10 najlepszych filmów fantastycznych #1

Witajcie kochani!

Czy lubicie fantastykę w filmach? Bo jeśli tak, to ten post jest dla Was. Ja osobiście uwielbiam różnego rodzaju czary i magię w filach. Jest to pierwszy tego rodzaju post na blogu. Poznacie zwiastuny i krótkie opisy filmów. Zapraszam do czytania! :)



1. "TED"
Kto nie zna tego szalonego i śmiesznego miśka? Jeśli ktoś nie oglądał filmu, to na pewno chociaż kojarzy tą postać. Powstały dwie części, osobiście wolę jednak tą pierwszą. Historia ta opowiada o życiu dorosłego już, bo 35-letniego mężczyzny, który bardzo chciałby ułożyć sobie na stałe życie. Jednak w tym przeszkadza mu TED, który ściąga Johna na złą drogę.



2. "Dary Anioła: Miasto kości"
To właśnie w tej tematyce filmy uwielbiam; dziwne istoty, magia, zła i dobra strona. Historia opowiada o życiu na pozór przeciętnej dziewczyny, która dowiaduje się, że nie jest normalnym człowiekiem. Należy ona do Nocnych Łowców, którzy mają chronić świat przed złymi demonami. Mam lekkie wrażenie, że ten film jest dość podobny do "Zmiechrzu'.



3. 'Harry Potter'
Tego filmu chyba nie muszę opisywać, bo każdy go świetnie zna. Jest to seria ośmiu filmów, nakręconych na podstawie książek autorstwa J.K. Rowling. Odnajdziemy tam wątki walki dobra ze złem czy też miłosne. Polecam zrobić sobie maraton w któryś zimowy wieczór  :)



4. "Czarownica"
Tytułowa bohaterka Diabolina, zostaje zdradzona i w złości rzuca klątwę na Aurorę, która właśnie przyszła na świat w sąsiednim królestwie. Zdrada zmieniła jej serce w kamień.
Jest to dość bajkowy film, ale można się pośmiać.



5. "Królewna Śnieżka i Łowca"
Film ma podobną budowę jak powyższy. Historia opowiada o Królewnie, która ma zostać zabita przez Łowcę z rozkazu złej Królowej, która właśnie objęła władzę. Mężczyzna jednak pomaga zagubionej dziewczynie. Główną rolę odgrywają tutaj również Krasnale, których jest aż siedmiu.



6. "Dziewczyna w czerwonej pelerynie"
Genialny film, na podstawie "Czerwonego Kapturka". Po bardzo długim okresie do małej miejscowości powraca wilkołak. Każdy się boi, wiadomo tylko, że osoba która nim jest mieszka w wiosce. Valerie odkrywa, że łączy ją jakaś więź z bestią.



7. "Polowanie na czarownice"
Film opowiadający o walce ludzi z czarownicami. Jedną złapaną, postanawia przetransportować nasz bohater do odległego opactwa.



8. "Piraci z Karaibów"
Tą serię filmów również każdy zna. Najnowsza część, miała swoją premierę w tym roku. Śmieszne a momentami budzące dreszczyk emocji przygody kapitana Jacka Sparrowa długo utkwiły mi w pamięci.



9. "Mroczne cienie"
Śmieszna komedia, opowiadająca o człowieku, który powstał z grobu i trafił do lat 70. Stało się tak, ponieważ został ukarany przez mściwą wiedźmę.


10. "Piękne istoty"
Film opowiada o chłopcu, który poznaje tajemniczą dziewczynę. Młodzi zakochują się w sobie. Szybko jednak okazuje się, że dziewczyna nie jest typową nastolatką.



Oglądaliście któryś z tych filmów? A może obejrzycie? 
Jaki rodzaj filmów chcielibyście w następnej dyszce?

Pozdrawiam, M.

20 komentarze

  1. Nie jest to mój ulubiony gatunek filmów, ale część z powyższych miałam okazję oglądać i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Harry Potter'', ''Królewna Śnieżka i Łowca'', ''Polowanie na czarownice'', ''Piraci z Karaibów'' - te filmy obejrzałam z tych, które opisałaś. Resztę też chętnie zobaczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/16/2017

    Z podanych filmów oglądałam wyłącznie pierwszy :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż za fantastyką nie przepadam, to Piraci z Karaibów razem z zataczającym się Deppem to moi faworyci <3

    Z tego gatunku podobały mi się jeszcze Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka z nich oglądałam ☺
    Chętnie bym poczytała o jakichś thirellach, kryminałach ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje, chętnie je przejrzę na weekendzie i coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z nich oglądałam, niektórych nie znam, więc może skuszę się je obejrzeć. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie posty, muszę koniecznie zapisać sobie niektóre tytuły. ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Dary Anioła'' polecam przeczytać, raczej nie są podobne do Zmierzchu, książki duuużo lepsze ;). Ostatni film bym obejrzała ;).Obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydają się fajne, kilka z nich oglądałam :D

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. "Harry Potter" Zakochana w książkach i filmach, a "Ted" rozbawia do łez.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka filmów widziałam i bardzo lubią, do obejrzenia pozostałych mnie zachęciłaś ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post :-)I like Harry Potter.
    I following you now #35, follow me back please?
    SimonetaBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam film "Królewna Śnieżka i łowca" i całkiem mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam większość tych filmów. Teraz mam zamiar przeczytać ksiażki 'Dary anioła' :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11/19/2017

    Agh. Nie znam osoby, która zapewne nie słyszała by o Harrym Potterze! Mój ulubiony film fantasy. Świetne zestawienie :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam mniejszość z wymienionych. Muszę nadrobić ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem zwolenniczką fantastycznych filmów i nawet książki w tym klimacie kurzą się na moich półkach ;) Jednak muszę przyznać, że post jest przygotowany w świetny sposób - jasno, czytelnie, wraz ze zwiastunami. Mega!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :))

    Pozdrawiam :)
    www.blondevsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)