Poczuj słońce na skórze z zapachem Perceive Sunshine | Avon Hot/Noty.

Całkiem niedawno udało mi się zakwalifikować do programu HOT/NOTY w Avon. Tym razem w paczuszce, którą otrzymałam znajdował się zapach Perceive Sunshine, który był nowością w katalogu 10/2019 "Lato". Motto, które opisuje tę wodę to: "Obudź się do życia, jak wschodzące słońce." Avon bardzo pozytywnie zaskoczył mnie tą wersją Perceive. Myślę, że mogę z całą pewnością nazwać ten zapach moim ulubionym na letnie dni. 


Zacznę od tego, że sam flakonik wygląda dokładnie tak samo, jak pozostałe z linii Perceive. Tworzy piękną, przezroczystą bryłkę lodu. Sama woda posiada żółtawą barwę. Atomizer bardzo wygodny, nie zacina się. Dzięki transparentności flakonika, możemy obserwować, ile produktu nam pozostało. Ślicznie prezentuje się na toaletce, w szczególności z pozostałymi braćmi z linii Perceive. 
Zapach to połączenie cytrusów oraz kwiatów, osobiście nie przepadam za takimi wodami, jednak ta skradła moje serce. Pierwsza myśl, jaka przyszła mi do głowy, gdy go powąchałam to plaża, słońce i ciepło. Tak więc idealny na letni czas. Jest to bardzo lekki, delikatny i przyjemny zapach. Kojarzony z energią i świeżością. Jeśli chodzi o trwałość, to tak jak większość zapachów marki Avon, wynosi ona około 8 godzin. 


Kompozycja: cytrusowo-kwiatowa
Kategoria: ciepły, promienny zapach na letnie dni
Główne nuty zapachowe: mango, magnolia, drewno sandałowe

Nuty głowy: mango, bergamotka, mandarynka
Nuty serca: jaśmin, mimoza, magnolia
Nuty bazy: drewno sandałowe, piżmo, akord solarny

Jego aktualna cena to 45,99 zł. 


Podsumowując, zapach z całą pewnością stał się moim ulubieńcem na resztki letnich dni. Jest bardzo kobiecy i ciepły. Kojarzy mi się ze słońcem, dodatkowo jego żółta barwa przekonuje mnie w tym. Bardzo radosny i energiczny. Produkt oceniam na HOT

Znacie ten zapach? Miałyście jakąś wodę z linii Perceive? 

Więcej informacji KLIK 

E-mail: monikarak97@gmail.com
Instagram: konto blogowe konto prywatne
Pozdrawiam,

17 komentarze

  1. Miałam z AVONU inny zapach, ale tez tej firmy.
    Bardzo mi się podobał :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to zapach dla mnie, ja takie lubię. Same zdjęcia mają w sobie tyle radości. :) Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach zdecydowanie wpisuje się w letni klimat. Jest bardzo lekki i orzeźwiający, a przede wszystkim bardzo trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Takie programy są świetne, możliwość testowania to sama przyjemność :) bardzo lubię perfumy a avonu i często do nich wracam bo są stosunkowo tanie, często w promocji, jest dużo ciekawych i rozbudowanych kompozycji i nawet długo trzymają się na ciele :) tej wersji jeszcze nie miałam, ale chętnie bym ją obwąchała :) świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. po nutach zapachowych myślę, że zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, ale ma fajne nuty zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba miałam te perfumy lae jakąś inną wersję bo coś kojarzę po buteleczce :D i były całkiem spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę je tylko z wersji "niebieskiej "
    Jestem ciekawa czy zapach by mi się spodobał, bo podobnie jak Ty srednio lubię takie 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam perfumetkę tego zapachu :-) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musi pachnieć pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego zapachu, ale wygląda iście letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wąchałam próbkę, ładna, ale nie dla mnie. Ja jakoś nie jestem wielbicielką serii Perceive, ale wiem, że wiele kobiet uwielbia te wody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the packaging
    and I'm sure it smells good.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłem mamie jakiś taki długi wakacyjny i jako mgiełka ok :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodziewałam się czegoś innego, ale w sumie zapach pasuje do rodziny Perceive ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)