Lane Perfumy Francuskie - Ambra

Witajcie!
Jakiś czas temu skorzystałam z oferty jednej z rozlewni perfum. Niestety nie pamiętam nazwy firmy, ale mam bardzo pozytywne wspomnienia z perfumami, które od nich dostałam. 
Tak, więc postanowiłam jeszcze raz zaryzykować i zamówić jakiś flakonik. Nie znałam nazwy poprzedniej rozlewni, więc wybrałam firmę Ambra. Ma wiele pozytywnych komentarzy. 



Zamówiłam zapach numer 114, czyli ENVY ME - GUCCI. Jest to kwiatowy/orientalny perfum. Jego nuty zapachowe to; piwonia, jaśmin, chińska śliwka, granat, ananas, pieprz, piżmo, herbata, tek, drzewo sandałowe. 
Szczerze mówiąc, na początku spodziewałam się innego zapachu. Uważam, że różni się od oryginału. Przy pierwszym użyciu, stwierdziłam, że nie będę go używać, bo po prostu mi się nie podoba. Czuć było jakby pieprzowy zapach. Jednak po chwili, się lekko zmienił i można było go zaakceptować. Uważam, że jest nieco bardziej intensywniejszy od oryginału. 
Zamówiłam największą z możliwych pojemności 108 ml. Perfum bardzo wydajny, wystarczy raz psyknąć aby zapach utrzymywał się przez dłuższy czas. Wychodząc w sobotę wieczorem, użyłam go, rano zapach nadal utrzymywał się na bluzce. Tu wielki plus dla nich. 
Perfum posiada ładne opakowanie. Lubię prostotę. Szklana buteleczka, z białego szkła z naklejką  w barwach złoty-czarny, umieszczona była w czarnym kartonowym pudełku. 
W ofercie firmy znajdziemy wiele zapachów. Możemy wybrać mniejsze pojemności: 35 ml (14zł), 60 ml (22zł) i 108 ml (32zł). 







Podsumowując uważam, że zapach jest uwodzicielski i zmysłowy. Dodatkowo bardzo długo się utrzymuje, jednak następnym razem chciałabym wypróbować inny perfum z tej rozlewni. 


Mieliście kiedyś do czynienie z tą firmą? Zamawiacie 'podróby' popularnych perfum? 



Pozdrawiam, M.

33 komentarze

  1. Ja nie zamawiam podróbek perfum, wolę oryginały bo zdecydowanie dłużej się trzymają na mojej skórze. Dodatkowo nie lubię kradzieży pomysłów i to mnie skutecznie zniechęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale te perfumy mogłyby mi się spodobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam tego typu perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy. Ja za często nie kupuje perfum. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że słyszałam o tef firmie, ale może tylko mi się wydaje :)
    Jeżeli chodzi o perfumy, to ja zawsze kupuję oryginały. Podróbki rzadko kiedy są podobne do zapachu, który mają przypominać :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z perfumami mam ciężko, bo bardzo rzadko mogę dopasować jakiś zapach do siebie, dlatego zakupić z internetu nie raczę ;/


    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny
    http://vikk-vika.blogspot.com/2017/11/swieta-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko kupuję perfumy, bo zapach naprawdę musi mi się spodobać :) Dlatego mam niewiele flakoników w mojej kosmetyczce. Najbardziej lubię zapachy cytrusów ale jestem otwarta na różne inne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam co prawda kilka swoich ulubionych zapachów, i w większosci tez okresliłabym je mianem zmysłowych więc ten pewnie też by trafił w mój gust;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11/23/2017

    Opakowanie, a także flakonik bardzo fajnie się prezentują ^^ Jestem ciekawa zapachu tych perfum :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam nigdy o tych perfumach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie zamawiałam z podobnych stron. Super, że zapach Ci się podoba i nie zawiodłaś się na tej firmie:)

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tym zapachu, może najwyższy czas przetestować?:)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego zapachu, ale chętnie powącham jak spotkam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu, ale z chęcią go poznam jak natrafie na niego.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam ani o firmie, ani o perfumach. Wyglądają całkiem dobrze, chociaż szkoda, że trochę różnią się od oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfum z tej rozlewni nigdy jeszcze nie miałam ale korzystam z innej ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie zamawiałam takich perfum, nawet nie wiedziałam, że takie 'podróby' produkują ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zamawiam takich perfum, uważam że jak ktoś nie może sobie pozwolić na oryginały to powinien poszukać czegoś tańszego. w końcu w drogeriach jest tyle pięknych i tanich zapachów :)

    www.vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze ich :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy wczesniej nie mialam okazji slyszec o tej marce perfum ;pp


    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/autumn-of-my-madness.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nazwa "Ambra" chyba gdzieś obiła mi się o uszy, ale tylko tyle. Nie zamawiałam nigdy podróbek, ale nie mam nic przeciwko, a cena wręcz zachęca. Dla mnie jest najważniejsze by dana firma kosmetyczna nie testowała swoich produktów na zwierzętach, nie wiem jak to ma się do rozlewni perfum, muszę kiedyś to sprawdzić ;)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach musi być cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezentują się przepięknie, ciekawe jak pachną :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super są zaprezentowane na zdjęciach. Szkoda że nie mogę poczuć zapachu

    tanajmniejsza.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale brzmi kuszącą

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze zastanawia mnie czy te perfumy faktycznie pachną identycznie tak jak oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfumy prezentują się ślicznie, chętnie skorzystam z tej oferty!:)

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają bardzo elegancko:) Ciekawi mnie ich zapach;>
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Looks amazing, I would love to try it. :)
    PS: Would you like to follow each other? Let me know on my blog. <3

    The Fashion Spell | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobre perfumy damskie dodają pewności kobiecie. Ostatnio czytałam też fajny artykuł na temat perfum damskich z feromonami: https://mojakosmetyczka.pl/perfumy-damskie-z-feromonami-czy-dzialaja-dodaj-sobie-pewnosci-siebie/ - polecam się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja miałam raz perfumy z nennes. Okropieństwo. Perfumy może i były podobne ale czuć było, że zapach żywcem CHCE pachnieć jak oryginał co sprawiało że był tym bardziej okropny. Czytając Twój wpis przypomniał mi się ten zapach https://encyklopediaperfum.pl/perfumy/yves-saint-laurent-libre-intense. Wspaniałe perfumy i wcale nie aż takie drogie więc polecam Ci je sprawdzić ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)