciemne cienie i jak widać tutaj leżał mój błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre znam, zastanowię się nad wypróbowaniem patentu z wsuwkami ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze myję czerniejące srebro pastą, wygląda jak nowiutkie :D cenne rady,z wielu z nich rzeczywiście korzystam na co dzień, lakier na oczko, czy jasny cień w kącik oka.. wszystko się sprawdza ;)
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super rady! Przyznaję, ze nie o wszystkich wiedziała ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka wskazówek na pewno wykorzystam! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne wskazówki. Jeśli chodzi o punkty z olejkiem rycynowym, to ja korzystam z niego od jakiegoś czasu, ale efektów jak na razie nie widzę. Może jeszcze poczekam i coś zauważę.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne wskazówki, szczególnie przyda mi się ta o olejku rycynowym!
    Super blog, obserwuję i czekam na więcej!
    Pozdrawiam, Julia z morovv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetne! Z pewnością skorzystam z Twoich wskazówek. Naprawdę doceniam, że jako kobieta nie boisz się przedstawić swoich trików. Wiele dziewczyn niestety chowa takie cenny rady dla siebie.
    Najbardziej podoba mi się pomysł z olejem rycynowym, jako, że korzystam z niego od długiego czasu i nigdy mnie nie zawiódł:) W dodatku trik kosztuje grosze... Rzęsy rosną jak na sterydach, a brwi wyglądają jak krzaczki:D Trzeba często regulować.
    Może wzajemna obserwacja? -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne wskazówki, większość znam i używam je na co dzień :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! blog jest cudowny!
    Obserwuję!! :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)