Projekt Denko - listopad, grudzień 2018

Hej! Na wielu blogach ostatnimi czasy, możemy znaleźć posty dotyczące Projektu Denko (Akcji Denko). Początki Projektu miały miejsce na YouTube. Stało się to bardzo popularne i modne. Na czym polega projekt denko ? Chodzi o zużycie produktu, do momentu aż osiągną dno, czyli DENKO opakowania. Warto pamiętać, że kosmetyk należy zużyć do końca, niekoniecznie zgodnie z jego przeznaczeniem (moja babcia używała przeterminowanego szamponu, jako płynu do mycia podług).

A oto moje produkty, które udało mi się zużyć na przełomie dwóch miesięcy. Są to głównie kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji.
1. Fa Invisible Sensitive — Antyperspirant w sprayu dla kobiet
Bardzo lubię marę Fa, sprawdza się w żelach pod prysznic i antyperspirantach. Ma śliczny, świeży zapach i jest dość wydajny. Woń nie utrzymuje się zbyt długo po zastosowaniu, co jest plusem, bo nie koliduje z perfumami. Jego cena to około 8 zł, warto zaznaczyć, że często go spotykam na przecenach choćby w Rossmannie. Ma fajny atomizer, który się nie zacina, przy mokrych dłoniach place się nie ześlizgują. I najważniejsze, nie pozostawia białych śladów na ubraniach.

Znalezione obrazy dla zapytania Fa Invisible Sensitive — Antyperspirant w sprayu dla kobiet
Wizaz.pl

2. Rexona MotionSense 
Invisible black&white, spray dla kobiet

Mam mieszane uczucia co do tego antyperspirantu. Zaletą jest przyjemny, czysty zapach, który również nie utrzymuje się po użyciu. Jego cena jest bardzo przystępna, znalazłam go już od 7 zł. Chroni ubrania przed pozostawianiem żółtych śladów oraz białych na ciemnych bluzkach. Jednak mam wrażenie, że bardzo słabo radzi sobie z ochroną nas przed potem. Używałam wielu antyperspirantów od Rexony, po tego raczej już nie sięgnę.

Znalezione obrazy dla zapytania Rexona MotionSense Invisible black&white, spray dla kobiet
Wizaz.pl
3. Oral-B Pro-Expert Professional Protection, płyn do płukania jamy ustnej

Całkiem niezły płyn, gdyby nie jedna wada, która bardzo mi przeszkadza. Po użyciu pozostawia niebieski nalot na języku. Na początku myślałam, że jest jakiś zepsuty. Z zalet to na pewno jest wydajny, ma fajne opakowanie, nakrętkę i przystępną cenę (zazwyczaj mniej niż 10 zł), odświeża oddech.

Znalezione obrazy dla zapytania Oral-B Pro-Expert Professional Protection, płyn do płukania jamy ustnej
Iperfumy
4. Himalaya Herbals Sparkly White Herbal Toothpaste, wybielająca pasta do zębów

Jak dla mnie strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o pasty do zębów. Jest bardzo wydajna, niewielka ilość wystarczy, aby produkt się świetnie pienił. Ma delikatny posmak miętowy z ziołami, odświeża jamę ustną, NIE PODRAŻNIA DZIĄSEŁ. Pasta nie zawiera fluoru, ma niezły skład. Jest dość gęsta, więc nie spadnie ze szczoteczki. Jednak pasta nie wybiela zębów. Cena około 10-12 zł.

Podobny obraz







5. Oral-B Complete Extra White, wybielająca pasta do zębów

Nie przekonała mnie. Z całą pewnością nie wybiela zębów. Ma lekko miętowy smak, dobrze się pieni. Cena około 10 zł.

Znalezione obrazy dla zapytania Oral-B Complete Extra White, wybielająca pasta do zębów
Ceneo

6. Isana Cremeddusche Coconut Water mit Mango-Saft und Kokos-Duft, kremowy żel pod prysznic z sokiem z mango i wodą kokosową.

Jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic. Znajdziemy go w każdym Rossmannie, za cenę około 4 zł. Dobrze się pieni, jest wydajny, ładnie pachnie, nie wysusza skóry, pozostawia ją miękką i gładką. Ma gęstą konsystencję. Dodatkowo ma śliczne opakowanie, które już z daleka rzuca się w oczy.

Znalezione obrazy dla zapytania Isana Creme Dusche Coconut Water mit Mango-Saft
Amazon
7. Joanna Professional, Szampon Rewitalizujący Kolor

Dużą zaletą jest opakowanie, w ciekawym kształcie, które posiada wygodną pompkę. Z całą pewnością radzi sobie z usuwaniem żółtych odcieni na naszych blond włosach, pozostawiając chłodny odcień. Jednak radzę uważać, bo kiedyś przytrzymałam go dłużej i mój kolor zmienił się w siwy. Bardzo fajnie się pieni, ma przyjemny zapach i jest wydajny. Cena około 16 zł.

Znalezione obrazy dla zapytania joanna Professional, Szampon RewitalizujÄ…cy Kolor
Wizaz.pl
8. Krem NIVEA

Jak dla mnie w dalszym ciągu numer jeden, jeśli chodzi o kremy na rynku. Uniwersalny! Ten właśnie produkt ukoił moje podrażnienie, wywołane żelem do oczu z rumiankiem. Stosuję go najczęściej w okolicach oczu, na twarz używam innego. Jako jeden z niewielu mnie nie uczula ani nie podrażnia. Świetnie nawilża i chroni, jest bardzo tani i dostępny niemalże wszędzie. Jego zapach, kojarzy mi się z dzieciństwem. Nie wysusza.

Znalezione obrazy dla zapytania krem nivea
Nivea


Znacie te produkty?

Używałyście któregoś z nich? 
Wybaczcie, że zdjęcia pożyczyłam z internetu, ale jestem teraz w Holandii i nie wzięłam aparatu, na którym je miałam. 

Pozdrawiam, M.

16 komentarze

  1. Jestem wielką fanką antyperspirantów Rexona, kosmetyków Isana i kremu Nivea ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak uzywałam kremu Nivea i plynu Oral B. Ja mam sporo masek do włosów do wykończenia.

    Pozdrawiam
    https://jmzphotography.eu/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie denko by się nie sprawdziło-ostatnio mam masę kosmetyków do przetestowania, i trochę bym się w tym pogubila.
    Wole robić oddzielne recenzje na bloga ☺
    Kremy Nivea są mi znane i również je baaardzo lubię 😊
    Jeśli chodzi o Himalaye -miałam produkty do pielęgnacji stóp i się mi sprawdziły ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/15/2019

    Znam te produkty i najczęściej używam kremu z Niva :D Lubię też dezodoranty z FA ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od bardzo dawna nie robię denek.
    Dezodoranty Rexony kiedyś często kupowałam a krem Nivea to chyba każdy zna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. I love these items and I love even more that the quality is good and the price is so affordable xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/01/my-holiday-style-with-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Z twojego denka znam jedynie Rexona i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokosowy żel Isany to mojego tegoroczne okrycie,mój mały umilacz podczas porannej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach kremu nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele pod prysznic z Isany bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię denka :) sama nigdy jeszcze takiego wpisu nie pisałam (kto wie, może w przyszłości się to zmieni) ale bardzo lubię je czytać :) miałam kiedyś ten dezodorant z fa, obecnie moim faworytem jest garnier :) Jeżeli chodzi o pastę himalaya, to obecnie mam dwie ale inne :D żele z isany są boskie! a nivea to mój ulubieniec już od wielu wielu lat i pewnie nic się w tej kwestii nie zmieni :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  12. Z moimi włosami szampon Joanna sobie nie poradził :( chociaż może miałam zbyt wygórowane oczekiwania, żele Isany uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako przyszła higienistka stomatologiczna, potwierdzam - pasty do zębów Himalaya są świetne!

    https://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam uniwersalny krem Nivea :) Żel Isany też uwielbiałam. Bardzo podobał mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem Nivea, to zdecydowanie mój ulubieniec! Bez niego się nie obejdę. Bardzo fajne kosmetyki
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey everyone!
    Today I come to you with so much excitement!
    My Ex and I broke up 1 year and 2 months ago and i was six months pregnant. We both love each other and it was a shock to me and it really broke my heart. I tried to call him and both of his lines were disconnected. I tried to reach him on social networks but he deleted me off of them. I tried to reach his parents and they told me that their son said that he does not love me and does not want to see me and they do not know what is wrong. I cried and cried everyday because I loved him very much. Until I gave birth and the baby was one year old, I could not get my love back. Again, I was confused. I do not know what to do and I also lost my job and I have no money to take care of the baby. I was miserable in life so I cried to my sister and told her my problem and said that she knew of one powerful spell caster that helped her when she could not get pregnant. I contacted him by email and he said he will help me and told me that a woman cast a spell upon my man and said he will help me break the spell so my man will come back to me and be mine forever. It was a great surprise to me that everything that he said came to pass. My man came back to me immediately, saying that I should forgive him. I am sending a very big thank you to this powerful and real spell caster. I pray for him to live long and do more of his wonderful work. If you have any kind of problem disturbing you in life, you have to contact this powerful spell caster! He can help you. He will not disappoint you, I give you 100% guarantee that he will help you, Here’s his contact:
    Email him at: Ahmedutimate@gmail.com
    Call or Whats-app him: +2348160153829

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)