10 najlepszych świątecznych filmów

Hejka!
Jak Wam mija grudzień? U mnie w końcu spadł śnieg, co dało mi motywację, do napisania nowego posta, o tematyce świątecznej. Do końca miesiąca, możecie spodziewać się, samych klimatycznych, nawiązujących do świąt wpisów. Oto pierwszy z nich, w tym miesiącu. Postaram się, przybliżyć Wam, aż 10 filmów, które warto obejrzeć, aby wbić się w świąteczny nastrój. 





1. 'Kevin sam w domu', 'Kevin sam w nowym Jorku' 
Stara komedia, która w wielu domach, stała się już tradycją. Kevin, w święta przyciąga miliony widzów, co roku. Co nie jest dziwne, bo to jeden z najlepszych świątecznych filmów. Można się pośmiać :)


2. 'Listy do M' (każda część)
Genialna komedia, opowiadająca wiele historii. Znajdziemy tam wątki miłosne, rodzinne, świąteczne oraz te przygnębiające. Chyba każdy z Was oglądał choć jedną część.

3. 'Cud na 34 ulicy'
Święty Mikołaj z centrum handlowego, sprawia, że mała Susan, znowu zaczyna wierzyć w Mikołajja. 



4. 'Cztery gwiazdki'
Historia pary, która próbuje odwiedzić, każdego z czwórki, swoich rozwiedzionych rodziców. 


5. Dwanaście świątecznych randek'
Bohaterka, nie może pogodzić się, z rozstaniem z Jackiem. W Wigilię, kobita umawia się na randkę w ciemno. Mężczyzna okazał się być czarujący, jednak bohaterka odrzuca go. O północy
niespodziewanie czas się cofa, i zyskuje szansę na przeżycie Wigilii jeszcze raz.

6. 'To właśnie miłość' 
Film opowiada historię dziesięciu miłości. Każda różna od siebie, wyjątkowa. 


7. 'Opowieść wigilijna'
Każdy chyba słyszał o książce na podstawie, której powstał właśnie ten film. Opowiada on o skąpym człowieku, który zmienia się pod wpływem, odwiedzin trzech duchów.


8. 'Holiday'
Dwie nieznajome, wpadają na szalony pomysł, aby na święta, zamienić się domami. Obydwóm kobietą, nie udało się w miłości. Teraz jednak, w nowych domach, wszystko się zmienia.


9. 'Grinch. Świąt nie będzie'
Grinch, jest to złośliwy mieszkaniec jaskini, który nie znosi świąt. Postanawia, że zepsuje je, mieszkańcom pobliskiego miasteczka. 


10. 'Ekspres polarny' 
Historia opowiada o ośmiolatku, który niestety traci wiarę w Świętego Mikołaja. Jednak wszystko zmienia się, w momencie, gdy w Wigilię, zostaje obudzony przez nadjeżdżający pociąg. Konduktor, zapraszam chłopca na podróż, do samego Bieguna Północnego. Chłopiec poznaje nowych przyjaciół, z którymi przeżywa wiele przygód. 


Oglądaliście, któryś z tych filmów? :) 


Pozdrawiam, M.

29 komentarze

  1. Tylko Kevina☺
    No nie wiem jak dla innych ale dla mnie Święta bez Kevina,to nie Święta ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak co roku będzie co ogądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio byłam na 3 części Listy do M, świetny film!
    A co do Kevina? Już mi się niestety znudził :(

    xxPozdrawiam, zostaję na dłużej!
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/12/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ukochane świąteczne filmy to zdecydowanie Holiday, Grinch i Love Actually :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam wszystkie! :D Kevina lubię do dziś! :D Święta bez Kevina nie są świętami... haha :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam "Kevin sam w Nowym Jorku", naprawdę świetny film :)
    https://dizzyfashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ,,Opowieść Wigilijną'' <3. 4 brzmi fajnie ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wszystkie z tych filmów widziałam, więc dzięki za pomysły, pewnie coś wybiorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez Kevina nie ma świąt :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love Actually to chyba najlepszy film :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie lubię Kevina i nie jestem pewna czemu ludzie sie nim tak zachwycają ;) Ja kocham Grincha oraz Ekspres Polarny :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam amerykańskie świąteczne komedie. Zawsze jest pełno śmiechu ;D http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te filmy oglądałem:D.
    Bez Kevina świąt sobie nie wyobrażam. Mimo, że oglądałem go już milion razy zawsze sobie gdzieś tam leci w tle, gdy jest emitowany w TV.
    Szczególny sentyment mam do ''Opowieści Wigilijnej''. Naprawdę można sobie sporo przemyśleć przy tym filmie.
    Bardzo mi tu brakuje filmu ''Jack Frost''. Śmiem powiedzieć, że potrafi wzruszyć, dać do myślenia i pokazać jak bardzo kruche jest życie...
    Świetny wpis!
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. So many wonderful dresses glamchase unicorn sequin dress reviews waiting for your option if you want to be a beautiful lady,please choose our dresses.
    http://www.glamchase.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kewin sam w domu to klasyk :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że nie znam wszystkich, będę miała jeszcz coś do pooglądania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy okazji bardzo serdecznie zapraszam na bloga, gdzie czeka konkurs Konkurs mikołajkowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Kevin to już tradycja :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12/06/2017

    Oglądałam cztery filmy z wymienionych. Koniecznie muszę zobaczyć film 6 ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam 2 z wymienionych filmów w tym Kevina, który po prostu mi zbrzydł 😞
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. 6 to mój ulubiony bo gra tam Keira którą uwielbiam <3 Obserwuję i będę wdzięczna za rewanż ;-]

    OdpowiedzUsuń
  22. Kevina uwielbiam i zawsze powtarzam, że bez Kevina nie ma świąt.
    Resztę filmów również kojarzę i listy do M także są moją ulubioną pozycją, ale nie zapominając o "Opowieściach wigilijnych" bo to bardzo ciekawy film z morałem.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale trafiłas z tym postem! Własnie spisuję sobie filmy do obejrzenia w grudniu z tematyką swiąteczną, uwielbiam komedie w tle ze sniegiem, choinką i prezentami, a Kevin - to już tradycja u mnie w rodzinie hah :D

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Brakuje mi tutaj jeszcze "Jack Frost". Jako dziecko nie moglam sie doczekac tego filmu na swieta :)
    Świetny post, czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W odpowiedzi na twój komentarz z chęcią obserwuję i zapraszam do obserwacji :)

    http://sensownasfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsza klasyka!
    http://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Holiday to zdecydowanie mój świąteczny faworyt! :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądałam Kevina, "Opowieść wigilijną" i "Holiday" (ale chyba nie w całości). :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)