PANTENE Pro-V, Moisture Renewal, Intensive Mask, czyli intensywna maska nawilżająca do włosów suchych

Hejka! 

Co u Was słychać? Jak spędzacie jesienne, długie i ciemne wieczory? Dziś sobota, jakieś szalone plany? :D 
Dzisiejszy post, dotyczył będzie jednej z lepszych maseczek do włosów, jakie udało mi się testować. Polecana przez wiele osób, słynna na forach internetowych. Osobiście dowiedziałam się o niej poprzez koleżankę, która mi ją poleciła. 
Maska jest idealna do moich rozjaśnianych włosów. Jak się pewnie domyślacie, są one suche i skłonne do łamania się. Ta odżywka bardzo pomogła doprowadzić je do porządku. 

Zacznijmy od wizualnej części recenzji. Maska ma ładne i wygodne opakowanie, bezpiecznie zapieczętowana folią. Na wieczku znajdziemy instrukcję, jak otworzyć maskę. Z boku opakowania znajdziemy opisany sposób w jaki należy ją używać. Maskę należy nałożyć na wilgotne włosy i wmasować ją od nasady aż po końcówki. Po 2 minutach, możemy spłukać preparat. Osobiście trzymam ją troszkę dłużej. Nie wierzę w magiczne 2 minuty, które nagle poprawią kondycję moich włosów. Polecam trzymać ją choć 15 minut. Całe opakowanie zawiera 300 ml i jest bardzo wydajne. 


Zadaniem maski jest nawilżenie suchych włosów. Z boku opakowania napisane jest, że powinna również sprawić, aby nasze włosy były miękkie w dotyku. I co do tego to się zgodzę. Włoski są mięciutkie i lśniące. Dodatkowo z własnego doświadczenia mogę dodać, że włosy bardzo ładnie pachną po umyciu. Nawet przy użyciu suszarki, włosy nadal się miękkie i nawilżone. Warto zaznaczyć, że już niewielka ilość produktu wystarcza na całe włosy, dzięki czemu odżywka jest bardzo wydajna. 



A co z ceną? Dałam za nią na promocji w jednym z marketów 14,99 zł. W drogeriach znajdziecie ją za 19,99 zł. Uważam, że cena wręcz śmieszna, patrząc na działanie maski. 


Podsumowując, widzę same plusy zakupu tej maski. Niska cena a do tego dobra wydajność produktu, powinna Was dodatkowo zachęcić. :) 
Polecam z całego serca! ♥ 


Pozdrawiam, M.

19 komentarze

  1. Nigdy nie próbowałam Pantene. Ciekawe jakby się na mnie sprawdził :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    mysterious-bunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tej maski ale chętnie spróbuję jak ją tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej masce. Muszę ją w końcu kupić. :)
    Pozdrawiamy! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio szukałam dobrej maski, aczkolwiek aktualnie już mam swoje produkty do włosów, przy następnej okazji pomyślę o tej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą maskę (wersja dla włosów farbowanych ☺) i również jestem z niej bardzo zadowolona ☺
    Pozdrawiam
    Obserwuje
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie muszę ją wypróbować :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11/12/2017

    Ciekawy produkt! Przyznam szczerze, że pierwszy raz się z nim spotykam :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam do grona obserwujących :)
    a maskę muszę koniecznie wyprobować

    https://makeupbychloee.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11/14/2017

    Bardzo lubię produkty Pantene, miałam kiedyś podobną odzywkę tyle że w tubie do wyciskania :) Zyskałaś nowego obserwatora! :* Zachęcam do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro maska jest dobra to nie pozostaje mi nic innego jak tylko ją wypróbować :) Zostaję tu na dłużej i pozdrawiam, MyBlondHair! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta złota seria od Pantene jest extra :D Sama jestem w trakcie testowania odzywki 3 minutowej i coś sądzę, że polubimy się na dłużej :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review!!Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna recenzja! Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam masek, ale gdy najdzie mnie taka ochota to być może kupię tę :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze ważny jest dla mnie skład maski, a szczególnie od momentu, kiedy postanowiłam bardziej zainteresować się doborem odpowiednich kosmetyków do włosów. Moje włosy na daną chwilę są normalne z tendencją do puszenia, dlatego zastanawia mnie jak sprawdziłaby się ta maska na moich włosach. Mimo wszystko Pantene nie jest moją ulubioną marką, choć mam właśnie lakier o raz piankę do włosów od nich i są super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O! u mnie czeka 3 minutowa odżywka z tej serii na testy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam tej maski , ale szampony z ich firmy lubię bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)