Podsumowanie miesiąca - październik

Witajcie,
wielkimi krokami zbliżamy się do końca roku 2017. Postanowiłam wprowadzić na bloga, podsumowanie miesiąca w formie liczb (ilość wejść w danym miesiącu, spis krajów itp), na pewno wrzucę kilka fotek, które udało mi się wykonać przez ten okres i wypiszę ważniejsze wydarzenia z mojego życia. Będzie to miało formę pamiętnika. Zbiorowisko zdjęć, wspomnień oraz statystyka odwiedzin bloga.
Piszecie się na to? :))) Już dziś zaczynam!

PAŹDZIERNIK 2017 
- Club z przyjaciółkami pod Tarnowem 
- Piątek w Cukrolandii, impreza w aucie 
- Kino, film"Botoks" 
- Sajgonki ♥ 
- Jesienne ognisko z kuzynem 
- Nowa sezonowa praca w Mielcu z Natalką <3
- Rozwalona ręka ;/ 
- Sobota u Madzi %
- Niedzielna domówka u mnie

Wieczór z moim mężczyzną. 

Do pracy. 

Ognisko na zakończenie sezonu.

Domówka w niedzielę. 

Ramka trafiła na ścianę. 

Selfie.


W pracy z Natalką.



PODSUMOWANIE BLOGA:

- Najpopularniejszy post: Recenzja dwóch szminek z Aliexpress
- Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 212
- Odbiorcy: Polska 201, Portugalia 7, USA 3, Niemcy 1


Pozdrawiam,
M. 

35 komentarze

  1. Świetny pomysł z takim pamiętnikiem :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam to na jakimś blogu ;)
      Dziękuje, podaj linka to i ja chętnie zaobserwuję Twojego ♥

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z takim podsumowaniem! :D
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/31/2017

    Bardzo ciekawe podsumowanie. I zdjęcia które wszystko dopełniają :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Botoks" to według mnie jeden, wielki niewypał! :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem podobnego zdania. Zwiastun mnie zachwycił, natomiast film dno

      Usuń
  5. great post.. I follow you, Hope you will follow me back
    kisses

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl na post widac ze pazdziernik byl bardzo udanym miesiacem chociaz wspolczuje ci tej rozwalonej reki! <3
    Mam nadzieje ze listopad bedzie jeszcze lepszy! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na post gdzie opisalam co tak bardzo wkurzylo mnie w tego rocznym Halloween <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuje bardzo :D

      Chętnie zerknę :*

      Usuń
  7. Październik strasznie nie dopisał z pogodą, chyba bym zamarzła na ognisku :D Chociaż może ze 2-3 dni były ładne.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był jeden z tych słonecznych dni ;))
      Chętnie odwiedze ;**

      Usuń
  8. bardzo fajniutki post :) i zapewne miłe dla Ciebie wspomnienia utrwalone w super sposób tutaj na blogu :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Anonimowy11/03/2017

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11/03/2017

    Świetne podsumowanie miesiąca i bardzo fajny mix zdjęć :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i bardzo fajne zdjęcia
    pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł na post ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że sporo się u Cb działo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie ☺
    Bardzo mi się podoba taka forma☺
    Ech tego ogniska bardzo zazdroszczę 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ja też już zawiesiłam świąteczne lampki :) Bardzo fajny mix! Super buty z drugiego zdjęcia.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma być szczera to lampki są u mnie w pokoju przez cały rok :D Tylko zmieniam ich położenie ;* Wcześniej mialam na oknie ;))

      Usuń
  16. Bardzo fajne podsumowanie miesiąca :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pod Tarnowem... hmmm 139?? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, widzę, że październik był ciekawy ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)