Mroczne pachnidło spod szyldu AVON "Rare Flowers Night Orchid"

Cześć!
Po raz kolejny udało mi się zakwalifikować do testowania produktów marki AVON w programie "hot/not". Jeśli nie wiecie, na czym on polega, odsyłam Was do mojego poprzedniego wpisu, w którym znajdziecie również informacje na temat nowości z katalogu 5/2019 - ROZŚWIETLAJĄCO-ODMŁADZAJĄCE SERUM DO TWARZY Z 10% WITAMINĄ C.  Jeśli chodzi o ten wpis, będzie on dotyczył nowego zapachu, który wyszedł w katalogu 6/2019 - Rare Flowers Night Orchid. 

Na samym początku wspomnę, że jest to woda perfumowana, przeznaczona dla szykowanych kobiet, inspirowany jednym z najbardziej unikatowych kwiatów-czarną orchideą. Jest ona tak wyjątkowa, ze względu na fakt, iż zakwita bardzo rzadko. Zapach ten pozwala nam rozkoszować się majestatycznym pięknem rzadkich odmian kwiatów-zmysłowej złotej gardenii i tajemniczej czarnej orchidei-w połączeniu z egzotyczną nutą gorzkiej pomarańczy. Jest to zapach przeznaczony na specjalne okazje, dość wyrafinowany. Takimi cechami przedstawia tę wodę producent. 

Kompozycja: kwiatowo-orientlana 
Nuty zapachowe: gorzka pomarańcza, czarna orchidea złota gardenia.


Zapach ten został stworzony dla kobiet, które lubią się wyróżniać i otaczać luksusem. Światowej sławy perfumiarze Annie Buzantian i Frank Voelkl, połączyli nuty jednych z najrzadszych kwiatów świata, by stworzyć kompozycję tak unikatową.


Jeśli chodzi o moje odczucia, to sam zapach na początku nie przypadł mi do gustu. Zmieniło się to wraz z upływem czasu i uwolnieniu kolejnych nut zapachowych. Uważam jednak, że każdy ma swoje upodobania i inne wymagania. A podobno, jeśli chodzi o gust, to się nie dyskutuje. 
Zapach jest bardzo trwały, długo utrzymuje się na ubraniach, jak i na skórze. Ma bardzo mocny i wyrazisty zapach jak dla mnie zbyt duszący i ciężki. Po przejściu w kolejne nuty zapachowe sprawia wrażenie delikatniejszego i subtelniejszego. Całość tworzy niezwykle bogatą i kobiecą kompozycję. Jest to dość oryginalny zapach na tle innych perfum z AVON. 



Zapach Rare Flowers Night Orchid posiada bardzo ciekawy i tajemniczy flakonik, o pojemności 50 ml. Jest bardzo elegancki i fajnie się sprawdzi na prezent. Kupicie go teraz za 45,99 zł. Jeśli chcecie kupić go z 30% rabatem, zapraszam do kontaktu pod email: monikarak97@gmail.com


Mimo mojego negatywnego nastawienia do tego zapachu, na początku mojej przygody, produkt oceniam na HOT. Urzekła mnie jego trwałość, nietuzinkowość oraz rozwijający się z czasem zapach.
Więcej informacji: KLIK

Czy któraś z Was miała okazję używać tego zapachu? Jeśli tak, dajcie znać czy przypadł Wam do gustu! A może macie swoich ulubieńców marki Avon? :) Czekam na Wasze komentarze! Buźka!:*
Pozdrawiam, M.

Wpis powstał dzięki współpracy z marką:


Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.

46 komentarze

  1. Obawiam się że te perfumy byłyby dla mnie za ciężkie.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham ciężkie perfumy, więc może je sobię zamówię ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tym zapachem, a mam kilka z Avonu. Chętnie się nim zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam tego zapachu.
    Zawarta nuta na prawdę bardzo mnie zainteresowała. Uwielbiam orientalny powiew :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze zobaczyc czy u nas sa dostepne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczerpujaca recenzja. Niestety nie znam tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeżeli o mnie chodzi to jedne z piękniejszych perfum jakie posiadam od Avon i ciesze się, że zostałam konsultantką niedawno https://start.avonpolska.pl/pierwsza-rejestracja bo mam je teraz praktycznie o połowę taniej i zrobiłam sobie zapasik w razie "w" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, o tych perfumach to ja jeszcze nie słyszałam :) Lubię zapachy z AVON :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakon przykuł moją uwagę :D zapach musiałabym sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym zapachu *-* Flakonik ładny, a i nuty zapachowe wydają się być ciekawe, muszę sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że ten zapach bardzo by mi się spodobał, poza tym piękny flakonik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakon urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Zapach chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sama butelka wodzi na pokuszenie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo zastanawiałam się nad kupnem tego zapachu :) miałam wybór między tym a Rebel. Mama kupiła ten i cieszę się, że nie skusiłam się na niego bo to nie mój zapach chociaż po nutach zapachowych wydawało mi się inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że się rozwija na skórze, nie miałam okazji poznać, ale chętnie bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie perfumy Avon ale tego zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych perfum, ale nie wiem czy mi się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląd ma ładny ❣

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale jak jest duszący i ciężki to nie dla mnie. Ja z tych, co lubią delikatne i rześkie. Ładny flakonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Flakonik śliczny. Niestety nie miałam okazji poznać zapachu

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo sobie cenie zapachy Avon, do tego bardzo lubię ciężkie nuty. Mam nadzieję, że uda mi się go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi intrygująco...lubię takie zapachy. Dawno nie miałam żadnych perfum z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Musiałabym go powąchać! Lubię zapachy z Avon :) Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezbyt przepadam za ciężkimi perfumami, dlatego też uważam, że i ten niestety nie przypadł by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  25. W Avonie nie kupowałam nigdy perfum, ale ten flakon jest śliczny. Lubię takie eleganckie, przyciągające oko flakoniki. Mimo wszystko nie jestem pewna, czy skuszę się na perfumy z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie się prezentują! dawno nie miałam perfum z avon :( :p
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie sobie uświadomiła, że nigdy nie robiłam zamówienia z AVONU, ale bardzo zaciekawiłaś mnie tym zapachem, żałuję, że nie mogę go powąchać. :D

    Pozdrawiam serdecznie
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  28. buteleczka cudownie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezentuje się naprawdę pięknie, jednak obawiam się, że dla mnie byłby za ciężki. Niestety bądź stety wolę lżejsze zapachy :(
    Pozdrawiam serdecznie
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, ale to pięknie wygląda <3 Szkoda, że na blogu nie da się dorzucić próbki zapachu :D

    Pozdrawiam ciepło! :))

    Mój blog: zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie perfumy, jestem pewna że polubiłabym się z zapachem a flakonik pięknie prezentowałby się w mojej toaletce :) Wspaniała recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach ma bardzo ciekawy flakonik, chętnie go zamówię, jeśli skontaktuje się z moją konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy6/01/2019

    Perfumy mnie zaciekawiły i zapach być może by mi się spodobał :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam jeszcze takiego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tego zapachu nie miałam, ale flakonik wygląda bardzo ładnie. Jak jest to woda perfumowana to pewnie krótko utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  36. To "mroczne" brzmi zachęcająco ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Stunning perfume!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przyznać, że nie znam tego zapachu.
    Co mogę napisać, to to, że flakonik bardzo przypadł mi do gust :)

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  39. Tego jeszcze nie mialam, momo ze na blogu jak i w realu mam duzo produktow od Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Musi cudownie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  41. what a lovely post! i love avon!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie dla szykowanych kobiet tylko dla szykownych chyba...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)