ZASTRZYK MŁODOŚCI | Najnowszy HIT w pielęgnacji skóry od Avon! Anew Skin Reset Plumping Shot.


W najnowszym katalogu marki Avon, możemy znaleźć obiecującą nowość, którą wprowadzili niedawno na rynek. Jest nią zestaw ampułek, których zadaniem jest przywrócenie poziomu kolagenu w skórze. Odmładzająca kuracja, trafiła pod linię pielęgnacyjną Avon - Anew. Osobiście bardzo lubię kremy oraz maseczki, które się w niej znajdują. Chcecie wiedzieć więcej na temat produktu? Jak on sprawdził się u mnie? Warto inwestować, czy nie? Zapraszam do dzisiejszego wpisu.


Od producenta:


7-dniowa kuracja, która zaskoczy efektami. Nowa, przełomowa technologia, której jeszcze nie było na rynku. Protinol, który odbudowuje dwa typy kolagenu.Technologia PROTINOL to prawdziwa REWOLUCJA W PIELĘGNACJI SKÓRY pomaga stymulować produkcję 2 typów kolagenu.POMAGA PRZYWRÓCIĆ POZIOM KOLAGENU W SKÓRZE SPRZED 7 LAT W 7 DNI* dla efektu spektakularnie jędrniejszej i bardziej elastycznej skóry.- Po 1 ampułce skóra jest wygładzona i świeża.- Po 3 ampułkach skóra odzyskuje młodszy i zdrowszy wygląd.- Po 7 ampułkach skóra wygląda na zdecydowanie jędrniejszą, bardziej elastyczną, a zmarszczki zostają wygładzone.*na podst. testów z użyciem trójwymiarowego modelu tkanki

Skład:

AQUA, GLYCERINPROPYLENE GLYCOLPENTYLENE GLYCOLHYDROXYETHYL UREA, PHENOXYETHANOLHYDROLYZED HYALURONIC ACID, CARBOMERCAPRYLYL GLYCOLTHIAZOLYLALANINESODIUM HYDROXIDEDISODIUM EDTA, UREA, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL), CITRATE,ALCOHOL, DENAT, CI 17200, CI 42090

Sposób użycia:

Stuknij delikatnie w nasadę, by wyrównać zawartość ampułki. Otwórz ampułkę, odłamując jej górną część i wmasuj zawartość w oczyszczoną, suchą skórę twarzy i szyi, po wmasowaniu nałóż krem. Używaj raz dziennie wieczorem.



Konsystencja:

Produkt znajdujący się w ampułkach jest barwy niebieskiej. Jego konsystencja jest dość wodnista, co sprawia, że jest wydajniejszy. Nie odczuwamy jednak wrażenia „zlewania” się z twarzy. Jest idealnie dostosowany. Pomimo niewielkiej ilość produktu, ze spokojem wystarcza na rozprowadzenie preparatu po całej twarzy, szyi oraz dekolcie.

Opakowanie: 

Produkt dostałam zamknięty w białym kartonie, z którego wysuwa się kartonowe pudełeczko, które zawiera ampułki. Pudełko jest dosyć proste i nieszczególne. Nie przykuło ono jakoś specjalnie moje wzroku. Lubię takie proste opakowania. W środku znajdziemy siedem niebieskich ampułek po 1,3 ml każda.


Cena:

W aktualnym katalogu 2/2020 znajdziemy zestaw siedmiu ampułek w cenie 69,99 zł. Dostępne są również zestawy, dzięki którym mamy możliwość wypróbowania 1-dniową kurację w połączeniu z naszym ulubionym kremem. Pierwsza oferta dotyczy jeden ampułki + krem liftingujący w okolicach oczu, jego cena to 29,99 zł. Druga oferta zawiera jedną ampułkę + krem na dzień Anew Ultimate SPF 25 w cenie 39,99 zł. Ostatnią propozycją jest zestaw jedna ampułka + luksusowy krem odmładzający Anew Ultimate Supreme w cenie 49,99 zł.

Dostępność:

Zestaw siedmiu ampułek możecie bezproblemowo zamówić u każdej z Ambasadorek Piękna marki Avon. Z łatwością możecie je znaleźć na stronie sklepu Avon, zakładając własne konto. Jeżeli chcecie, możecie zamówić je również u mnie. Z chęcią pomogę, zapraszam pod e-mail: monikarak97@gmail.com



Moja opinia: 


Uważam, że ampułki, które miałam okazję testować, są naprawdę godne uwagi i polecenia. Protinol, który znajduje się w ich składzie, pomaga zwiększyć produkcję I i III typu kolagenu, gdzie większość kosmetyków na rynku, skupia się wyłącznie na zwiększeniu poziomu kolagenu I. Warto wspomnieć, że III typ kolagenu, znajduje się u małych dzieci, jednak wraz z czasem zanika.

Jakie są moje odczucia, porównując je do obietnic producenta? Pierwszą ampułkę, pamiętam doskonale. Zaraz po nałożeniu, skóra strasznie się kleiła. Ten efekt odczuwalny był do godziny po zastosowaniu. Jednakże rano, zaraz po przebudzeniu i codziennej toalecie, byłam bardzo zdziwiona wyglądem skóry. Zauważyłam, że jest ona bardziej świeża, jaśniejsza, gładsza i przede wszystkim idealnie nawilżona. Bardzo podobał mi się efekt. Po kolejnych dwóch dniach skóra wyglądała jeszcze lepiej. Była jakby zdrowsza, promienista, pełna blasku. Wtedy już wzięłam się za pisanie tego wpisu, tak aby wszystko dokładnie opowiedzieć i wyjaśnić. Byłam bardzo ciekawa ostatecznego efektu. W końcu się doczekałam i po wykorzystaniu ostatniej ampułki, mogę stwierdzić, że marka Avon i tym razem mnie nie zawiodła. Skóra po przebudzeniu idealnie wygładzona, jędrniejsza i elastyczniejsza, bardziej promienista i posiadająca zdrowszy wygląd. Jedynie, do czego mogę się przyczepić, to to, że nie wygładza zmarszczek, tak jak Avon obiecuje. Jednak nie zrażam się, bo to tylko jedno opakowanie kuracji a w instrukcji napisano, że powinno się ją wykonywać przez 7 dni, co miesiąc.


Podsumowując:
  • intensywnie nawilża
  • wygładza skórę
  • sprawia, że staje się elastyczniejsza i bardziej promienista
  • odmładza skórę, staje się jaśniejsza i świeższa
  • sprawia wrażenie zdrowej skóry
  • zaraz po nałożeniu skóra się mocno klei
  • długo się wchłania
  • cena dość wysoka, jak na siedem sztuk produktu


Co sądzicie o tych ampułkach?
Jeśli miałyście możliwość testowania, koniecznie się wypowiedzcie!


E-mail: monikarak97@gmail.com
Instagram: konto blogowe konto prywatne
Pozdrawiam,
Moncia ♥

17 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o nich, ale jeśli polecasz to zainteresuję się nimi :) Przez zimę moją skóra straciła blask i właśnie taką "młodzieńczą" witalność :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie wierzę w pielęgnację Avonu;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie i zachęcająco - szczególnie cena ☺
    Może i ja się skusze , choć za kosmetykami Avonu średnio przepadam ,ale ta kuracja wyglada obiecująco ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tych ampułek, aczkolwiek wiem, że u wielu osób się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że cena jest wysoka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie używałam kosmetyków Avon, ciekawe ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak te ampułki sprawdziłyby się u mnie, cena dość wysoka, ale chyba warto zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosuję kolagen do picia, ale od niedawna i trudno mi stwierdzić, czy działa. Średnio jestem przekonana do produktów w ampułkach- dużo opakowania a niewiele produktu, zastanawiam się, czy to ma znaczenie dla trwałości produktu czy raczej chwyt marketingowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę przeraża mnie ta kleistość przez pierwszą godzinę :x ogólnie nie lubię jak czuje coś na swojej skórze, wtedy czuje taki hm.. brud :D ale efekt mówi sam za siebie no i warto to sprawdzić samemu ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych ampułek, ale przyznam się, że ciekawią mnie i to bardzo. Fajnie, że jesteś zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedzialam ze maja takiec os w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie stosowałam takich ani podobnych ampułek

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam jeszcze takich ampułek jednak ostatnio zaczęłam się bardziej interesować tego typu kuracjami. Muszę powiedzieć, że Twoja recenzja bardzo mnie zainteresowała tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy1/31/2020

    Z tym produktem się nie spotkałam, ale może kiedyś skuszę się przetestować.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ampułki wyglądają bardzo profesjonalnie, z chęcią bym wypróbowała:)!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego typu ambułki już od dawna mnie kuszą do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadły mi już w oczy na IG Avonu, ale mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)