Pudrowa mini torebka na ramię z Aliexpress

Witajcie!

Kilka dni temu, do mojej szafy trafiła nowa perełka. Jest to malutka, poręczna torebka w jednym z moich ulubionych odcieni różu. Wykonana ze sztucznej skóry. Jest wszechstronna, idealna na szybkie wyjścia na miasto, czy też do klubu, ze względu na swoje rozmiary (podane poniżej). Do mnie trafiła w świetnym stanie, bez żadnych skaz i braków - dobrze zapakowana. Zamek chodzi bez zarzutów.  Wszelkie dodatki i wykończenia utrzymane w jednolitej kolorystyce - złota. Jeśli chodzi o zapach, to na początku było czuć typowy dla chińskich rzeczy odór. Na całe szczęście szybko jednak zanikł. Prezentuje się genialnie. Jej jedyną wadą dla mnie jest brak kieszonki w środku torebki. 
Możecie nabyć ją w pięciu kolorach: szara, bordowa, czara, błękitna i pudrowa pod TYM LINKIEM. Aktualnie możecie ją zakupić za 3,63 euro. Jak widzicie jest na sporej przecenie o ponad euraska. Jej wymiary to: 20cm x 5cm x 18cm.
Podsumowując: gorąco polecam! Sama zastanawiam się nad zakupem bordowej wersji. Pasuje do wszystkiego, mieści się w niej wszystko co najważniejsze i najpotrzebniejsze na szybkie wyjścia, a dodatkowo zachwyca wyglądem. Ową torebkę zamówiło z tego linku ponad 6970 osób! 80 procent nabywców, oceniło produkt na 5 gwiazdek! :)
















Co sądzicie o torebce? Podoba się Wam?

Pozdrawiam, M.

31 komentarze

  1. Ale śliczna jest ta torebka ❤
    Ja również bardzo lubię robić tam zakupy,takich rzeczy nie znajduje w Polsce a napewno nie w tak fajnych ,często niskich cenach ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

  2. bardzo mi się podoba :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek ma ta torba ❤️
    Super ze umiesz wyhaczyc takie cuda na Allie ;)
    Obserwuje ;)
    Ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka, idealna do jesiennych stylizacji :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor torebki totalnie skradł moje serce <3 Właśnie sobie uświadomiłam, że bardzo dawno nie zamawiałam nic na Ali, a można tam znaleźć perełki!

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebeczka, a kolor rewelacyjny!
    Pozdrawiam i obserwuję ;*
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest świetna! Kolor super ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great article. I follow you. Follow me back?
    Very nice handbag, I want this handbag :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda naprawdę bardzo ładnie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna torebunia! <3 w moim ulubionym kolorze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna! taka delikatna i bardzo kobieca :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna torebka ;) Cena też bardzo przystępna

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ją! :D Świetna, ale do mnie by nie pasowała. Cena zaskakuje! ;)

    ✾ Dollka ✾

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna torebka i do tego fajna cena! Może się skuszę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna torebka! Taka delikatna, kobieca i szykowna. Kolor dla mnie idealny, pasowałaby do większości moich stylizacji :) i ta cena, nic tylko brać :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam torebeczki w pudrowym odcieniu! :)
    Bez zawahania przygarnęłabym takową do siebie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks very pretty ✿

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta torebka.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Ali takie cuda to super sprawa! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny jest ten kolor. Zainspirowałaś mnie do zrobienia sobie paznokci w tym kolorze. <3

    mariette-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I love it! I think it's the perfect size.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna ta torebeczka :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny dodatek. Wydaje mi się, że pasowałaby najlepiej do jakiejś tiulowej spódnicy.


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygląda ta torebka, no i całkiem przystępna cena, szkoda jednak,że nie ma żadnych kieszonek, u mnie to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześlicznie wygląda ta torebka. Jeszcze mój ulubiony kolor :D

    https://ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam pastelowy róż, przeurocza ta torebka:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. osobiście bym jej nie zamówiła bo dla mnie jest za mała. Jednak uważam że moze sie podobać wpisuje sie w trendy i jest nie droga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie torebeczki są urocze ale dla mnie nie poręczne jak każda baba mam w torebce wszystko 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie torebki świetnie pasują w stylizacji z koszulkami polo. Zajrzyj tutaj: https://7moda.pl/damskie/koszulki-polo. Może uda Ci się coś oryginalnego dobrać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)