Żel pod oczy i do powiek z rumiankiem i świetlikiem od Floslek

Witajcie!
Dziś pod lupę idzie żel pod oczy i do powiek ze świetlikiem i rumiankiem marki Floslek. Osobiście zakupiłam go w jednej z osiedlowych aptek za 9,99 zł. Przeszukując internet, możecie znaleźć go online w granicach od 6 do 9 zł.





Od producenta:

Żel ma za zadanie zmniejszenie zaczerwienienia i pieczenia, usuwanie podrażnień i suchości skóry, znoszenie uczucia dyskomfortu.

Przeznaczony do codziennej pielęgnacji oczu. Usuwa zmęczenie i uczucie "ciężkich powiek". Hamuje nadmierne złuszczanie się naskórka wokół rzęs, które jest problemem dla wielu osób wykonujących makijaż przy użyciu cieni prasowanych lub tuszu. Regularne stosowanie kosmetyku, przynosi efekt wypoczętej, zdrowo wyglądającej skóry delikatnej okolicy oka, bez podrażnień i zaczerwienień.




Skład: 

Aqua, Propylene Glycol, Panthenol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Euphrasia Officinalis Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Glucose, Carbomer, Butylene Glycol, Triethanolamine, Lactic Acid, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Ethylparaben, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.
Zawiera substancje aktywne:

  • Ekstrakt ze świetlika lekarskiego –skuteczny i uznany, przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym okolicom oczu.
  • Ekstrakt z rumianku – bogaty we flawonoidy, garbniki przeciwrodnikowe związki fenolowe, działa łagodząco na podrażnioną skórę. Zawiera związki azulenowe redukujące odczucie swędzenia, pieczenia.
  • Pantenol (prowitamina B5) – nawilża, wygładza i uelastycznia, przyspiesza regenerację naskórka, działa kojąco i łagodząco.

Moja opinia:


Opakowanie zawiera 15 ml gęstego, przezroczystego i bezwonnego produktu, który jest bardzo wydajny. Już niewielka ilość, wystarczy, aby nanieść produkt na okolice oczy i powiek. Ogromnym plusem jest opakowanie produktu. Mała tubka, zakończona cieniutkim dzióbkiem, dzięki której mamy możliwość aplikowania żelu bezpośrednio pod oczy, czy na powiekę.
Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, a skóra po nim się nie lepi.
Jeśli chodzi o działanie, nie jest tu już tak kolorowo. Osobiście, żadnych właściwości łagodzących czy nawilżających nie zauważyłam. Wręcz przeciwnie. Produkt podrażnił mi skórę pod oczami, wysuszył. Odczułam szczypanie i pieczenie. Z całą pewnością odradzam kosmetyk osobom z wrażliwą skórą. Żel nie poradził sobie z sińcami pod oczami. Uważam, że obietnice producenta nie spełniły się tutaj w ani jednym procencie.
Żel oddałam mamie. Jej nie podrażnił, jednak jak to ujęła "cudów nie zdziałał, a obietnice na opakowaniu, to jakaś bujda" :




Do dziś zastanawiam się, co było przyczyną takiej reakcji żelu w moim przypadku. Może kosmetyk wdał się w jakąś dziwną reakcję z innymi produktami, których używam? A może jestem uczulona na rumianek, świetlik? Ogólnie drugi raz bym go nie kupiła.

Jako zaletę mogę wymienić tutaj opakowanie, cenę, wydajność. Na minus zasługuje w moim przypadku działanie produktu.




Używaliście tego produktu? Znacie tą firmę?

Pozdrawiam, M.

43 komentarze

  1. Firmy nie kojarzę, ale współczuję takich przygód 😯
    Sama miałam podobne przeżycia jeśli chodzi o krem pod oczy z Estee Lauder-gdzie reszta kosmetyków z firmy Estee Lauder świetnie się u mnie sprawdziła ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze o nim nie słyszałam ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji go testować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam nigdy takiego produkty, ale jak widać, nie warto po niego sięgać ;)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, muszę przyznać że cena nie jest jakoś wygórowana, powiem więcej, zachęcająca ale raczej nie skuszę się na kupno tego żelu :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niestety ten żel tylko w wersji niebieskiej tak uczulił że musiałam udać się do lekarza po silne leki. Już więcej do niego nie wrócę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuje i moje oczy nabierają wytchnienia! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu, ale wygląda ciekawie, może się skuszę :)

    Pozdrawiam,
    https://kwiaty-i-kraty.home.blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama go kiedyś miałam i również cudów nieb yło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11/13/2018

    Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :D Z chęcią bym przetestowała ten produkt :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej marki kiedyś używałam kremów z linii eco, ale chyba przestali je już produkować:/
    Szkoda, że kosmetyk się nie sprawdził:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wszystkie produkty działają na wszystkich. Szkoda, że żel się nie sprawdził. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o tym produkcie i z tego co przeczytałam no to pod moje wrażliwe oczy zdecydowanie by się nie nadał, świetna recenzja!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie świetlik na tak rumianek na nie :( mam niestety na niego sporą alergię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kilka lat temu podobną przygodę z żelem ze świetlikiem. Nie wiem, czy tej marki, czy innym, nie pamiętam. Ale właśnie kupiłam go z uwagi na wrażliwą skórę wokół oczu, a on mi ją podrażnił.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałabym obawy przed rumiankiem.
    Miałam wersję z arniką. Krzywdy mi nie zrobił, ale szału też nie było.

    OdpowiedzUsuń
  19. Markę znam i czasami korzystam z jej asortymentu. Skóra pod oczami jest bardzo wrażliwa i trzeba solidnie dobierać pielęgnację do niej. Przypuszczam, że u mnie ten żel także by podrażnił skórę bo jest ona bardzo wrażliwa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki, ale chętnie kiedyś wypróbuję ten produkt.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie i tym produkcie, ale urzekło mnie jego opakowanie. Z chęcią sama bym przetestowała ten produkt i przekonała się czy tylko zaletą jest opakowanie, czy może jednak coś by zadziałał

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Firmę kojarzę, jako alergik próbowałam ich produktów ale jakoś specjalnie mnie nie zachwyciły
    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam bardzo wrażliwą skórę, chyba nie będę ryzykować z tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy produkt, pierwszy raz się z nim spotykam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie kojarzę tej firmy, ale produkt wygląda obiecująco:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, przydało by mi się coś dobrego pod oczy :(
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie tak samo, większość tych "łagodzących" żeli, jeszcze bardziej podrażnia mi skórę pod oczami :( a szkoda, bo miałam nadzieję, że może nareszcie coś znajdę dla siebie :/
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego produktu, ale może to i dobrze.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  29. Często widzę go w drogeriach i w internecie, nawet kiedyś myślałam nad zakupem, ale jak widać, dobrze, że jednak się nie skusiłam. Z kremów pod oczy, polecam krem od Fitomedu, ładnie rozjaśnia i wygładza.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie sprawdził ci się :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o nim, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaraz zamawiam ten żel! za taką cenę muszę koniecznie wypróbować bo wydaje się być świetny!!!
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie przywiązywałam dużej wagi do kremu pod oczy, ale zastanowię się nad kupnem tego ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam Cię serdecznie ♥


    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post <3 http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że podrażnia okolice oczu :/

    OdpowiedzUsuń
  37. A i może specjalny zabieg na worki pod oczami? Na stronie https://evospa.pl/najskuteczniejsze-zabiegi-na-worki-pod-oczami znajdziecie pomoc medycyny estetycznej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)