Świąteczne oczekiwanie: kolaż inspiracji #1

Witajcie! 
Czy tylko ja już odczuwam świąteczny klimat? W każdym sklepie znajdziemy już świąteczne ozdoby, w telewizji lecą klimatyczne reklamy a u mnie w domu codziennie znajduję na stole mandarynki ♥ Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie te owoce to oznaka świąt. :) 

Dzisiejszy post, będzie miał za zadanie zainspirować mnie, jak i Was do świątecznych przygotowań, nastrojów i działań. Został już lekko ponad miesiąc, do mojego ulubionego święta w całym roku. Na większości blogów, które obserwuję znać już, że większość z Was czuje ten klimat. 






A na koniec moja ulubiona świąteczna piosenka ♥ 




Pozdrawiam, M.

14 komentarze

  1. Ja póki co staram się bronić przed tą świąteczną otoczką, żeby mi nie zbrzydła przed samymi świętami =) Jednak ozdoby świąteczne, które planuję wykorzystywać do zdjęć na bloga jakoś same mi wpadają do koszyka =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam czuć już ten świąteczny klimat. Głównie dzięki reklamom i ozdobom w sklepach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie czuję tej świątecznej aury, nie mniej jednak coraz bardziej niecierpliwię się na myśl świąt :). Nie mogę się już doczekać. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam święta Bożego Narodzenia ;) wszystkie te dekoracje, klimat i piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też już czuję Święta ☺
    A "Last Christmas" chyba nigdy mi się nie znudzi 😍
    Bardzo fajne inspiracje 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powoli czuć klimat świąt. Dzisiaj wracając z pracy lampki na latarniach już się świeciły! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od listopada czuję ten klimat :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero dzisiaj poczułam Święta i nie mogłam się ich doczekać przez to że u mnie padał śnieg :D jeszcze jak odwiedzę w środę Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu to już wgl! również obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak już się zaczyna ten świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful post.x

    Follower # 38.I'm following you! If you like my blog, you can follow me back here,
    Beauty Drugs Stay in touch. Love xox

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje! Jejkuuu jak ja kocham wszelkie światełka! *_*
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Część zdjęć z Twojego kolażu mam zapisanych na telefonie ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nadal nie czuje tego klimatu świąt pomimo, że w sklepach jest pełno świątecznego asortymentu a w miastach pojawiają się już ozdoby :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje! Ja kocham święta i zawsze achwycają mnie te ozdóbki w sklepach:D

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)