Przegląd katalogu 02/2020 od Avon | Kuracja z protinolem.

WITAJCIE!

Kilka dni temu, wyszedł najnowszy, aktualny katalog od Avon 2/2020. Obowiązuje on od 16.01-05.02.2020 roku. Jakie oferty on w sobie kryje? Otóż totalnym HITEM, tego wydania jest kuracja na bazie PROTINOLU. Najważniejszym zadaniem, tego produktu, jest przywrócenie skórze poziomu kolagenu. Jak się to dzieje i wszystkie jego cechy zostaną dokładnie opisane w następnym wpisie, który już szykuję. Mam okazję testować te ampułki na własnej skórze, więc czekajcie na wpis, który ukaże się w przyszłym tygodniu. 


Już na pierwszej stronie, zaraz po otwarciu katalogu, widzimy bardzo ciekawą promocję. Okazja "GENIALNE TRIO" to zestaw w którego skład wchodzi Tusz Geniusz, perfumy Attraction 30ml oraz szminka od Luxe. Wszystkie trzy kosmetyki kupimy za łączną sumę 29,99 zł. Jest to bardzo korzystna cena, biorąc pod uwagę, że sama szminka kosztuje około 20 zł, zapach 20 zł i tusz również coś koło tego. Oczywiście, żeby nie było tak łatwo, to musimy spełnić warunek. Podana cena za zestaw będzie dostępna tylko w momencie zakupu dowolnego produktu ze stron 3-15. Na kolejnych kartkach znajdują się zestawy wraz z jednodniową kuracją, czyli ampułką z protinolem, cały zestaw siedmiodniowej kuracji, krem pod oczy, kremu i różne serum od marki Anew. 


Tutaj mamy właśnie tę kurację siedmiodniową, którą również posiadam i jestem w trakcie testów. Wykorzystałam dopiero trzy, ale jestem pod wrażeniem. Nie będę jednak spojlerować przyszłego wpisu. Dana kuracja kosztuje 69,99 zł i producent zaleca zakup jej i zastosowanie raz w miesiącu. 


Kolejna nowość, za której zakup możemy wybrać zestaw trzech produktów za 29,99. Jest to krem pod oczy, którego głównym zadaniem jest redukcja, cieni pod oczami. Jak sami widzicie, pudełeczko zostało podzielone na dwie części: jedna, jasna służy nam na dzień a druga, zielona na noc. Jego cena to 21,99 zł. 


Kolejny fajny zestaw za ciekawą cenę. Na tej stronie znajdziemy niezastąpione i delikatne perełki do twarzy wraz z pędzlem do ich aplikacji. Możemy wybrać dwa zestawy: rozświetlający wraz z wachlarzowym pędzlem lub zestaw brązujący, w którym możemy wybrać jeden z czterech odcieni: Medium Tan, Cool, Deep Bronze, Warm Glow. W tym zestawie dostajemy również ścięty pędzel do konturowania. Cena: 29,99 (przy zakupie dowolnego produktu z katalogu). 


W katalogu 2/2020 znajdziemy również promocję dla osób, które uwielbiają linię zapachów Perceive. Za zakup dwóch buteleczek zapłacimy 65,99 zł. Dzieląc to na pół, wychodzi na to, że jeden zapach kupujemy za 33 zł. Uważam, że to bardzo korzystna cena, jeśli chodzi o ten produkt. Do wyboru mamy oczywiście cztery wariaty: klasyczny Perceive (niebieski), Soul (fioletowy), Sunshine (żółty), Daw (zielony). 


Akcja "BONUS" występowała już w poprzednim katalogu. Tym razem mamy do zakupu zapach 100 ml TTA Today za 69,99 zł oraz podkład od Luxe za 29,99 zł. Ceny bardzo korzystne, jednak jak zwykle mamy haczyk. Obie ceny będą obowiązywać tylko wtedy gdy wydamy na zakupy w katalogu 39,99 zł. 


W tym katalogu wprowadzono kolejną nowość, są nią pomadki w płynie, matowe z metalicznym połyskiem. Nie powiem, bo brzmi to całkiem ciekawie. Nie miałam okazji jeszcze testować, ale chyba się skuszę. Jest to kremowy, nawilżający kosmetyk, dostępny w 8 kolorach. Jej cena to 19,99 zł. 


Kolejna nowość, tym razem w strefie zapachów. Producent twierdzi, że jest to doskonały wybór na zbliżające się święto - Walentynki. Wprowadzone zostały dwa nowe zapachy w wersji dla NIEJ i dla NIEGO. Oba zawierają olejek bursztynowy, który uchodzi za rozpalającego zmysły i za uwodziciela. Niuchając pachnącą stronę, uważam, że na damski mogłabym się pokusić, jednak męski jest dla mnie totalnie odrzucający. Cena za sztukę to 49,99 zł. 


W dobrej cenie znajdziemy w tym katalogu maseczki do twarzy z linii Planet Spa. Do wyboru mamy cztery produkty: rozświetlająca peel off, głęboko oczyszczająca, wygładzająca i wygładzająca peel off. Za każdą z nich zapłacimy 7,99 zł, przy zakupie dowolnego produktu z katalogu. Poniżej maseczek znajdziemy również aplikator do ich nakładania, który jest nowością. Zakupimy go już za 15,99 zł. 


Jeśli lubicie szampony i odżywki od marki Avon, to mam dla Was świetną wiadomość. Są one teraz na dość wielkiej przecenie, za odżywki 250 ml zapłacimy 8,99, natomiast za szampony o pojemności 700 ml 12,99 zł. Oczywiście promocja będzie działać, tylko wtedy, jeśli kupimy coś w katalogu. Jest to podobnie jak większość oferta wiązana 1:1, czyli zakup jednego produktu z katalogu, upoważnia nas do odebrania jednego szamponu lub maski po tej cenie. 


Na samym końcu czeka na nas nowość linii Encanto. Tym razem wypuszczono kosmetyki o zapachu słodkiego ananasa, soczystej jeżyny oraz drzewa sandałowego. Całość nazwano "Czarująca". Niuchając stronę zapachową, uważam, że są za słodkie. Moimi ulubieńcami są kosmetyki "Zmysłowa", ciemno-różowe. W nowościach "Czarującej" znajdziemy balsam, żel, krem do rąk, zapach, mgiełkę. Na kolejnych stronach dostępne są zestawy w korzystniejszych cenach. 



Podoba się Wam coś w katalogu 2/2020? 
Co sądzicie o nowościach? 
A może coś zamówicie? 

Pamiętajcie, że jestem Ambasadorką Piękna, więc jeśli chcielibyście coś zamówić, lub czegoś się dowiedzieć, to zapraszam do kontaktu pod email.

E-mail: monikarak97@gmail.com
Instagram: konto blogowe konto prywatne
Pozdrawiam,
Moncia ♥

17 komentarze

  1. Anonimowy1/18/2020

    Szampony ciekawie się prezentują :D Na ten moment mam szamponów pod dostatkiem, ale lubię produkty z Avon :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym katalogu zamówiłam jedynie mgiełki do ciała, ponieważ była fajna cena za dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się trochę boję pielęgnacji tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nieźle się prezentuje, ten katalog 🙂
    Jestem ciekawa ,efektów testowania tych ampułek- czekam na wpis 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Avon always have great products. Thank you for sharing this catalog.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/biobaza-exclusive-eye-gel_19.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętam już, kiedy oglądałam katalog z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Se ve todo precioso ! Me encantaría verte pronto por mi blog !
    Es un placer leerte! Que tengas un día estupendo ! 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kuszące propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą kuracją z protinolem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, dziękuję za przypomnienie - moje ukochane perfumy w promocji :).
    Dawno ich nie używałam, i nic też nie zamawiałam z Avonu, muszę to nadrobić 😁. Pozdrawiam 💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Avonu zazwyczaj zamawiam płyny do kąpieli i żele pod prysznic :) produktów do twarzy nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie prezentuje się ten katalog, jednak ja obiecałam sobie, że nie kupuję nowych kosmetyków dopóki nie wykończę swoich zapasów :D No chyba że trafię na wyjątkową okazję, której nie będę mogła przepuścić :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. z avonu najlepsze są perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te nowe metaliczne pomadki prezentują się cudnie skusiłam się na jeden z odcieni :) I oczywiście, jak zawsze przy nowych aromatach, zamówiłam płyn do kąpieli mango - co za zapach! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś robiłam u siebie przeglądy katalogów Avon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)