Podsumowanie października 2018

Dawno już nie publikowałam żadnego podsumowania miesiąca. Było to związane z moim pobytem w Holandii i brakiem czasu na bloga. Dodatkowo sprawdzam statystyki na analytics.google.com, co pozwala mi na dokładniejsze przedstawienie Wam danych. Polecam każdemu. Możecie dowiedzieć się nawet jakie miasta najchętniej odwiedzają Waszego bloga.  Jesteście ciekawi co wydarzyło się u mnie przez ten okres czasu? A może bardziej interesują Was statystyki bloga? Zapraszam do czytania. :) 

PAŹDZIERNIK 2018: 
- Powrót na stałe do Polski 
- Ognisko powitalne 
- Nowa-stara miłość
- Zakup nowego samochodu 
- Nocna Jazda Bez Celu
- Kraków
- Katowice 
- Halloween z kolegami :) 

Bukiet od ukochanego.



Mój Leoś - na rejestracji jeszcze wtedy KRA
 Selfiaczki.
Mój najdroższy.
Filtry ze snapa wymiatają :D
Na dzień dobry.
Nasze Halloween. 
Przed Nocną Jazdą z bratem.


Statystyki bloga od 01.10 do 31.10
- 60% stanowili stali wizytatorzy, a 40% nowi.
- średnia długość pobytu na blogu: 2 minuty 25 sekund 
- Najwięcej odwiedzających krajów to: Polska, Anglia, Niemcy, Norwegia. 
- Odwiedza mnie najwięcej osób z Warszawy, Dębicy i Rzeszowa. 
- 70% to użytkownicy w wieku 18-24, a 30% w wieku 25-34
- 100% odwiedzających to kobiety
- liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 2109
- Najwięcej osób odwiedziło bloga 18 października 
- Najchętniej odwiedzaliście wpis z dnia 10.10 "Pudrowa mini torebka na ramię z Aliexpress. 

Dziękuje! :) 



Pozdrawiam, M.

26 komentarze

  1. Ja też byłam swego czasu w Holandii, ale już po pół roku do Polski wrociłam ;p fajne podsumowanie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tymi szczegółowymi statystykami. Fajna sprawa.

    PS: witamy w Polsce. :)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że fajnie spędziłaś ten miesiąc (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że pojawiło się takie Podsumowanie -uwielbiam takie posty 😍
    Google Analytics to bardzo fajna sprawa😄
    Piękny ten bukiet ❤
    Śliczna z Was para 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej stronie, chętnie zajrzę :)
    Dużo się wydarzyło jak na jedne miesiąc. Śliczna dziewczyna z Ciebie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne podsumowanie Kochana :) genialne zdjęcia szczególnie te z Halloween :)
    PS. jesteś mega urocza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witamy w Polsce znów <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11/03/2018

    Fajnie, że wróciłaś do Polski ;) Super zdjęcia i świetne podsumowanie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny bukiet. Muszę wgłębić się dopiero w Google analytics. Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, jesteś bardzo urocza :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the selfies! Beautiful!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie że zdecydowałaś się wrócić do Polski na stałe!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne podsumowanie. Nie widziałam jeszcze takiego z dokładnymi statystykami. Najbardziej zszokowało mnie że 100% kobiet odwiedziło twojego bloga, aż z ciekawości będę musiała zobaczyć jak to jest u mnie. :D Bardzo podoba mi się ten nietoperzowy filtr ze snapa, może wykorzystam za rok jako inspiracje do makijażu.

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha wystraszyłam się tej marki.
    Gratuluję tak dobrych statystyk :)

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cool, dear! I love your hair! Have a nice day!

    ❤ Mary María Style ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne podsumowanie. Witamy znów w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne podsumowanie i naprawdę cudowne zdjęcia :) ładny samochód, ja jeżdżę czerwoną Alfą Romeo ze spoilerem, bardzo ją lubię chodź niektórzy narzekają na Alfy :D oczywiście samochód "mój" na tatę, opłaty chyba by mnie zjadły :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny bukiet dostałaś:) fajne podsumowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne podsumowanie! Życzę równie udanego listopada :)

    Pozdrawiam,
    http://najlepszesukienki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. What a fun post I am so glad you had a great Halloween beautiful xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2018/11/rosegal-new-arrivals-and-super-sale.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jednym słowem, bardzo dużo się działo u Ciebie w październiku :) wyglądasz na szczęśliwą z powrotu do Polski :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post z wycieczki do historycznego York w Anglii. W.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale dużo się u Ciebie działo!

    100% odwiedzających to kobiety! - Ciekawe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne statystyki też często sprawdzam z ciekawości jak to u mnie się przedstawia :) Do Holandii chętnie bym się wybrała :) Będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)