CONFIDENCE, CZYLI PEWNOŚĆ SIEBIE, KTÓRA POZWALA NA SUKCES- WODA PERFUMOWANA OD AVON EVE CONFIDENCE

Witajcie!
Od jakiegoś czasu, w katalogach AVON występuje nowa kolekcja zapachów Eve. Są to wody perfumowane, które w swoim asortymencie zawierają aż cztery różne pachnidła. Cała kolekcja  została sygnowana przez Małgorzatę Kożuchowską. Stworzona przez światowej sławy perfumiarza Laurent'a Le Guerneca. Zapachy zostały tak skonstruowane, aby towarzyszyć kobietom przy każdej okazji, dlatego każdy z nich tak bardzo różni się od siebie. W ofercie znajdziemy coś dla miłośniczek pachnideł owocowo-kwiatowych, które podkreślają naturalność oraz kobiecość (zapach Eve Truth), zapach na wielkie wyjścia, bardzo elegancki, dla kobiet pełnych wdzięku (Eve Elegance), przynoszący uczucie relaksu i spokoju, owocowy perfum bardzo romantyczny, niemalże uwodzicielski (Eve Alluring) i ostatni z kolekcji, mój ulubiony, o którym właściwie jest dzisiejszy wpis - Eve Confidence. Jeśli interesuje Was ten zapach, zapraszam do czytania. 
Eve Confidence, to bardzo wyrazisty zapach, z kategorii orientalno-waniliowo-drzewnej. Jeśli chodzi o nuty zapachowe, to przedstawiają się następująco:
- Nuty głowy: kwiat Frangipani, gruszka, krem Chantilly
- Nuty serca: eliksir z czerwonych owoców, czarna porzeczka, jaśmin indyjski
- Nuty bazy: wanilia, drewno dębu, piżmo
O co chodzi z nutami zapachowymi? Co oznaczają poszczególne ich rodzaje?
Jest to nic innego jak architektura perfum. Nuty głowy to zapach, który dociera do nas jako pierwszy. Jest bardzo intensywny i dominujący, jednak szybko się ulatnia.
Nuty serca, to zapach który następuje po nutach głowy. Utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas.
Nuty bazy, nazywane inaczej nutami głębi jest najważniejsza. Projektowana przez perfumiarzy jako pierwsza. Jej zadaniem jest powolne uwalnianie podstawowego zapachu, który może utrzymać się nawet do kilku dni, dla przykładu na ubraniach. 
Eve Confidence został zainspirowany momentem osiągania sukcesu. Chwila bardzo optymistyczna, w której jesteśmy dumni i pewni siebie. Świetnie sprawdzi się na wieczór, jest bardzo wyrazisty. Wplata się w niego nutka świeżości i orzeźwienia co sprawia, że nie jest on mdły i duszący. 
Uważam, że aromat ten świetnie sprawdzi się u kobiet pewnych siebie, lubiących zwracać na siebie uwagę, eleganckich, lubiących szyk. Jest on bardzo intensywny i długotrwały. Używając niewielkiej ilości, jest wyczuwalny na skórze do samego wieczora. Jeśli chodzi o ubrania, zapach utrzymuje się dwa dni. Przetestowałam na kurtce :) 
Woda perfumowana znajduje się w pięknym i eleganckim flakoniku. Dzięki przezroczystości widzimy, że woda jest koloru żółtego. Dość prosty, minimalistyczny przypominający jednak diament ze względu na swoją zatyczkę. Świetnie wygląda na półce, toaletce.
Aktualnie jest dostępny w pojemnościach 30ml, 50ml, 100ml oraz perfumetki. Posiadam 30 oraz 100. Ten mniejszy idealnie mieści się do torebki. 

Zapach - AVON
Znacie ten zapach? Lubicie kosmetyki Avon? Jakie są Wasze ulubione nuty zapachowe?
Pozdrawiam, M.

51 komentarze

  1. Piękny zapach, bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z Avonu. Zapachu nie znam, ale jak będę mieć okazję, chętnie powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, ale wydaje mi się, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten zapach nie jest "mój", ale na innych mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam perfumy z Avonu. Mam już ich całkiem sporą kolekcję i wciąż kupuję nowe. Zapach Confidence znam ale niestety jeszcze go nie zakupiłam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście flakonik jest bardzo ładny ☺
    Czuje ze zapach mógłby mi się spodobać ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam perfum tylko z Avonu, jednak w ostatnim czasie się to zmieniło.
    Nie znam tego zapachu, jednak po Twojej recenzji wydaje się być piękny, w dodatku to śliczne opakowanie ! Może się skuszę ;)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zapach Eve Truth ale widzę, że i Confidence spodobałby mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach jest mi ów nieznany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta wersja mi się nie podoba ale na zieloną mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj niestety nie znam tego zapachu, ale bardzo lubię perfumy od avon więc kiedyś z pewnością się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W zasadzie nie kupuję nic od avonu, kiedyś byłam konsultantką i wiele przetestowałam jednak jeżeli chodzi o perfumy, to ta marka ma świetne propozycje :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ten zapach i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Własnie takie nuty zapachowe lubię najbardziej, a flakonik cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wieki nie miałam nic z Avonu...

    OdpowiedzUsuń
  16. I will check this perfume out Love the name xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/03/maxim-cover-girl-contest-with-cause.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem niezmiernie ciekawa zapachu zaprezentowanej wody! :)
    Zwłaszcza czarna porzeczka przekonuje do osobistych testów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy3/23/2019

    Mam tylko jeden zapach tej marki i jest to Celebre. Nie zachwyca mnie jednak jakość oraz w związku z tym trwałość produktów Avon. :( Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej lubię zapachy owocowe lub kwiatowe, ale taki zapach z chęcią bym wypróbowała :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydają się ciekawe i niebanalne, jak będę miała okazję, to sprawdzę jak pachną. Fajnie, że wyjaśniłaś w prosty sposób o co chodzi z tymi nutami, może teraz zapamiętam ;).
    https://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Avon ma ciekawe zapachy! Perfum, który opisałaś wydaje się idealny dla mnie ♥

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh! Jestem bardzo ciekawa tego zapachu ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga BWR

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię perfumy z Avon'u. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedys uzywałam sporą ilość perfum z avon :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz się z nimi spotykam! Ja osobiście jestem miłośniczką zapachów z zary i chyba nigdy z nich nie zrezygnuję hah

    Pozdrawiam cieplutko
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tym zapachu! Na pewno go sprawdzę.
    Zapraszam do mnie kochana,
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja gustuję w kwiatowych i owocowych, ale czasami inne bukiety jak ten potrafią mnie przekonać do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna klepsydra w kształcie serca. Zakochałam się w Twoim blogu zanim tu weszłam, można powiedzieć. Uwielbiam taką szczegółową oprawę. Jeśli chodzi o wpis, to rzeczywiście zapachy od AVON są uniwersalne i świetnie pasują i na siłownię i na wieczór. Są takie neutralne i nienarzucające się. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz jakoś nie jestem nabieżąco z produktami z Avonu. Bardzo lubię za to ich perfumy i ostatnio spodobał mi sie Instict, ciekawe czy jest jeszcze w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy3/26/2019

    Jestem ciekawa zapachu tych perfum :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wąchałam ten zapach ale nie do końca mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  32. musiałabym poniuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię zapachy Avona, ten też należy do jednych z moich ulubionych ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam jeszcze tego zapachu od Avon, ale te z tych, które używałam były super. Długo się utrzymywały i pięknie pachniały <3
    napisaneprzezkasie

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tych perfum, ale z tego co opisujesz, myślę, że ich zapach by mi się spodobał. Bardzo zachęcające jest to, że tak długo się on utrzymuje! Uwielbiam perfumy o bardziej słodkich, owocowych nutach. Co do Avonu to dawno nie miałam żądnych kosmetyków od nich - co kupiłam, niestety okazywało się niewypałem :/ Może teraz bardziej się rozwinęli.
    Obserwuję jako Klaudia Żankowska :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam perfumy od Avon, Eve Confidence jest u mnie na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o ulubione zapachy 😍

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam perfum z Avon'u :D
    Widząc wasz zachwyt tym zapachem chyba w końcu na któreś będę musiała się zdecydować aby przekonać sie na własnej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, że długo się trzyma. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. DO Avon mam mieszane uczucia, ale dobrych perfum szukam :)

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam w planach kupić ale wersję zieloną ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety nie znam tego zapachu. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  43. jestem bardzo ciekawa jak pachnie :*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  44. Dawno nie kupowałam nic z Avonu a perfum nie używam więc tego zapachu nie znam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja koleżanka również je posiada i bardzo je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tego zapachu, ale uwielbiam mgiełki z Avon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja siosttra bardzo lubi wody perfumowane ytej marki.

    OdpowiedzUsuń
  49. oh this perfume looks nice!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. :)